تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
علی رغم نداشتن ردیف بودجه دولتی

ملی حفاری تمامی مطالبات پرسنل خود را پرداخت کرد

مانده مرخصی سال ۱۴۰۰ کارکنان ارکان ثالث تحت قراردادهای مستمر غیر پروژه ای شرکت ملی حفاری ایران مطابق با مفاد قراردادها محاسبه و از طریق سامانه مالی شرکت به حساب ذینفعان واریز شد.
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، با پیگیری مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ، مانده مرخصی سال ۱۴۰۰ کارکنان ارکان ثالث تحت قراردادهای مستمر غیر پروژه ای شرکت ملی حفاری ایران مطابق با مفاد قراردادها محاسبه و از طریق سامانه مالی شرکت به حساب ذینفعان واریز شد.
 
همچنین بر اساس اعلام منابع انسانی ملی حفاری در زمان حاضر این شرکت هیچگونه بدهی به کارکنان ندارد و در صورتی که همکاری به دلائلی بستانکار است می بایست با مراجعه به واحد مربوط و تنظیم اسناد و تحویل به مدیریت مالی اقدام تا نسبت به بررسی و پرداخت مطالبات ایشان اقدام گردد.
 
⬅️ نفت‌ آنلاین : شرکت ملی حفاری ایران هیچگونه ردیف بودجه ای ندارد اما با برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی مطالبات پرسنل پرداخت شد. جا دارد شرکت‌هایی که در همسایگی ملی حفاری قراردارند و دارای ردیف بودجه دولتی هستند و همچنان پرسنل آنها مخصوصا در بخش پیمانکاری دارای مطالباتی هستند از تجربیات NIDC جهت پرداخت مطالبات و کسب رضایتمندی پرسنل خود استفاده نمایند.
https://naftonline.ir/news/27789/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
نیروی پیمانکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
از کارکنان پیمانکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب هستم در شرکت صمصام سبز جنوب هستم . هنوز پاداش بهره وری ما رو نداده!
واقعا جای تاسف است که کسی نیست در مناطق نفتخیز جنوب پیگیری کنه
ما ادعا داریم ملی حفاری پیمانکار ماست اما ببینید اونا چقدر از ما جلوتر هستن
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام فقط شعار وتبلیغات کار برای ملت نیست
feedback
Iran, Islamic Republic of
ساسان
از مدیر امور مالی توانمند و پاک دست ملی حفاری که از مناطق نفت‌خیز به حفاری کوچ کرده هم علاوه بر آقای گلپایگانی ممنونیم ما مستقیم از ایشان سوال کردیم و زمان دقیق واریز را به ما گفت و همون موقع هم پرداخت
0