کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علی رغم نداشتن ردیف بودجه دولتی

ملی حفاری تمامی مطالبات پرسنل خود را پرداخت کرد

11 دی 1401 ساعت 13:22

مانده مرخصی سال ۱۴۰۰ کارکنان ارکان ثالث تحت قراردادهای مستمر غیر پروژه ای شرکت ملی حفاری ایران مطابق با مفاد قراردادها محاسبه و از طریق سامانه مالی شرکت به حساب ذینفعان واریز شد.


به گزارش نفت آنلاین ، با پیگیری مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ، مانده مرخصی سال ۱۴۰۰ کارکنان ارکان ثالث تحت قراردادهای مستمر غیر پروژه ای شرکت ملی حفاری ایران مطابق با مفاد قراردادها محاسبه و از طریق سامانه مالی شرکت به حساب ذینفعان واریز شد.

 
همچنین بر اساس اعلام منابع انسانی ملی حفاری در زمان حاضر این شرکت هیچگونه بدهی به کارکنان ندارد و در صورتی که همکاری به دلائلی بستانکار است می بایست با مراجعه به واحد مربوط و تنظیم اسناد و تحویل به مدیریت مالی اقدام تا نسبت به بررسی و پرداخت مطالبات ایشان اقدام گردد.
 
⬅️ نفت‌ آنلاین : شرکت ملی حفاری ایران هیچگونه ردیف بودجه ای ندارد اما با برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی مطالبات پرسنل پرداخت شد. جا دارد شرکت‌هایی که در همسایگی ملی حفاری قراردارند و دارای ردیف بودجه دولتی هستند و همچنان پرسنل آنها مخصوصا در بخش پیمانکاری دارای مطالباتی هستند از تجربیات NIDC جهت پرداخت مطالبات و کسب رضایتمندی پرسنل خود استفاده نمایند.


کد مطلب: 27789

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27789/ملی-حفاری-تمامی-مطالبات-پرسنل-خود-پرداخت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir