تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
خیال بعضی مدیران همچنان راحت است! برکنار نمی شوند!؟

آقای رئیس جمهور منتظر اجرای دستور شما هستیم

دستور رئیس جمهور در خصوص حذف مدیرانی که فرزندانشان به خارج رفته اند همچنان اجرایی نشده است.
سید ابراهیم رییسی | نفت آنلاین
سید ابراهیم رییسی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین  ، با گذشت بیش از یکماه از دستور رئیس جمهور مبنی بر حذف مدیرانی که فرزندان آنها به خارج رفته اند ، همچنان این دستور اجرایی نشده است و بعضی از مدیران در دولت سیزدهم بالاخص صنعت نفت هم مسئولیت خود را دارند و هم فرزند خود را به خارج از کشور فرستاده اند.

لازم به ذکر است این دستور رئیس جمهور با استقبال ملت شریف ایران مواجه شد و نفت‌آنلاین نیز پیشتر در خصوص ضرورت اجرایی شدن آن در سراسر کشور مطالبی را منتشر کرده بود و این موضوع به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است. همچنین هاجر چنارانی نماینده زبرخان، فیروزه و نیشابور در مجلس در جلسه روز سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در نطقی گفتند: آقای رئیسی گفتند که اگر کسی فرزندش تابعیت خارج از ایران دارد خودش هم برود؛ ما منتظر اجرا هستیم. فرزندان ۵۴۰۰ و اندی از مسئولان جمهوری اسلامی در خارج از ایران هستند؛ چطور می‌شود جمهوری اسلامی ایران حقوق و مسئولیتش خوب است اما ولی تابعیت آن برای شما باشد؟ اگر کشوری متجاوز و متخاصم است و کشور دشمن است و آمریکا و کاناداست چطور فرزندان مسئولان آنجا هستند؟

در پایان باید به این نکته اشاره کرد پیشتر روسای جمهور سابق شعارهایی داده اند که هرگز اجرایی نشد و به نظر می رسد رئیس جمهور دولت سیزدهم اهل شعار دادن نیست و انشاءالله بزودی شاهد اجرایی شدن شعار ایشان مبنی بر اینکه اگر فرزند به خارج رفت پدر هم برود باشیم.
توییت خارج
https://naftonline.ir/news/27304/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رسول
آمریکا و کانادا بده ولی برای مردم بدبخت
0