کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خیال بعضی مدیران همچنان راحت است! برکنار نمی شوند!؟

آقای رئیس جمهور منتظر اجرای دستور شما هستیم

19 مهر 1401 ساعت 20:07

دستور رئیس جمهور در خصوص حذف مدیرانی که فرزندانشان به خارج رفته اند همچنان اجرایی نشده است.


به گزارش نفت آنلاین  ، با گذشت بیش از یکماه از دستور رئیس جمهور مبنی بر حذف مدیرانی که فرزندان آنها به خارج رفته اند ، همچنان این دستور اجرایی نشده است و بعضی از مدیران در دولت سیزدهم بالاخص صنعت نفت هم مسئولیت خود را دارند و هم فرزند خود را به خارج از کشور فرستاده اند.

لازم به ذکر است این دستور رئیس جمهور با استقبال ملت شریف ایران مواجه شد و نفت‌آنلاین نیز پیشتر در خصوص ضرورت اجرایی شدن آن در سراسر کشور مطالبی را منتشر کرده بود و این موضوع به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

صحبت‌های یکی از نمایندگان مجلس در این خصوص
همچنین هاجر چنارانی نماینده زبرخان، فیروزه و نیشابور در مجلس در جلسه روز سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در نطقی گفتند: آقای رئیسی گفتند که اگر کسی فرزندش تابعیت خارج از ایران دارد خودش هم برود؛ ما منتظر اجرا هستیم. فرزندان ۵۴۰۰ و اندی از مسئولان جمهوری اسلامی در خارج از ایران هستند؛ چطور می‌شود جمهوری اسلامی ایران حقوق و مسئولیتش خوب است اما ولی تابعیت آن برای شما باشد؟ اگر کشوری متجاوز و متخاصم است و کشور دشمن است و آمریکا و کاناداست چطور فرزندان مسئولان آنجا هستند؟

در پایان باید به این نکته اشاره کرد پیشتر روسای جمهور سابق شعارهایی داده اند که هرگز اجرایی نشد و به نظر می رسد رئیس جمهور دولت سیزدهم اهل شعار دادن نیست و انشاءالله بزودی شاهد اجرایی شدن شعار ایشان مبنی بر اینکه اگر فرزند به خارج رفت پدر هم برود باشیم.
توییت خارج


کد مطلب: 27304

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27304/آقای-رئیس-جمهور-منتظر-اجرای-دستور-هستیم

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir