تاریخ انتشاريکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از دکل حفاری ۵۲ فتح شرکت ملی حفاری ایران در میدان نفتی اهواز بازدید کرد.
علیرضا دانشی و حمید رضا گلپایگانی | نفت آنلاین
علیرضا دانشی و حمید رضا گلپایگانی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت، در ششمین روز از سال 1401 در دستگاه حفاری 52 فتح حضور یافت و ضمن تبریک سال نو به کارکنان، از بخش های مختلف دکل بازدید به عمل آورد
 
پس از بازدید از دستگاه حفاری نشستی با حضور معاونان، مدیران و تعدادی ازمتخصصان هر دو شرکت برگزار شد.
 
 در ابتدای این نشست مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افق روشنی را برای صنعت نفت در سال 1401 پیش بینی کرد و گفت: امید است با همت و تلاش جهاد گونه کارکنان بتوانیم در تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بیش از پیش تلاش نمائیم.
 
وی افزود : فعالیت‌های شرکت ملی حفاری ایران، مهم، اساسی و نقش کلیدی در فرآیند تولید دارد، بنابراین ارتقای شاخص‌ها، آماده به کار بودن ناوگان، کار بر اساس برنامه زمانبندی، بازسازی و نوسازی دکل های حفاری، به کارگیری راهکار ها در جهت افزایش راندمان وکیفیت گرایی از انتظارات این شرکت است.
 
دانشی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران از توانمندی و دانش فنی بالایی در حوزه خدمات تخصصی صنعت حفاری و حفر چاه های نفت و گاز برخوردار است اظهار کرد: این شرکت می بایست جایگاه خود را در بازار صنعت حفاری کشور بیش از پیش تقویت، تا به عنوان یک شاخص مورد ارزیابی قرار گیرد.
 
 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نیز ضمن ابراز خوشنودی و قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در جمع تلاشگران این صنعت گفت: همگرایی، تعامل و همکاری در راستای خودکفایی و تحقق اهداف توسعه ای صنعت نفت در سر فصل برنامه های این شرکت قرار دارد.
 
دکتر گلپایگانی با تشریح فعالیت‌ها، برنامه‌ها و تنگناها، به سوابق درخشان همکاری بین متخصصان دو شرکت در چهار دهه گذشته اشاره کرد و افزود: این شرکت برای حضور بیشتر در پروژه های توسعه ای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آمادگی کامل دارد .
 
وی هدف راهبردی متخصصان صنعت نفت را خود اتکایی، استقلال و اعتلای کشور عنوان و اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، بازسازی ناوگان و تجهیزات حفاری، برنامه ریزی جهت کاهش انتظارات، کارآمدی و افزایش بهره وری، صدور خدمات فنی و مهندسی و پاسخگویی به نیاز های صنعت نفت از مهمترین اهداف کیفی در سال جاری است
 
در ادامه این نشست، معاونان و مدیران شرکت های مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری دیدگاه ها و نظرات خود را بیان داشتند.
https://naftonline.ir/news/26423/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0