تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
در حالی که طبق قرارداد منعقد شده شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد شرکت نفت و گاز اروندان مستقر در منطقه نفتی آزادگان موظف به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای پرسنل خود میباشند اما متاسفانه هنوز این طرح در این منطقه اجرایی نشده است.
طرح طبقه بندی در شرکت اروندان | نفت آنلاین
طرح طبقه بندی در شرکت اروندان | نفت آنلاین
لازم به ذکر است آذرماه سال جاری نیز نفت آنلاین به این موضوع ورود کرده بود و نماینده اهواز نیز در واکنش به خبر نفت آنلاین مکاتبه ای در این خصوص با شرکت نفت و گاز اروندان انجام داد و اروندان نیز در پاسخ این مکاتبه(نامه پیوستی) نوشت: شرکت های مذکور اخیرا به شرکت نفت و گاز اروندان ملحق و عدم انجام تعهدات آنها مربوط به کارفرمای قبلی (شرکت متن) می باشد!
 
◀️ نفت‌ آنلاین : صدها پیام ارسالی از طرف پرسنل شرکت‌های پیمانکاری در منطقه نفتی آزادگان برای این رسانه خبری ارسال شده است ؛ هم در قرارداد این عزیزان پیمانکار ملزم به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شده است و هم بر اساس نامه وزارت کار طرح طبقه بندی مشاغل از تاریخ ۱۱ مردادماه ۱۳۹۹ برای پرسنل پیمانکاری شاغل باید اجرایی شود؛ پس چرا این طرح هنوز اجرایی نشده است؟ آقایان یا طرح را اجرایی کنید یا توضیح قانع کننده ای برای عدم اجرای آن بدهید. 
 
1⃣سند لزوم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این منطقه:
 
2⃣نامه وزارت کار در خصوص لزوم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل از تاریخ ۱۱ مردادماه ۱۳۹۹ :
 
3⃣تصویر نامه نماینده اهواز به شرکت اروندان در خصوص اجرای این طرح:
شرکت نفت و گاز اروندان
https://naftonline.ir/news/26158/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0