تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
شرکت نفت و گاز اروندان تا سومین روز بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران چندین تفاهم نامه و قرارداد همکاری با شرکت‌های مختلف حاضر در نمایشگاه و مراکز علمی دانش بنیان به امضا رساند.
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل  از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، این شرکت سه تفاهم نامه همکاری و یک قرارداد پژوهشی در حاشیه کار بیست و ششمین نمایشگاه صنعت نفت تهران منعقد کرد، که با حضور مدیران عامل شرکت های مربوطه امضاء و مبادله شد. 
در اولین تفاهم نامه با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که به امضاء مهندس عبدالله عذاری اهوازی و علیرضا دانشی مدیران عامل دو شرکت رسید، محورهایی همچون همکاری در تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی، خدمات فنی سرچاهی و درون چاهی، خدمات حفاری و بهره جویی از دکل های تعمیراتی، خدمات آزمایشگاهی، مطالعات زمین شناسی و مخزنی، خدمات بازرسی فنی و حفاظت از خوردگی فلزات، مطالعات مهندسی و طراحی تاسیسات، خدمات آموزشی و خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات و همکاری های تحقیقاتی، خدمات رفاهی، فرهنگی و پشتیبانی مورد موافقت قرار گرفت.

در حاشیه دومین روز از نمایشگاه صنعت نفت تهران، دومین تفاهم نامه شرکت نفت و گاز اروندان در راستای حمایت از تولید دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های علمی و فناورانه داخلی با پارك علم و فناوری صنعت نفت و گاز کشور منعقد شد. در این تفاهم نامه که به امضا مهندس عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و محمد اسماعیل کفایتی، رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز در آمد؛ قرار بر ارائه لیستی از نیازهای عملیاتی و فناورانه شرکت نفت و گاز اروندان در بخش های مختلف زنجیره ارزش نفت و گاز در قالب طرح ها، پروژه ها و سفارشات کالا به پارک فناوری صنعت نفت گردید، و در مقابل پارک فناوری صنعت نفت متعهد شد، با بررسی نیازهای اعلام شده همکاری جهت شناسایی و معرفی سازندگان، پیمانکاران و همچنین رفع نیازها با استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان اقدام نماید.

شرکت نفت و گاز اروندان سومین روز از این نمایشگاه را با امضا قرارداد پژوهشی تدوین نقشه توسعه فناوری در میادین نفتی خود با پارک علم و فناوری خوزستان، آغاز کرد. این قرار داد که در راستای ایجاد مسیری روشن در استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی و شناسایی ظرفیت ها و موضوعات اولویت دار شکل گرفت، به امضاء مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و محمد راضی جلالی رییس پارک علم و فناوری خوزستان رسید.

در تفاهم نامه ای دیگر در این روز، شرکت نفت و گاز اروندان در راستای هم افزایی شرکت های بزرگ صنعت نفت جنوب موافقت نامه فنی عملیاتی دیگری با شرکت ملی حفاری ایران به امضا رساند.

همچنین در سومین روز نمایشگاه صنعت نفت تهران، منطقه عملیاتی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان به شکل ویدیو کنفرانس میزبان آقای خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و جمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون انرژی بود که از این طریق گزارشی از اقدامات انجام شده و روند انجام امور در این منطقه نفتی دریافت کرده و سلام و پیام خسته نباشید خود را به کارکنان خدوم مناطق عملیاتی جنوب رساندند.

در ادامه روزهای این نمایشگاه مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعی از مدیران ارشد این شرکت در برنامه ایی مشخص با حضور در غرفه های شرکت های حاضر، در جریان دستاوردها، تولیدات و پروژه‌‌های در حال اجرای این شرکت‌ها قرار گرفته و زمینه های همکاری متقابل را بررسی نمودند.
 
https://naftonline.ir/news/26671/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0