تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
یادداشت ارسالی مخاطبین نفت آنلاین:

ابهامات آزمون استخدامی پتروشیمی بوشهر! 

صدها نفر از مخاطبین نفت آنلاین از گذاشتن شرط معدل در آزمون استخدامی پتروشیمی بوشهر بشدت انتقاد کردند.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | پتروشیمی بوشهر
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | پتروشیمی بوشهر
لازم به ذکر است آذرماه امسال هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأیی اعلام کرد که درج شرط معدل در آزمون‌های استخدامی، قانونی نیست ، حال مشخص نیست چرا بر خلاف قانون در یکی از بندهای این آزمون شرط معدل گذاشته شده است! 
 
همچنين بسیاری از داوطلبان این آزمون نیز از مشخص نشدن تعداد نفراتی که جذب خواهند شد ، عدم پذیرش فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد ، منابع آزمون و ... نیز بشدت انتقاد و خواستار شفاف سازی مسئولین برگزار کننده در خصوص موضوعات مورد نظر شدند.
 
◀️ نفت آنلاین : در بسیاری از آزمون های استخدامی برگزار شده در چند ماه اخیر همچنان شرط معدل برقرار است و این سوال در ذهن بسیاری از داوطلبان آزمون های استخدامی پیش می آید که چرا شرکت‌های برگزار کننده قانون را اجرا نمی کنند و به دستورالعمل دیوان عدالت بی توجه هستند! آیا این قوانین فقط بر روی کاغذ نوشته شده و هرگز اجرایی نمی شوند!؟؟!
 
https://naftonline.ir/news/26001/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
پتروشیمی گچساران هم شرط معدل گذاشته و من نتونستم در مقطع ارشد شرکت کنم چی کار باید کرد که نتیجه گرفت
لطفا بجای بازگوی خبر و قانون راهکار ارائه دهید که واقعا چاره ای شود در این اوضاع وخیم بیکاری🙏🙏🙏
feedback
Iran, Islamic Republic of
رحمت
سلام چرا برای آزمون های استخدامی با توجه به ابلاغ حذف شرط معدل از طرف دیوان عدالت اداری چرا نباید شرکت ها این را لحاظ کنن و چرا برای استان کهگیلویه و بویراحمد برای آزمون گچساران هیچ یک از شرایط آزمون بوشهر از قبیل 50 درصد پذیرفته شدگان نهایی باید بومی کهگیلویه و بویراحمد باشن لحاظ نمیکنن تبعیض تا کی
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
سلام
من از نیروهای بوشهر هستم.شرکت ۲ ماهه در حال جذب نیروها با رانت و رزومه می باشد و جذب کرده است ۱۰۰٪٪٪و این آزمون پشمی بیش نیست.
feedback
Iran, Islamic Republic of
رحمت
سلام چرا نباید دیوان عدالت اداری به دستگاه های اجرای از قبیل وزارت نفت اعلام کنه که شرط معدل باید حذف بشه نزدیک به دو ماه هست از صدور این رای در دیوان عدالت اداری میگذره
feedback
Iran, Islamic Republic of
ای کاش راجع به آزمون جنجالی پتروشیمی خارک هم یک مطلب بذارید
feedback
Iran, Islamic Republic of
صمد
چرا شرایط سن هم برنمیدارن بعضی ها بخاطر ۱روز نمیتونن شرکت کنن
feedback
Iran, Islamic Republic of
هوشنگ
معمولا شرکت‌های پتروشیمی نیروها رو با رابطه و پارتی جذب میکنن و این آزمونها بیشتر جنبه عوام فریبی دارد. مثلا پالایشگاه یادآوران که آزمونش هشت هزار شرکت کننده داشت چطور نتیجه رو در عرض کمتر از یک هفته اعلام کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0