تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
در این بخش بعضی از یادداشت‌ها و انتقادات داوطلبان آزمون استخدامی نفت منتشر شده است.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | آزمون استخدامی وزارت نفت
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | آزمون استخدامی وزارت نفت
این پیام‌ها توسط مخاطبین استخدامی نفت آنلاین ارسال شده است .
 
1️⃣ فارغ التحصیلان رشته مهندسی نفت فقط امکان استخدام در وزارت نفت دارند؛ چرا در آزمون استخدامی نفت ظرفیت پذیرش این رشته بسیار پایین است؟ اگر به رشته نفت نیاز ندارید چرا تدریس این رشته را در دانشگاه‌ها متوقف نمی کنید.
 
2️⃣ قرار بود در آزمون استخدامی نفت به پرسنل غیررسمی نفت امتیاز ویژه ای برای شرکت در آزمون تخصیص داده شود. اما متاسفانه خبری از امتیاز نبود و حتی بسیاری از پرسنل قراردادی و پیمانکاری امکان شرکت در ازمون استخدامی را بعلت شرایط سنی ندارند!
 
3️⃣ هزینه برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت ۲۳۰ هزارتومان است! واقعا مگر چه اتفاقی قرار است بیافتد که این همه هزینه از داوطلبان اخذ می شود. اگر فقط ۵۰ هزارنفر در آزمون شرکت کنند حساب کنید ببینید چقدر می شود! آیا این انصاف است.
 
4️⃣ لطفا این نظر رو از طرف همه فارغ التحصیلان مقطع دکتری منتشر کنید.جناب مسئولین محترم وزارت نفت !ما چه گناهی کردیم مدرک دکتری گرفتیم.چرا در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش میتوان علی رغم داشتن مدرک دکتری با مدرک ارشد شرکت کرد؟؟؟!!!!! اما در آزمون استخدامی وزارت نفت این امکان وجود ندارد!
 
5️⃣ چرا وزارت نفت قبل از برگزاری آزمون استخدامی در خصوص میزان حقوق بدو استخدام اطلاع رسانی نمی کند! قطعا اگر داوطلبان آزمون استخدامی بدانند پس از استخدام در وزارت نفت چقدر حقوق میگیرند هرگز در این آزمون ثبت نام نخواهند کرد.
 
6️⃣ چرا در آزمون استخدامی نفت جای رشته هایی مانند مهندسی مواد ، متالورژی ، حسابداری و ... خالی است. آیا واقعا صنعت نفت احتیاجی به این رشته ها ندارد؟
 
7️⃣ در آزمون استخدامی وزارت نفت فقط برای استان هرمزگان امتیاز بومی گزینی قائل شدند! آیا استان های خوزستان ، بوشهر و ایلام سهمی از نفت و گاز نداشتند که برای آنها هیچگونه امتیاز بومی قائل نشدید!!!
 
8️⃣ چرا سازمان برنامه و بودجه به یکباره مقطع کاردانی را از این آزمون استخدامی حذف کرد. این در حالی است که وزارت نفت رسما اعلام کرده بود مقطع کاردانی می گیرد. آیا نمیشد خیلی پیشتر این موضوع اعلام میشد که سرکار نباشیم!
 
9️⃣ اینکه وزارت نفت دولت سیزدهم پس از ۱۰ سال میخواد این آزمون استخدامی را برگزار کند جای تقدیر و تشکر دارد. اما دقت کنید این آزمون ۱۰ سال است برگزار نشده . اول اینکه باید امتیازی برای پرسنل غیررسمی نفت ، فرزندان کارکنان صنعت نفت و ... در نظر گرفته می شد. دوم اینکه باید ظرفیت پذیرش رشته مهندس نفت بسیار بیشتر می شد.. مهندسین نفت جایی غیر از وزارت نفت برای استخدام ندارند.
 
⬅️ هدف از انتشار یادداشت مخاطبین نفت آنلاین = رساندن صدای داوطلبان به گوش مسئولین و بهتر شدن نحوه برگزاری آزمون‌های استخدامی نفت در آینده است.

شما نیز نظر خود را درخصوص آزمون استخدامی نفت ، نحوه برگزاری ، رشته های مورد نیاز ، هزینه ثبت نام و ... در قسمت کامنت های همین خبر بنویسید.  نظرات پس از بازبینی منتشر خواهند شد.
https://naftonline.ir/news/28188/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
وزارت نفت اول تکلیف نیروهای قراردادیش و پیمانکاریش که کل زحماتش و عملکردش رو مدیون این نیروها می باشد را مشخص کند بعد به دنبال اجرای شو برای جذب نیروهای سفارش شده از بیرون باشه. واقعا برای کشور متاسفم که هیچ موقع به فکر نیروهای زحمتکش نمی باشد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد رضا
سلام
واقعا گل گفتی
14سال داریم جون میکنیم هنوزپیمانکاری هستیم
feedback
Russian Federation
چهارده سال قبل که استخدام نبوده شما با زور
چه کسی پیمانی شدی؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
احسنت
feedback
Iran, Islamic Republic of
عرفان
چرا رشته‌ی مهندسی مواد رو به دفترچه اضافه نکردن! واقعا مگه میشه؟ شغل بازرسی فنی باشه ولی رشته‌ی مهندسی مواد نتونه ثبت نام کنه؟ هرچی تخصص مربوط به مهندسی مواد هست بردن زیرمجموعه مکانیک!! از جمله NDT. NDT تخصص اصلی مهندسان مواد هست. تمامی مواد امتحانی بازرسی فنی مرتبط به واحدهای درسی مهندسی مواد هست. بعد اسمی از رشته مهندسی مواد نمیاد و نمیتونن ثبت نام کنن!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
سکوت
واقعا تاسف داره.

کسانی که بی سواد هستن و تشخیص نمیدن این صنعت بشدت به مهندسی مواد و تخصص بازرسی فنی نیازمنده.

دقیقا در وسط همین پروژه های صنعت نفت ۱۰ ساله که زندگی میکنم و همه وقایع رو شفاف میبینم.
توضیح بدید که براساس چه استعلام و آماری این کمبود نیرو در صنعت نفت مشخص شده ؟
اگه رشته مهندسی مواد نیاز نیست، پس چرا ما در شرکت های خصوصی به اندازه ۵ نفر متخصص با حقوق ناچیز کار می کنیم!!!! پس چرا داریم خارج از حد توان، تایم و شرایط های غیراستاندارد در صنعت به گل نشسته کار می کنیم!!!!


ما توی این بیابان های صنعت نفت جان خودمون رو کف دست گذاشتیم.
چرا ما دیده نمیشیم.
چرا هیج کس به حرف ما گوش نمیده.
feedback
Iran, Islamic Republic of
یعنی مدیران ارشد نفت به اندازه تو تشخیص نمیدن .
feedback
Iran, Islamic Republic of
mohamad
چه دنیای غریبی شده
جالبه که رشته مهندسی مواد رو نمیخوان.

آقایان مسئول، ظاهرا یادتون رفته برای ساختن و راه اندازی یک تاسیسات نفتی، همین مهندسین مواد برای کنترل کیفیت، با حقوق کم ، در گرمای ۶۰ درجه و با نیروی کمبود نیروی کاری شدید، براتون کار می کنن تا افتخار و پاداش ش به کام شما بشینه.
feedback
United States
بابک
علاوه بر فرمایشات شما جالبه که یکی از بزرگترین معضلات تاسیسات corrosion و erosin هست که توسط متخصصین متالورژی قابل کنترل و کاهش هست ولی اعلام نیاز به متالورژی و مهندسی ماود نکردند !!!
انتخاب متریال، بازرسی جوش خطوط لوله و ... هم در کنارش.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهزاد
منم درگیر همینم ارشد جوش زیزگروه مواد دارم اینها اومدن زیرگروه مکانیک پذیرش زدن
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
NDT برلی یه مهندس مکانیک مثل آب خوردنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
شبنم
واقعا عمیقا متاسفم برا مسئولین ظالم وزارت نفت. که اینطوری ما نیروهای قرارداری رو له له له کردن. پن هرگز نمیبخشمشون. حداقل میذاشتن ما آزمون شرکت کنیم. من به خاطر چند ماه از شرکت در آزمون محروم‌شدم. خدا ازشون نگذره
feedback
Iran, Islamic Republic of
بازنشسته نفت
سلام
آقایان مسوولین وزارت نفت حواسشان به بازنشستگان بعد ازتاریخ ۹۳/۱/۱ در خصوص اجرای ماده ۱۰ باشد
چون تاریخ اجرای ماده ۱۰ که تبدیل به قانون گردیده است ۹۳/۱/۱ میباشد
وبازنشستگان هم از تاریخ ۹۳/۱/۱ تاپایان ۱۴۰۱ مشغول بکار بوده وهستند
feedback
United States
با سلام نمیدونم چرا در آزمون استخدامی شرکت نفتتتتت هر رشته ای رو میخوان جز نفت. آیا یادتون رفته که دانشجوی نفت هم مباحث رشته مکانیک رو میخونه هم زمین شناسی هم شیمی و هم ریاضیات رو درکنار مباحث تخصصی نفت؟ آیا چنین شخصی نمیتونه کارهارو با دید چندجانبه تری و کاربردی تری اداره و اجرا کنه؟ اگه من و امثال من ک میدونم کم هم نیستیم )کافیه یه آمار بگیرید از سازمان سنجش و وزارت علوم( ، اشتباه میگیم پس لطفا اسم وزارت خونه رو تغییر بدید و رشته نفت رو هم هرچه زودتر حذف کنید تا لااقل بقیه جوونا اینطور عمر و زندگیشون تباه نشه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
روزگار
با سلام. چرا برای رشته ژئوفیزیک و به خصوص گرایش لرزه شناسی هیچ اهمیتی قائل نشدن تو این آزمون.
این رشته جز رشته های اصلی و تخصصی در مبحث اکتشافات نفت و گاز هست ولی حتی به صورت مستقل هم تو این آزمون هیج اسمی ازش برده نشده.
لطفل صدای ما باشید ...
feedback
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اگه کمی دقت کنید و دفترچه رو کامل بخونید متوجه میشید که در کل در بعضی شهرها یک نفر میخوان اونم با این تعداد داوطلب و باید برای استخدام یک نفر ۲۳۰ تومن پرداخت کرد تا ببینید آیا قبول میشوید یا خیر
در بیشتر شرکت ها و سازمان ها غیر از وزارتخانه نفت، با کمی تحقیق متوجه میشید که هر شخص لااقل یکی از فرزندان خود را در آنجا استخدام کرده ولی این امتیاز برای فرزندان کارکنان صنعت نفت و گاز که در بدترین شرایط آب و هوایی جنوب و بدور از امکانات بوده اند وجود ندارد و اگر هم بوده با پارتی بازی صورت گرفته و کارمندان دلسوز و زحمتکش همگی دارای ۴ تا ۵ فرزند بیکار تحصیلکرده هستند.انتظار میرود این وزارتخانه فکری برای کارکنان بازنشسته خود که دارای ۴ فرزند بیکار هستند و هیچ سهمی از شرکت ها و آزمون ها نداشته اند بکند.همانند سایر شرکت ها و وزارتخانه ها
شرط معدل و امتیاز فرزندان کارکنان نفت و گاز، ۲ پارامتر مهمی هست که در این آزمون برای داوطلبان نفتی قید نشده است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بابک
تا قبل از این در آزمون های نفت امکان انتخاب حداقل 3 کد رشته محل خدمت بود، الان فقط امکان انتخاب یک کد رشته وجود داره این باعث میشه یک سری از افراد که امکان داره در کد رشته های دیگه قبول بشن در یک کد رشته احتمال قبولیشون پایین بیاد
feedback
Norway
vahid
هزینه ثبت نام آزمون خیلی خیلی بالاس و برای من که بیکارم سخته جور کردن این پول
چرا باید فقط یه گد محل انتخاب کنیم؟ مثل کنکور ازمون برگزار کنن و براساس رتبه و اولویت انتخاب کدمحل کنیم. اینکه فقط یه انتخاب داشته باشیم بدور از انصافه
چرا نمیشه با مقطع پایین تر شرکت کرد؟ من اصن تعهد میدم فوق لیسانسم رو با نفت بسوزونمش و با لیسانس شرکت کنم. این محدودیت هم بی عدالتیه
اکثریت کدمحل ها فقط ۱ نفر ظرفیت دارن که قطعا اون یه نفر ها از قبل معلومن. کدمحل هایی که بیشتر از ۵نفر استخدامی دارن کمتر از ۵۰۰ نفر هستن و یعنی عملا شانس قبولی نزدیک به صفره
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام درست میگی همه جا یک نفر می خواهند بروند همان یک نفر را خودشان استخدام کنند نیازی به 230 هزار تومان نیست که مردم را الاف کنند و این همه جوان را سرکار بگذارند فردای قیامت باید جواب پس دهند
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
خاک بر سرشون با این امتحان گرفتنشون طراحی دفترچه رو دادن دست چندتا ادم بیسواد که الان هزارتا اشکال و کمبود داره و همه ناراضی هستند
feedback
Iran, Islamic Republic of
فقط تو سواد داری
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد امین
منی که مهندسی مکانیک خودرو خوندم به این امید که بتونم ثبت نام و شرکت کنم در ازمون نفت... با وجود سهمیه نمیتوانم چون همه گرایش های مکانیک رو میخواد بغیر از مهندسی خودرو
feedback
Iran, Islamic Republic of
میکانیکی خودرو چه ربطی به شرکت نفت داره تو باید بری یه گاراژ مسافربری کار کنی
feedback
Germany
احمد
سلام چرا در تعیین رشته کارشناسی ارشد عمران گرایش زلزله وجود نداره و تمام گرایش هایی دیگر عمران وجود داره . در ضمن رشته ها عمران لیسانس که گرایش ندارن و تو دفترچه گرایش لیسانس زدن این یعنی چی؟. اصلا انگار همچیز فرمالیته هست و در ضمن آزمون وزارت نفت با ازمون نظام مهندسی مهندسان باید در یک روز برگذار بشه بازم منطقی نیست.
feedback
Romania
ardalan yazdanpanahi
حرف شما درست. حالا شما توجه کنید گرایش سواحل و بنادر و سازه های دریایی که هر کدومش مخصوصا سازه های دریایی که مرتبط هست صرفا به سکوهای نفتی تعمیرات مانیتورینگ رایزرهای دریایی که نفت رو استخراج میکنند طراحی سکو و سازه های ساحلی مثلا موج شکن جتی و حوضچه هایی که شناورهای نفتی ورود و خروج میکنن داکت ها نرم افزارهایی مثل sacs , orcaflex mike برای طراحی مهاربندها و...
feedback
Romania
ardalan yazdanpanahi
اقا رشته ی سازه های دریایی یا سواحل بنادر مرتبط ترین رشته ها هستن . چرا وجود ندارن؟ سکو ی ثابت شناور نیمه شناور رایزر های عمودی. و scr و lazy wave, steep wave ,, umbilical, dolphin سپر basin jetty breaker, و...... نیاز نمیشه اصلا گویا. Piping رو با بهترین کیفیت با orcaflex طراحی میکنند گویا اونم نیاز نیست. طراحی و تعمیر و مانیتورینگ سکوها و رایزرها هم نمیخواید. خدا خودش راهو داره نشون میده بهمون
feedback
حسن
با سلام.جا داشت وزارت نفت مثل سالهای قبل امتیازی برای فرزندان کارکنان مخصوصا بازنشستگان شاغل در مناطق عملیاتی قرار می داد
feedback
Iran, Islamic Republic of
شرکت ملی نفت مربوط به همه مردم ایران است دلیلی نداره کسی که پدرش سالها از نفت استفاده کرده پسرش هم استفاده کنه مگه ارث پدری است .
feedback
Iran, Islamic Republic of
ارثی پدری نیست ولی امتیازی برای فرزندی که پدرش ۳۵ سال وبیشتر در کنار دکلهای حفاری ودور از خانواده بوده حداقل امتیازی درنظر گرفته شود نه برا بعضیا که در کنار خانواده هاشون خواب بودن ،،الان هم استخدام نفت مبارک شما باشه. فرزند ما با تحصیلات بالا هم خدا کریمه
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
چرا مگه اونایی چه برتری دارند!! باید صرفا بر اساس عدالت برخورد شود! از مسئولین تشکر می کنم که زیر بار این تبعیض نرفتن
feedback
Iran, Islamic Republic of
این چه استدلالیه کار کردن حقوقش گرفتن مگه خون شماها از بقیه رنگین تره
feedback
United States
چقد رودارید شما
هیچ کجای دنیا نیومده بگه چون باباش اونجا کارکرده بچشم بیارن
خیلی رودارید خیلی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ميثم
نفرات قراردادي و پيمانكاري كه چندين سال سابقه كار دارند و كار بلد هستند بايد امتياز ويژه داشته باشند، مگر غير اين است كه نفرات تازه فارغ التحصيل شده كار رو از نفرات با سابقه ياد مي گيرند، بعد اين نفرات باسابقه نبايد هيچ امتيازي داشته باشند!
feedback
United States
جواد
چرا برای معلولین که امکان کار در شرکت نفت را دارند، در برخی رشته‌ها ظرفیتی در نظر گرفته نشده!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
معلولان هیچ کارایی در نفت ندارند
feedback
United States
مهندس شیمی
سلام. چندساله منتظر استخدامی وزارت نفت نشستیم الان که دفترچه اومده میشه گفت اصلا مهندس شیمی خانم کلا نمیخوان.
از ما که گذشت ولی رشته های مهندسی رو برای خانم ها از دانشگاه ها حذف کنید. چقدر موازنه و ترمودینامیک و جرم و حرارت و ریاضی و کنترل و سیالات و... بخونیم معدل الف بشیم آخرش اینطوری از آزمون استخدامی کنار بزارن مون.
feedback
Iran, Islamic Republic of
وزارت نفت جای کار کردن زنان نیست زنان باید فقط در دو وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پرورش کار کنند
feedback
Iran, Islamic Republic of
موسوی
متأسفانه برای کارکنان ارکان ثالث شاغل در وزارت نفت هیچگونه امتیازی در آزمون استخدامی وزارت نفت قائل نشدند
feedback
Iran, Islamic Republic of
ارش
سلام.چرا رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک مقطع کارشناسی ارشد جز نیازمندی ازمون استخدامی نفت نیست؟؟؟ایا سرفصل دروس گذارنده شده در این مقطع رو دیده اید؟؟
feedback
United States
مهرداد
من واقعا نمیدانم چه کسانی این دفترچه را تنظیم کردند. من فارغ تحصیل کارشناسی مهندسی مکانیک و کارشناس ارشد مهندسی هوافضا هستم اولا ‌.حداقل ۱۲ واحد دروسی که در ارشد پاس کردم دقیقا مشترک با گرایش تبدیل انرژی در مهندسی مکانیک بوده است . دوم تمامی منابع آزمون مربوط به دروس کارشناسی است که من هم در رشته مکانیک آن را پاس کردم و هیچ ربطی به دروس مقطع ارشد ندارد
سوم اگر ملاک توانای علمی فرد در منابع قید شده است چه فرقی دارد شخص این دروس را در چه رشته ای پاس کرده است .
امیدوارم به گوش مسولان برسد و با اصلاح دفترچه اجازه دهند داوطلبین با مدرک پایین تر هم شرکت کنند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
یکی از نظر ها قشنگ بود ، گفته چرا وزارت نفت قبل آزمون و ثبت نام حقوق بدو استخدام یه مهندس ارشد رو اعلام نمیکنه؟ تا دوستان با اطلاع کامل تو این آزمون شرکت کنن . نکنه وزارت نفت خجالت میکشه حفوق بدو رو اعلام کنه ، واقعا هم خجالت داره با این حجم کاری و استرس و مسئولیت
feedback
Germany
محمد
با سلام، لطفا این پیام را به مسئولین این وزراتخانه (نفت) منعکس کنید، چرا مانند ادوار گذشته سهمیه‌ای برای فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت در نظر گرفته نشده است؟ لطفا این موضوع را پیگیری کنید.( از طرف کلیه فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت)
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابوالفضل حجازی
سلام،
آیا لیسانس مهندسی‌پلیمر، می‌تونه در رشته‌محل‌هایی که به لیسانس مهندسی‌شیمی نیازه، ثبت‌نام کنه؟
feedback
Netherlands
مهندس شیمی
باسلام و احترام
اول اینکه وزارت نفت چرا هیچ سهمیه و امتیازی به فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت نداده ؟؟؟ما چه گناهی کردیم که تو این دانشگاه درس خوندیم که ورودی ۹۴ به قبلش بدون آزمون جذب میشه ورودی۹۴ به بعدش حتی سهمیه جذب تو آزمون هم نداره مگه اونا درسای دیگه ای خوندن که ما نخوندیم مگه ما سختی نکشیدیم…خواهشا پیگیر این موضوع باشید
دوم اینکه پالایشگاه نفت آبادان و چند جای دیگه رشته مهندسی فرآوری و انتقال گاز که از گرایش های ارشد مهندسی شیمی هست خواستن ولی فقط مدرک لیسانس پذیرش میکنن تو سایت ثبت نام سازمان سنجش مگه ما لیسانس مهندسی فراوری و انتقال گاز داریم ؟!!
دفترچه آزمون ایراد داره به خصوص کد محل ۱۰۳۹۵ خواهشا جهت جلوگیری از ضایع شدن حقوق این افراد این موضوع رو پیگیری کنید و نسبت به اصلاح دفترچه و رفع ایرادات آن به سازمان سنجش اطلاع دهید
با تشکر از رسانه محبوب نفت آنلاین
feedback
Iran, Islamic Republic of
داود
سلام ما که سنمون از ۴۰ سال عبور کرده و نیروی پیمانکاری هستیم واسه چی یک امتیاز مثل لحاظ کردن سابقه و ملاحضه تا سن ۵۰ سال رو واسه ما در نظر نمگیرید؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن
باسلام
سه شنبه نصفه ثبت نام کردم شماره سریال خریدم برای سنم ارور داد درصورتی که متولد۱/۴/۶۱یعنی ۴۰سال هستم حالاچیکارکنم؟
feedback
United States
حامد
سلام من فارغ التحصیل رشته مهندسی مواد شاخه متالورژی صنعتی هستم
چرا این رشته تو لیست استخدامی نفت نیست
همه این مورد رو میدونن که وظیفه بازرسی خطوط لوله و حفاظت از آن مربوط به مهندس متالورژی هست بیشتر مواردی که برای مهندسی بازرسی فنی نوشته شده تخصص مهندس متالورژی هست و رشته متالورژی باید تو لیست استخدامی باشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
ببخشید نمیدونستن باید از شما اجازه بگیرند
feedback
Iran, Islamic Republic of
ميثم
در تمام دنيا سابقه كار بيشترين اهميت رو داره، با اين شرايط آزمون استخدامي مشخص شد كه متاسفانه در ايران و از ديد مسئولين سابقه كار و كار بلد بودن هيچ اهميتي ندارد
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای این نوع سهمیه دادن
سهمیه فرزندان کارکنان چی شد پس؟
ینی فرزندان کارکنانی که کل عمر و جوونی خودشون رو داخل گرمای جنوب سوزوندن هیچ سهمی ندارن؟
پس طبق چه استدلالی فرزندان جانبازان سهمیه گرفتن؟
لااقل هیچ سهمیه ای ندید تا آزمون به صورت کاملا منصفانه برگزار بشه
خدا جواب این ناعدالتی ها رو میده انشالله
feedback
Iran, Islamic Republic of
سعید
سلام تمام بدبختی های این مملکت به خاطر همین سهمیه بازی ها هستش (سهمیه=خیانت) است چه معنی داره برای فرزندان کارکنان سهمیه بزارن مگه ارثیه پدری هستش همه باید در شرایط برابر ازمون بدن نمیدونم این چه بدبختی هستش که همه دنبال سهمیه هستن
feedback
Iran, Islamic Republic of
نحمدی
سلام رشته حقوق برای ف‌وق لیسانس در دفترچه ذکر شده حقوق فوق لیسانس بعد چنتا گرایش هم آورده شده به این صورت اول ذکر شده حقوق(فوق لیسانس)بعد حقوق خصوصی (فوق لیسانس).حقوق عمومی (فوق لیسانس).....باتوجه به این که رشته حقوق فوق لیسانس بدون گرایش ندارد ایا منظور از ذکر حقوق فوق لیسانس تمام گرایش حقوق هس یا فقط گرایشات ذکر شده ؟؟؟اگر فقط گرایش های آورده شده منظور باشد هدف از حقوق فوق لیسانس چیست؟؟؟لطفا در این مورد هم اطلاع رسانی کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
شاهین
واقعا متاسفم چرا باید رشته ی شیمی جمعا تو کل کشور زیر ۳۰ نفر جذب کنن اما رشته ی مهندسی شیمی فقط ۳۰۰ نفرش برا آبادان باشه ؟؟؟ واقعا چرا ؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی خانی زاده
درمورد شرط سنی بنابر اعلام قبلی و رای صادره قرار بود برای آزمونهای استخدامی دولتی شرط سنی حداقل و حداکثر برداشته شود اما الان می‌بینیم عکس این موضوع اتفاق افتاده و برای بقیه متقاضیان هم سهمیه اختصاص داده شده حالا تکلیف جمعیت عظیم فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با صنعت نفت که به دلیل شرط سنی نمی توانند در آزمون شرکت کنند چه میشود ؟ رعایت عدالت استخدامی برای همه چگون محقق می‌شود ؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینطور که تو میگی صندوق‌های بازنشستگی نابود میشن هر کارمندی حداقل باید سی سال کار کند و به صندوق‌های بازنشستگی پول پرداخت کند تا بتواند بازنشسته شود مگه قراره برن از توی قبرستان طرف را بیارن پول پرداخت کنه عجب حرفهایی می‌زنید همین چهل سال هم زیاد است چون طرف تا هفتاد سالگی نمیتونه کار کنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلمان علوی تبار
چرا از دانشجویان نفت خیلی خیلی کم پذیرش میکنن.چرا سابقه کار نفرات پیمانکاری و قراردادی نفت لحاظ نمیشود
feedback
Iran, Islamic Republic of
فقط بخاطر عدالت
feedback
United States
عاطفه
چرا باید این همه نقشه بردار تو گرایش مختلف بگیرن اما مواد ازمون عمران باشه؟ چرا واقعا فقط میخوام بدونم کی دفترچه نوشته چه جوری دارین میفهمید طرف gis کار خوبی هست وقتی ازش انتظار دارید درسایی رو ازمون بده که تا حالا نخونده ...چرا اینجوری میکنین با بچه ها مردم
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم حقی
سوالی که دارم ، چرا شرط معدل هیچ جایی تو دفترچه نداره ؟ در ضمن سال ۹۶ یکبار ثبت نام گذاشتن و اون موقع ۵۰ هزار تومن پرداخت کردیم که بعدا که لغو شد قرار شد عودت بشه که نشد ، اونموقع شرط معدل بود ولی الان خبری نیست!!!
feedback
Romania
مهندس شیمی
سلام.
چندسال نشستیم ترمودینامیک و انتقال جرم و حرارت و سیالات و ریاضیات و ...خوندیم با معدل الف فارغ التحصیل شدیم، بعد ده سال ک زحمت کشیدن استخدامی زدن،مهندسی شیمی خانم تقریبا میشه گفت نمیخوان.
لطف کنند خوندن رشته های مهندسی رو کلا واسه خانما ممنوع کنن حداقل تکلیف مون معلوم باشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
صنعت نفت جای کار کردن زنان نیست بنا به دلایلی که نمیشه اینجا گفت
feedback
Iran, Islamic Republic of
سونا
خواهشا حداقل ظرفیت هارو زیاد کنید حداقل 100، 150 نفر بگیرید ما چه گناه کردیم درس خوندیم و بیکاریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالبه استان ایلام که حدود 11 درصد از منابع نفت و گاز دارد شرکت نفت فقط 4 نفر از 3200 نفر در استان ایلام نیاز دارد؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
استان ایلام یک درصد نفت هم ندارد نفت کشور از خوزستان و بوشهر است
feedback
Belgium
Ali
مشخصه ک کاملا واردی.اول برو ببین کدوم استانها نفت و گاز دارند بعد بیا زر بزن.ایلام نفت و گاز ندارد؟؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
با عرض ادب و احترام خدمت شما بزرگواران
من فرزند بازنشسته صنعت نفت و گاز هستم که پدرم فوت شده 30 سال در این صنعت زحمت کشید در نهایت آسم شدید گرفت بخاطر منطقه آلوده پالایشگاه و فوت شد، من لیسانس برق دارم و چندین اختراع ثبت شده در ایران ، هیچ امتیازی برای پدرم و اینکه مخترع کشور در نظر گرفته نشد ، و فقط یک نفر ظرفیت رشته من داره !!! واقعا انسان پر از غم و غصه میشه وقتی می بینی پدرت در این صنعت جانش گذاشت و خودم لیسانس برق و مخترع هستم هیچ امتیازی در نظر گرفته نشد ، چکار دارید می کنید واقعا !!! باید از این کشور رفت برای همیشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
سلام،من به عنوان یک نیروی پیمانکاری و داشتن تحصیلات دانشگاهی موندم که چرا وزارت نفت و شخص آقای علی مددی نتونسته از حقوق به حق این پرسنل زحمتکش جهت داشتن امتیاز خاص(سابقه کار) جهت شرکت در آزمون وزارت نفت دفاع کند و مانند بقیه ادارات(آموزش و پرورش،شهرداری،آتش نشانی،قوه قضاییه و...)که معمولا در آزمون های استخدامی برای پرسنل شاغل غیر رسمی امتیاز و درصد خاصی لحاظ میکنند در نظر بگیرند امیدوارم آقای علی مددی هر چه سریعتر و با سعه صدر و قبل از پایان ثبت نام نسبت به گرفتن امتیاز جهت پرسنل غیر رسمی اقدام عاجل بفرمایند،در ضمن آقای علی مددی برای پرسنل غیر رسمی کاری انجام نداده اند که شایسته تشکر باشند.نفت آنلاین محترم لطفا پیگیر امتیاز پرسنل پیمانکاری و قراردادی جهت شرکت در آزمون نفت باشید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
این قانون که مدرک بالاتر نمی تواند درآزمون شرکت کند کجا و کی تصویب شده؟
مسولین لطف کنند حذف کنند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
انصاف داشته باشید، اگر فرزند خودتان هم مدرک ارشد یا دکتری داشت و می خواست این آزمون با مدرک پایین تر شرکت کند چنین قانونی می گذاشتید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
امین
سلام ، تنها رشته ارشد مهندسی عمران که در دانشگاه صنعت نفت تدریس میشود ، رشته سواحل بنادر و سازه های دریایی هست ، حال که در آزمون استخدامی تقریبا تمام رشته های عمران را میخواند جز این رشته !!!!
تکلیف ما که این رشته را در دانشگاه صنعت نفت تحصیل کردیم چه است ؟
چرا صنعت نفت رشته ایی خود در دانشگاهش تدریس میکند را جزء موارد استخدامی قرار نداده است ؟؟؟؟!!!!!
feedback
Romania
ardalan yazdanpanahi
سلام. این رشته مرتبط ترین رشتست به صنعت نفت من نظرم رو دادم در این مورد. چند تا دانشگاه برتر مملکت این رشته رو دارن. اتفاقا من با دکتر ....که دانشیار صنعت نفت هستن پایان نامه کار کردم البته مشاورم بودن منتها چون شیراز بودن هر موقع میومدم مزاحم ایشون میشدم. ایشون راهنمایی خوبی کردن به من. گویا حرفشون درست بود منم آماده کردم خودمو خدا رو شکر. کشورهای اسکاندیناوی و بریتانیا خیلی بها میدن به این رشته. جمع کنید برید واقعا.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن بی باک
با سلام و درود
در خصوص رشته مدیریت بازرگانی فقط ۵گرایش از بازاریابی ،یک گرایش استراتژیک و یک گرایش بازرگانی داخلی گذاشته شده، چرا گرایش مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک در دفترچه آزمون نیامده؟؟؟!!!
چرا کد رشته تحصیلی ۳۱۰۳۴ فقط مقطع لیسانس گذاشته شده، اگر فوق لیسانس اضافه گردد مشکل ثبت نام ما حل می شود
یا اضافه کردن گرایش تجارت الکترونیک ،
لطفا پیگیری کنید این مشکل حل شود تا بتوانیم ثبت نام را کامل کنیم، سپاسگزاریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
چراغی
لطفا پیگیری کنید که مقاطع بالاتر بتونن در مقطع پائین ثبت نام کنند. اینطوری اونیکه ارشد داره نمیتونه واسه کارشناسی ثبت نام کنه. الان من ارشد مکانیکم. از زنجان تو هیچ موردی نمیتونم ثبت نام کنم. چون نفت کارشناسی میخاد و گاز ارشد میخاد که اونم سهمیه 25 درصده
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
با سلام،لطفا صدای ما رو ب گوش کر مسئولین برسانید.بلکه تکلیف ما رو روشن کنند.ب همراه خوزستان و بوشهر،منابع غنی نفت و گاز رو در اختیار داریم ولی از اون ور دفتر نفتش و مالیاتش برا کرمانشاهه و از این ور آزمون استخدامیش هم ب اندازه انگشتان ی دست هم سهمیه نداره.موندیم این وسط دادمون رو ب گوش کی برسونیم.اصلا ما رو ایرانی حساب میکنن یا نه ؟؟خسته شدیم از این همه ظلم و تبعیض. آخه رو چ حسابی ب استان ایلام این سهمیه رو اختصاص دادین.اون هم نمیدادین بخدا دردش کمتر بود.امیدوارم روزگار ازتون نگذره.ایییییین حق ما نبود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا
احتمال قبولی تو آزمون نفت کمه،سهمیه ای که برای ایثارگران در نظر گرفتن خیلی زیاده.الان سی و چند ساله جنگ تموم شده چرا ایثارگران تموم نمیشن؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
Raad
خدارو شاکر باشید که الان سرکار هستید.ما فرزندان خوزستان،فرزندان بومی،فرزندانی که پدرشان در صنعت نفت زحمت کشیده لااقل یه کاری به ما بدهند.والا من حاضرم بعنوان شاغل ۱۲سال قراردادی بجای شما باشم تا بیکار و گرما خورده خوزستان.بقرآن قسم،اصلا حقی که در صنعت نفت پدران ما دارن حداقل یک فرزند را باید بجایش استخدام کنند بدون هیچ گونه آزمونی.کاش زجری که تو گرما کشیدیم و بزرگ شدیم و به سپاس از پدرانمان اینکارو میکردند.والا حاضر بودیم اون هزینه بازنشستگی رو هم بهشان بدیم ولی مارو استخدام بجای پدران کنند حداقل یک فرزند پسر را.ای کاش فرزند شرکت نفت بودن خودش ۵۰درصد سهمیه داشت.بجز بومی گری و....
feedback
Iran, Islamic Republic of
ت
سلام چرارشته پلیمر را نگرفتید پس چکار کنیم رشته مدیریت بازرگانی را لرستان نداشت
feedback
Iran, Islamic Republic of
عزت آله مهمدی
درود خدا قوت سپاس بابت اطلاع رسانی های بموقع
اعتراض بنده به مسءولان برگزار کننده آزمون این هست با توجه به رای دیوان عدالت اداری باز هم شرایط سنی رو لحاظ کردند لطفا پیگیری جدی فرمایید سپاس
feedback
Iran, Islamic Republic of
دیوان عدالت اداری پاسخ صندوق‌های بازنشستگی را میده
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمیدرضا
با سلام و احترام
این آزمون از نظر بنده برای یک قشر خاص برنامه ریزی شده البته احترام میذارم به ایثارگران عزیزمون اما وقتی بعد از 10 سال یک آزمون برگزار میکنید فرصتی ایجاد میکردین که من کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارم که این امتیاز و ندارمم بتونم ثبت نام کنم نه اینکه بطور مثال در رشته مدیریت بازرگانی شهر مشهد یک نفر بخواین اونم فقط ایثارگر 25 درصد. اینه راه و رسم عدالت تو کشوری که شیعه مرتضی علی هستیم.
خب آزمون نذارین که جوان این ملکت بره هزینه کنه اونی که مد نظرتونه رو بیارین کسی ام ایراد نمیگیره.
ما که جونیمون رفت اما کمی تامل
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
ازمون به این بزرگی چرا نباید رشته مهندسی مواد و متالورژی که مادر تمام رشته های فنی هست رو داشته باشه؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
رشته مواد ۳۰ سال پیش از مهندسی مکانیک جدا شد، حالا شده مادر رشته های فنی
feedback
Iran, Islamic Republic of
امید
من سرباز طرح نظام نفت هستم و سال دیگه خدمتم به پایان میرسه...
وقتی ک سربازان بنیاد ملی نخبگان می توانند پس از قبولی بعد از یکسال کار خودشون رو در نفت شروع کنند.. چرا سربازان طرح نظام ک فقط یکسال تا پایان خدمتشان دارند، نمی توانند در ازمون شرکت کنند؟؟!
feedback
Iran, Islamic Republic of
نسی
من ک خوزستانم و ارشد حقوق دارم با معدل ۱۹، نتونستم شرکت کنم اصلا جایی واسم نبود. چه برسه به بقیه....
feedback
Iran, Islamic Republic of
معدل دانشگاه آزاد الکیه
feedback
Iran, Islamic Republic of
رسول
باسلام
۱-هزینه ثبت نام بسیار بالااست
۲-چرا برای نیرو های پیمانکار که بیش از ده سال
در صنعت نفت وگاز کار می کنند هیچ
گونه امتیازی قاعل نشدن
۳-وشرایط سنی را نیز بیشتر کنن
feedback
Iran, Islamic Republic of
ميثم
من كسي كه اين شرايط آزمون رو تعيين كرده (كه به احتمال زياد آقاي لطيفي هست) و هيچ امتيازي به نفرات پيمانكاري و قراردادي نداده حلال نميكنم و به خدا واگذارش ميكنم و اون دنيا كه عدالت خداوند است حتما از خدا ميخوام كه بدترين عذاب رو به ايشان بدن كه دارند حق نفرات پيمانكاري و قراردادي رو مي خورند
feedback
Iran, Islamic Republic of
به درک
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد موسوی
با سلام،
واقعا متاسفم برای تمامی مسئولین وزارت نفت و برنامه ریزی بسیار بی تدبیرانه شان
هر ده سال یک بار آزمون برای وزارت نفت می‌گذارید، حداقل جوری برنامه بریزید که حق کسی ضایع نشود
من الان دانشجوی ترم آخر هستم و یک ماه بعد از آزمون وزارت نفت فارغ میشوم، چرا جوری برنامه ریختید که من و امثال من نتونیم در آزمون شرکت کنیم؟حتی مصاحبه حضوری چندین ماه بعد از آزمون هست و من تا اون موقع مدرک رو اخذ کرده ام
واقعا متاسفم براتون
feedback
Netherlands
Ali
سلام
شرکت انتقال خطوط و لوله شهرستان ایذه فقط یک سهمیه رشته برق داره که اونم گذاشتن توی قسمت ایثارگران،پس بقیه داوطلبان شهرستان چی میشن،خوب یا حداقل یک سهمیه به ایثارگران میدادید و یکی هم به سهمیه آزاد یا اینکه اون یه سهمیه آزاد میزاشتید که حق داوطلبی ضایع نشه
feedback
Seychelles
نگار
چرا رشته هوش مصنوعی توی گرایش های کامپیوتر نیست؟!
feedback
Iran, Islamic Republic of
qq66q2@gmail.com
با سلام و درود
در خصوص رشته مدیریت بازرگانی فقط ۵گرایش از بازاریابی ،یک گرایش استراتژیک و یک گرایش بازرگانی داخلی گذاشته شده، چرا گرایش مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک در دفترچه آزمون نیامده؟؟؟!!!
چرا کد رشته تحصیلی ۳۱۰۳۴ فقط مقطع لیسانس گذاشته شده، اگر فوق لیسانس اضافه گردد مشکل ثبت نام ما حل می شود
یا اضافه کردن گرایش تجارت الکترونیک ،
لطفا پیگیری کنید این مشکل حل شود تا بتوانیم ثبت نام را کامل کنیم، سپاسگزاریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمود جهانژادیان
با سلام.. آیا واقعا انصاف است بعد ده سال انتظار کشیدن رشته حسابداری که تعدادشون کم نیست تو آزمون شرکت داده نشه اگر قرار شد آزمونی برگزار بشه بیاین با صداقت با مردم رفتار میکردین میزاشتین رشته های بیشتری ثبت نام میکردم و شاید گره از بدبختی هامون باز میشد
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید مشتاقی
با عرض سلام.واقعا چرا تو این آزمون هیچ امتیازی برای نیروهای پیمانکاری و شرکتی که سالیان سال تو بدترین شرایط آب و هوایی و کمترین حقوق و مزایا عمر و جوونیشون رو گذاشتن،لحاظ نشده؟تو تمامی استخدام های دولتی نیروهای پیمانکاری اون ارگان امتیاز دارن به جز وزارت نفت.لطفا صدای ما رو به گوش مسئولین برسونین.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسعود
چرا وزارت نفت بعد از ۱۰ سال رشته حسابداری تو استخدامی نیاورده، من فرزند بازنشسته شرکت نفت هستم ارزو داشتم آزمون برگزار بشه و با رشته خودم شرکت کنم
feedback
Iran, Islamic Republic of
حجت
متاسفانه من با سابقه سی سی سال خدمت در وزارت نفت نمیتوانم یکی از فرزندانم را بیاورم سرکار اما متاسفانه بعضی ها دوتادو تا می‌آورند سرکار ازعدالت بدور است
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
با سلام
واقعا آیا برای واحدهای ستادی و مطالعاتی نیاز به نیروی دکتری ندارن، آیا مدرک کارشناسی می تونه مطالعات مهندسی مخزن و... رو دقیق انجام بده.
آخرش بعد استخدام میرن از یه دانشگاه آزادی یه مدرک دکتری می‌خرن، بهتر نیست همین الان اجازه شرکت دکتری ها رو بدید و نیروهای واقعا توانمند رو استخدام کنید.

امیدواریم نفت آنلاین پیگیر این موضوع بشه برا اصلاحیه... وگر نه نفت آنلاین هم در این تضعیف حق شریک خواهد شد....
قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ ۗ إِنَّمَا يَتَذَكَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ.
feedback
Iran, Islamic Republic of
فرهاد
کارکنان پیمانکاری رو ساماندهی نکرده داری کی ها رک میاری؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
عبدالهی
همه از قبل استخدام شدن وقتتونو تلف نکنید
بعد ده سال رشته نفت کمترین استخدامی داره
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
با سلام،لطفا صدای ما رو ب مسئولان ذیربط برسونید بلکه برای آزمونهای آینده،قواعد و قوانین شون رو اصلاح کنند.مورد اول مربوط ب رشته های علوم انسانیه که برا وزارت نفت لازم و ضروریه،چون نقشی کلیدی رو ایفا میکنه.درسته ک تخصصی و عملیاتی نیستند ولی نقشی اساسی و مکمل رو ایفا میکنند.دوم بحث بسط رشته های علوم انسانیه.الان این آزمون خیلی محدود میخوان اون چند رشته علوم انسانی رو ک در دفترچه اومده در صورتی ک خیلی از فارغ التحصیلان رشته های دیگه ک حقیقتا مرتبط هم هستند میتونستند ثبت نام کنند و حداقل امیدی داشته باشند ولی این آزمون ناامیدشون کرد و در حقشون ظلم شده و مورد بعدی افزایش سهمیه رشته های علوم انسانیه در حدی ک واقعا نه در حد رشته های تخصصی ولی خب ی سهمیه ای داشته باشند ک لازمه برا هر شرکتی.ببخشید مطالب ب درازا کشید.درد دلمون رو گفتیم امیدواریم رسانه پر مخاطب نفت آنلاین این خواسته بحق رو ب مسئولان منتقل کنه بلکه شاید در تصمیماتشون تجدید نظر کنند.ممنون
feedback
Iran, Islamic Republic of
Shahram_1991
با سلام و خدا قوت،
ممنون از بستری که فراهم کردید، چند موردی هست که میدونم تنها دغدغه‌ی من نیست و باید از مراجع مربوطه پیگیر شد،
- سهمیه‌ی کارکنان غیررسمی نفت
- شرکت در آزمون بدون لحاظ کردن مقطع تحصیلی
- بالا بودن تاثیر نمره کتبی در مقابل مصاحبه و گزینش
بعضی از مسائل دیگر هم هست برای مثال با دقت رشته و گرایش به صورت تفکیک شده لحاظ شده، اما منابع آزمون برای همه یکیه، در واقع به نحوی تناقض در کار دیده میشه!!!
feedback
United States
آریا
واقعا متاسفم برای این سیستم کثیفی که دارن چرا کاردانی حذف شد؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدعلی
شرکت نفت شرکت بسیار بسیار شرکت فوق الادیهه ومیخوام استخدام شم
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
ازمون نبایدبرگزاربشه..
بارمالی داره..
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
چرادرازمون وزارت نفت ازمقطع لیسانس مهندسی پلیمرنامی برده نشده است؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
ميثم
سلام، وقت بخير
شهرستانهاي لامرد و مهر هميشه جزء مناطق بومي عسلويه حساب مي شده است، ولي در اين آزمون نفت چيزي در اين مورد در دفترچه گفته نشده است، لطفا پيگيري بفرمائيد.
با تشكر
feedback
Iran, Islamic Republic of
عسلویه استان بوشهر است و آن دو شهر جز استان فارس برو جغرافی بخون
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارگر پشتیبان
از همه تحصیل کرده های عزیز تقاضامندم مدرک تحصیلی خود را بگذارید درب کوزه و یک لیوان یا استکان هم زیر کوزه بگیرید و بعدا نوش جان کنید.
بنده هم لیسانس دارم ولی دارم حمالی میکنم . در وزارت نفت فقط با مدرک عالیه شما میتوانید آبدارچی یا نظافتچی باشید . اینجا فقط بند پ باید داشته باشی که استخدام بشی. مسئولان نفت اگر دلسوزی داشتند فکری به حال ارکان ثالث و مابقی قراردادهای کارگری میکردند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
M
ضمن تشکر از شما. با وجود اینکه مدیریت بازرگانی گرایش مالی جز بهترین رشته های دانشگاهی هست و منابع آزمون هم اکثرا مربوط به این رشته و گرایش میباشند این در حالی است که همه گرایش های بازرگانی در دفترچه قید شده بغیر از گرایش مالی!!!! مدیریت صنعتی گرایش مالی در دفتر قید شده اما مدیریت بازرگانی گرایش مالی قید نشده. لطفا این را به گوش تنظیم کنندگان دفترچه استخدامی برسونید تا فارغ التحصیلان این گرایش هم امکان شرکت در آزمون را داشته باشند. با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
پریا
برای رشته امتحانی بازرگانی -صنعتی،یکی از رشته های تحصیلی فوق لیسانس مدیریت بازرگانی وبازاریابی بین الملل گرایش مالی ست.آیارشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی میتونه شرکته کنه؟چون عنوان رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی وبازاریابی بین الملل گرایش مالی درمقطع فوق نداریم.این اسم ترکیبی ازدوگرایش است .متاسفانه کسی جواب قطعی و مشخصی نمیدهد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسعود
با توجه به شرایط و ماهیت این آزمون، باید امکان انتخاب حداقل ۳ کد رشته محل برای هر نفر باشه (مشابه آزمون آموزش و پرورش) و یک انتخاب اصلا نمیتونه درست باشه و تصمیم گیری با یک انتخاب واقعا منطقی نیست. خواهشا طی اصلاحیه‌ای این مورد و باقی مواردی که دوستان ذکر کردند اعمال شود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید حسین موسوی
با سلام از کانال محبوب نفت آنلاین
خواهشمند است صدای ما و سوالات ما را به گوش سنگین مسئولین وزرات نفت برسانید،آخه یه دفترچه استخدامی از سوی وزرات نفت باید این همه مفاهیم گنگ داشته باشد،یک موردش را بخوام خدمتون عرض کنم اینکه در دفترچه استخدامی رشته مهندسی نفت گرایش اکتشاف را فقط برای لیسانس قرار داده و برای فوق لیسانس از عنوان مهندسی اکتشاف نفت استفاده کرده است در حالی که از سال92 عنوان رشته در فوق لیسانس نیز مهندسی نفت گرایش اکتشاف می باشد،حال تکلیف ما چیست که رشته ما در ارشد مهندسی نفت گرایش اکتشاف است در حالی که در دفترچه عنوان نموده مهندسی اکتشاف نفت قابل پذیرش است . خواهش می کنیم همین یک مورد را برای ما پیگیری کنید،چون خیلی جاها پیگیری کردم و به نتیجه نرسیدم
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
ازمون کیلوچنده توهم بیکاری بفکرنیروهای خودت باش
feedback
India
اسلامی
سلام یکی از رشته های مورد نیاز وزارت نفت مهندسی شیمی و مکانیک است ولی اعلام نیاز فقط برای آقایون می شود. تجربه نشان داده خانم ها در کارهایشان دقیق تر و موفق هستند پس چرا اینجا هم بین آقایون و خانم ها تبعیض قائل شدید. پس ما فارغ التحصیلان خانم رشته هایی مهندسی شیمی ، نفت ، مکانیک کجا باید استخدام بشیم؟!
feedback
Iran, Islamic Republic of
شاغل قراردادی
متاسفم که با سابقه بیش از 15 سال و مدرک فوق لیسانس تخصصی هیچ امتیازی برای این آزمون که بیش از ده ساله منتظرشیم نیست ، حداقل شطر سنی رو هم لحاظ نکردن
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمیدرضا نوروزی
چرا در آزمون استخدامی نفت جای رشته مهندسی ساخت و تولید خالی است. آیا واقعا صنعت نفت احتیاجی به این رشته ها ندارد ؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
Omran
برای مشاغل تک ظرفیتی سهمیه رو حذف کنن مخصوصا مقاطع ارشد که فقط یک نفر یک نفر نیرو میخواد و با تعجب میبینی که همون تک ظرفیت رو برای سهمیه اختصاص دادن!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن
مسولین شرکت نفت دستان درد نکنه , تمامی ادرات جهت فرزندان کارکنان خود امتیاز قائل میشن بجز این وزارت خانه چرا چچچچچچچچچچچچچچچرا
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا گیلان آین شهر دارد مثل اداره گاز هیچ نیرو نخاسته پس ما گیلانی‌ها چه کنیم بابا عه رشتم یه نفر میخاد اونم سهمیه دار پس ما چه کنیم
گرفتار شدیم از دست شما مسولیین
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا مدیریت بازرگانی خانم تو هیچی شهری نمیخاد گیلان این همه شهر دارد پس اینا چطوری میرن سر وار با بند پ
feedback
Iran, Islamic Republic of
Alireza
با سلام و وقت بخیر خدمت شما.لطفا صدای ما رو ب گوش مسئولین برسونید.این آزمون خیلی محدود بوده و خیلی از داوطلبان رو ب امید اینکه میخواستند در این آزمون ثبت نام کنند ناامید کرد.لطفا ب مسئولان صدای ما رو برسونید ک در آزمون های آینده رشته ها رو بسط بدهند ک بتونیم ما هم ثبت نام کنیم.خداوکیل این خواسته ی خیلی از داوطلبین هست.من ب شخصه از طرف بالغ بر ۵۰ نفر داوطلب این پیام رو میفرستم.لطفا این پیام رو ب مسئولان برسانید.ممنون میشیم🙏🌹
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا سوال هست چرا استان ایلام با داشتن 18 میدان نفتی و گازی فقط 4 نفر سهمیه داشته اونم بعد ده سال از ازمون قبلی؟؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
سلام وقت بخیر
بعد از ۱۲ سال کارکردن به عنوان نیروی پیمانکار نفت و بعد از ده سال انتظار از آخرین آزمون نفت درحالیکه که ادامه تحصیل دادم و فوق لیسانس گرفتم امکان شرکت در آزمون رو ندارم چون رشتم مکانیکه و فقط لیسانس در منطقه خودمون نمیگیرن و امکان شرکت در آزمون مقطع پایین تر رو ندارم خب اعلام میکردین ادامه تحصیل ندیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد
یا سلام
لطفا برای کسایی که توی این مدت ده سال آزمون وزارت برگذار نشده و نیروی قراردادی آزمونی توی پالایشگاه و پتروشيمي ها هستن امتیاز قائل بشید.
آخه گناه ما چی بوده که وزارت آزمون برگذار نکرده و مجبور شدیم وارد این قرارداد کار بشیم.
حالا که از درس دور شدیم حقمان هست که امتیازی قائل بشیم.
چجور نفرات بومی و فرزندان جانباران عزیز حق دارن ما حق نداریم؟؟!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
حامداسدی وفا
درهرشرکت و یاسازمانی از قدیم هم بوده جذب فرزند شاغل ولی وزارت نفت دراین آزمون هیچ امتیازی به فرزند شاغل داده نشده وامتیاز بومی برای استان خوزستان در نظر گرفته نشده ،وپدری که بیش از ۳۴ سال ودرحال حاضر هم بصورت رسمی مشغول به خدمت در نفت هستش وبیشترعمر در کنار دکلهای نفت بوده و در کنار خانواده ش نبوده. درقلب اون پدر فقط آه وناله ونفرت کاشتن 😔😳
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
مشکل اونایی که دیپلم دارن چی هست نباید جای ثبت نام کنند تمام نفت جای برای ما ندارد واقعا دست تون درد کنه البته من که فکر کنم کسی باشه جواب این همه آدم بده برای معسولین متاسف هستم اصلا این طور بگم دمه تون گرم
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه عزیزان
اقا این که ازمون نیست توهین به شعور کل داوطلبینه
۱. در ازمون شرکت نفت که بعد از ۱۰ سال برگزار میشه کل رشته نفت به ۱۵۰ نفر نمیرسه اگر شما خروجی تمام دانشگاه ها رو سالیانه ۵۰۰ نفر حساب کنین تا الان ۵۰۰۰ نفر تحصیل کرده بیکار وارد جامعه کردید
اگر به مهندس نفت نیاز ندارید که از دانشگاه حذفش کنین اگر نیاز هست که حداقل ظرفیت درست بدید
۲. چرا مناطق نفت خیز و پترو پارس و بهره برداری و دیگر نقاط شرکت نفت هیچ ظرفیتی رو ندارن یعنی توی این شرکت ها کسی باز نشسته نشده که نیاز به حداقل نیروی نفتی باشن
۳. چرا فقط یک کد رشته چرا با زندگی جونا بازی میکنین این دقیقا میشه مافیا چون همه سعی میکنن توی رشته ای شرکت کنن که ظرفیت بالایی داره تا احتمال قبول شدن یکم بیشتر باشه و جایگاه با ظرفیت یک نفر و دو نفر برسه به کسانی که پارتی دارن و بازهم رقابته چندین هزار نفر یه روی یه شغل بدرد نخور با تعداد کمه که بخاطر انتخاب فقط یک رشته باعث تضعیف روحیه داوطلب هم میشه
۴. چرا عنوان شغلی تعریف نشده که داوطلب بدونه چه عنوان شغلی رو انتخاب کنه مثلا شاید تعدادی از داوطلبان نخوان توی مناطق عملیاتی به عنوان واشکول کار کنن همینطور که الان در شرکت های خصوصی میبینیم که مهندس نفت استخدام میشه به عنوان واشکول و از این صنعت زده میشه و فرار میکنه و بعضی ها حتی توان بدنی این کار رو ندارن
feedback
United States
حسن
این چه تعیین سنی هست ازروز آزمون یاروزامتحان چراسهمیه دارهامحدودیت سنی ندارن شمانوشتی ۴۰خب چرا۴۰سال و۸ماه نبایدبتونه شرکت کنه؟توخودت گفتی ۴۰بعد۴۰سال رو راه نمیدی دهه ۶۰همشون بیکارن شماکه میخوای سن تعیین کنی بایدهمه ی دهه ۶۰هارو پذیرش بزنی نه ماه وروزبزنی برای پذیرش حالامن ۲۴۰دادم برای دفترچه وثبت نام نتونستم ثبت نام کنم فقط پولم رفت آخه این حلال؟؟؟
0