تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
التماس دعای پرسنل نفت جنوب از وزیر راه و شهرسازی؛

رستم قاسمی کارکنان نفت رو فراموش کرد؟

با آمدن رستم قاسمی وزیر اسبق نفت به وزارت راه و شهرسازی موجی از امید در بین اعضای پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز برای تکمیل واحدها پس از یک دهه وقفه پدید آمد اما ظاهرا ایشان پرسنل نفت را فراموش کرده اند!
مسکن مهر نفت اهواز | رستم قاسمی | نفت آنلاین
مسکن مهر نفت اهواز | رستم قاسمی | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، نمایی تلخ از وضعیت فاز سوم پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز در تصویر پیوستی نشان داده شده است.
نمایی تلخ مسکن مهر نفت اهواز
۸۰۰ نفر از کارکنان صنعت نفت جنوب ۱۱ سال است که هزینه ساخت واحدها را پرداخت و در انتظار تکمیل و تحویل آنها هستند!!!!
 
لازم به ذکر است عملیات تکمیل واحدها پس از وقفه چند ساله با خلع ید پیمانکار قبلی و آمدن پیمانکار جدید مجددا از چند ماه پیش آغاز شده بود اما متاسفانه از پروژه خبر می رسد که بعلت عدم پرداخت مطالبات پیمانکار و سنگ اندازی عوامل راه و شهرسازی منصوب شده در دولت قبلی مجددا عملیات تکمیل واحدها متوقف شده است! 
 
نکته بسیار مهم آنکه با آمدن رستم قاسمی وزیر اسبق نفت به وزارت راه و شهرسازی موجی از امید در بین اعضای پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز برای تکمیل واحدها پس از یک دهه وقفه پدید آمد ، اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص توسط ایشان صورت نگرفته و ظاهرا آقای قاسمی پرسنل نفت را فراموش کرده اند و اعضای پروژه همچنان از وزیر راه و شهرسازی در این خصوص التماس دعا دارند.
 
همچنین پس از کسب رای اعتماد مجلس به آقای قاسمی بعنوان وزیر راه و شهرسازی نیز نفت آنلاین از ایشان خواسته بود به موضوع پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز (متن خبر آرشیوی نفت آنلاین: https://naftonline.ir/news/24935) ورود کنند و اعضا را از بلاتکلیفی نجات دهند.
 
در پایان این نکته نیز لازم به ذکر است که وزیر اسبق نفت در آخرین اظهارنظر خود وعده دادند جشن پایان مستاجری مردم را برگزار میکنیم!آقای قاسمی تمامی کسانی که در این پروژه عضو هستند مستاجر هستند ، وعده اخیر خود را با صاحبخانه کردن پرسنل صنعت نفت جنوب پس از یک دهه بلاتکلیفی عملی کنید ، قطعا دستور رسیدگی ویژه به این موضوع خیر دنیا و آخرت را برای شما در پی خواهد داشت.
https://naftonline.ir/news/25985/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0