تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
تولید مجدد ۲۰ هزار بشكه در روز نفت از واحدهای بهره‌برداری آغاجاری میسر شد و حجم كارهای تعمیرات اساسی در شركت گچساران هفتاد درصد افزایش یافت.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین

افزایش ۷۰ درصدی حجم كارهای تعمیرات اساسی در شركت گچساران

مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب از افزایش ۷۰ درصدی حجم كارهای انجام گرفته تعمیرات اساسی در شركت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خبر داد.

 به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، مهندس امید كیانی گفت: با همكاری عملیات شركت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مدیریت‌­های تداركات و امور كالا و ترابری، حجم كارهای تعمیرات اساسی در ۸ ماه ابتدای سال جاری در ناحیه گچساران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۷۰درصدی داشته است كه علیرغم مشكلات پیش‌رو انجام تعمیرات اساسی مطابق و همگام با برنامه در حال انجام است.

 وی افزود: همچنین این مدیریت ضمن صیانت از تولید نفت و گاز طی این مدت ۲۱دستگاه ماشین آلات فرآیندی، ۷ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز، ۴ كارخانه گاز و گاز مایع، ۴۱ تجهیز از واحدهای بهره برداری و ۱۷ تجهیز از واحدهای نمكزدایی را اتمام و یا در دست تعمیر طبق برنامه دارد.

 مهندس كیانی با اشاره به مسئولیت تعمیرات اساسی تاسیسات و ماشین‌آلات فرایندی دوار بالای ۴۰۰۰ اسب بخار را در گستره مناطق نفتخیزجنوب، گفت: این مهم به منظور دستیابی به تولید پایدار و افزایش آن در شرایط سخت تحریمی و كمبود قطعات یدكی، از طریق راهبری عملیاتی با تنوع كلیه تاسیسات، تجهیرات و ماشین‌­آلات دوار و با همراهی شركت‌های دانش بنیان داخلی انجام می‌­شود.
 

تولید مجدد ۲۰ هزار بشكه در روز نفت از واحدهای بهره‌برداری آغاجاری میسر شد

رئیس عملیات بهره‌برداری شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با تعمیر و ایمن سازی خط لوله ۱۰ اینچ  نفت نمکی واحدهای آغاجاری به نمکزدایی پازنان۱، امکان تولید مجدد بیش از ۲۰ هزار بشکه در روز نفت محقق شد.

به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس منوچهر قنواتی عنوان کرد:  این خط لوله ۲۸ کیلومتری جهت انتقال بخشی از نفت میدان نفتی آغاجاری از طریق واحدهای بهره برداری شماره۱ و ۲ آغاجاری و بخشی از چاه‌های میدان نفتی پازنان به واحد نمکزدایی پازنان۱ به‌منظور فرآورش نفت نمکی مطابق با استانداردهای مورد پذیرش شرکت ملی نفت استفاده می‌شود که با تلاش همکاران این شرکت تعمیر و بازسازی شد.

وی با اشاره مشارکت همکاران نگهداری و تعمیرات خطوط لوله، عملیات بهره برداری، بازرسی فنی، ترابری وخدمات افزود: این عملیات در راستای تحقق تولید حداکثری و استفاده از ظرفیت های این شرکت انجام شد.
https://naftonline.ir/news/25771/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0