تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
پایگاه دانش HSEبستری برای دسترسی سریع و آسان به خدمات و محصولات حوزه HSE و ارتباط مؤثر بین افراد، گروه ها و شرکت های فعال در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست
پایگاه دانش HSE
پایگاه دانش HSE
معرفی خدمات :

مجله خبری HSE| آخرین اخبار روز بهداشت و سلامت، ایمنی و حوادث و محیط زیست ایران و جهان بصورت روزانه. در مجله خبری اچ اس ای مطالب، مقالات و دانستنی های روز، آخرین اخبار همایش ها و کنفرانس های مرتبط HSE به اشتراک گذاشته شده.

آکادمی دانش HSE | مرکز آموزش و خدمات ایمنی - تخصصی ترین پایگاه برگزاری دوره های مجازی با موضوعات بهداشت و سلامت، ایمنی و محیط زیست و انواع خدمات مرتبط.کلیه مطالب و آموزش ها با همکاری اساتید، مدرسان و کارشناسان متخصص این حوزه تهیه گردیده. به منظور بهره وری فراگیرانی که در دوره های آموزشی شرکت می نمایند، این موسسه مدارک داخلی و بین المللی معتبر صادر می‌نماید.
 
 
 
آگهی های استخدامیHSE | آخرین فرصت های شغلی صنایع، کارخانه ها، نهادهای دولتی و ... برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی و مدیریت HSE، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه ای، ارگونومی، مهندسی محیط زیست، کارشناسان صنایع و سایر رشته های مرتبط.

انجمن گفتمان متخصصان HSE| محلی تخصصی جهت اشتراک گذاری تجربیات و گفت و گوکاربران، دانشجویان، مربیان و مهندسین متخصص رشته های مرتبطHSE دیگر خدمات مجموعه دانش HSE
  • خدمات آموزشی و مشاوره ای HSE
    برگزاری دوره های آنلاین و وبینار تخصصی  HSE
    ارائه کتب آموزشی و درسی ایمنی، بهداشت حرفه ای و محیط زیست
    بانک دانلود فایلهای ایمنی، بهداشت حرفه ای و محیط زیست
    ارائه نرم افزارهای تحت وب و اپ مورد نیاز HSE
    ارائه آگهی های استخدامی HSE
    فروش محصولات مرتبط با HSE
 
برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت www.hsefans.ir/lms مراجعه نمائید.
 
https://naftonline.ir/news/25749/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0