کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دسترسی سریع و آسان به خدمات و محصولات حوزه HSE

20 آذر 1400 ساعت 9:39

پایگاه دانش HSEبستری برای دسترسی سریع و آسان به خدمات و محصولات حوزه HSE و ارتباط مؤثر بین افراد، گروه ها و شرکت های فعال در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست


معرفی خدمات :

مجله خبری HSE| آخرین اخبار روز بهداشت و سلامت، ایمنی و حوادث و محیط زیست ایران و جهان بصورت روزانه. در مجله خبری اچ اس ای مطالب، مقالات و دانستنی های روز، آخرین اخبار همایش ها و کنفرانس های مرتبط HSE به اشتراک گذاشته شده.

آکادمی دانش HSE | مرکز آموزش و خدمات ایمنی - تخصصی ترین پایگاه برگزاری دوره های مجازی با موضوعات بهداشت و سلامت، ایمنی و محیط زیست و انواع خدمات مرتبط.کلیه مطالب و آموزش ها با همکاری اساتید، مدرسان و کارشناسان متخصص این حوزه تهیه گردیده. به منظور بهره وری فراگیرانی که در دوره های آموزشی شرکت می نمایند، این موسسه مدارک داخلی و بین المللی معتبر صادر می‌نماید.
 

 
 
آگهی های استخدامیHSE | آخرین فرصت های شغلی صنایع، کارخانه ها، نهادهای دولتی و ... برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی و مدیریت HSE، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه ای، ارگونومی، مهندسی محیط زیست، کارشناسان صنایع و سایر رشته های مرتبط.

انجمن گفتمان متخصصان HSE| محلی تخصصی جهت اشتراک گذاری تجربیات و گفت و گوکاربران، دانشجویان، مربیان و مهندسین متخصص رشته های مرتبطHSE دیگر خدمات مجموعه دانش HSE  
برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت www.hsefans.ir/lms مراجعه نمائید.
 


کد مطلب: 25749

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25749/دسترسی-سریع-آسان-خدمات-محصولات-حوزه-hse

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir