تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت : موضوع اعطای معافیت مالیاتی پرسنل نفت بطور جدی باید پیگیری شود .
مظفری و صحبت در خصوص ماليات پرسنل نفت | نفت آنلاین
مظفری و صحبت در خصوص ماليات پرسنل نفت | نفت آنلاین
مظفری عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون انرژی مجلس:در بحث اعطای معافیت مالیاتی حقوق و دستمزد کارکنان در مناطق سخت عملیاتی باید هم همکاران ما در مجلس و هم مسئولان وزارت نفت به‌طور جدی موضوع را پیگیری کنند؛برای نگهداشت نیروی انسانی در صنعت نفت باید شرایطی فراهم شود تا با ایجاد رضایت شغلی، از همه ظرفیت کارکنان توانمند استفاده شود؛بزرگ‌ترین سرمایه وزارت نفت، سکوها و مخازن نیست، نیروی انسانی توانمند و پرتلاش بزرگ‌ترین سرمایه وزارت نفت است؛ از همه دلسوزان نظام می‌خواهم تا رسیدگی به رفاه و معیشت کارکنان عملیاتی را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.
https://naftonline.ir/news/25406/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
به خدا خودتونو مسخره کردین و نیرو رو بازی میدید . پالایشگاه نفت بندر عباس شده خانواده چهارتا مدیر و باقی نیروها ابزار هستن چ وعضشه به خدا منی ک با ازمونو هزارتا کوفتو زهر مار امدم با کسی ک از تو خونه بلند شده کیف دستش گرفته امده سر کار یکیه
feedback
Iran, Islamic Republic of
گرگعلی منجزی
واقعا حق نیروهای عملیاتی نفت نیست که مالیات های بالا از حقوقشان کسر شود حتی از پاداش ها هم مالیات کسر می‌گردد که امیدواریم این اتفاق حذف کسر مالیات از نیروهای عملیاتی نفت تصویب شود که مرهمی شود بر درد کارکنان عملیاتی نفت.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حقوق کارگران قراردادی کم است
feedback
Iran, Islamic Republic of
قراردادی مدت موقت
باسلام
حقوق نیروهای قراردادی مدت موقت خیلی کم است و مالیاتهازیاد. حتی پاداش که میدهند از رسمیها کمتره و مالیات میگیرند از این پاداش .لطفا پیگیری شود.
0