تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱
۲ مدیر پالایشگاه آبادان روز گذشته با دستور قضایی دستگیر شدند.
دستگیری ۲ مدیر پالایشگاه آبادان | نفت آنلاین
دستگیری ۲ مدیر پالایشگاه آبادان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  بنا به گفته منابع خبری ،با رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان آبادان اعضای باند اختلاس در مجموعه فاز ۲ پالایشگاه آبادان شناسایی و دو تن از مدیران آن عصر دیروز با دستور قضایی در محل کارشان دستگیر و با قرار مشخص به بازداشتگاه منتقل شدند.

لازم به ذکر است پروژه طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان موسوم به فاز ۲ تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

گفته می شود اتهام این افراد اختلاس به برداشت غیرقانونی اموال دولتی یا وابسته به دولت یا نهاد های حاکمیتی که توسط کارمندان و کارکنان دولت یا وابسته به دولت انجام می‌گیرد می باشد.

خبر تکمیلی//روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی : مراجع قضایی در حال رسیدگی پرونده دستگیر شدگان پالایشگاه آبادان هستند.تعداد افراد دستگیر شده در پالایشگاه آبادان به دلیل اختلاس مالی دو نفر هستند. این افراد از کارکنان زیرمجموعه‌های پروژه فاز دوم پالایشگاه بودند.افراد دستگیر شده در پالایشگاه آبادان از مدیران ارشد این پالایشگاه نبودند. پروژه فاز دوم پالایشگاه آبادان که هم اکنون حدود ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، زیرنظر شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران اجرایی می‌شود و هنوز تحویل پالایشگاه آبادان نشده است.جزئیات دستگیری این افراد هنوز از سوی مراجع قضایی اعلام نشده است.

https://naftonline.ir/news/25360/
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0