تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و به مدت دو سال مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اسبق نفت و جواد اوجی وزیر کنونی نفت عضو هیأت امناء بنیاد سینمایی فارابی شدند!
وزیر نفت دولت سیزدهم در بنیاد سینمایی فارابی | نفت آنلاین
وزیر نفت دولت سیزدهم در بنیاد سینمایی فارابی | نفت آنلاین

نفت آنلاین: لازم به ذکر است بنیاد سینمایی فارابی بر طبق اساسنامه سازمانی است غیردولتی و غیرانتفاعی که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به عنوان بازوی اجرایی وزارتخانه در زمینهٔ سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های فرهنگی و هنری فعالیت می‌کند.

https://naftonline.ir/news/25168/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
طاهر
از اقای اوجی سوال کنید شما در هلدینگ انرژی گستر بنیاد برای کارگران شرکت نفت بهران چکار کرده اید ۸۰۰ نفر پیمانکار داشته ایم در همان زمان ۲۰۰ نفر کلرگر روزمزد گرفته اید کوچکترین اهمیتی به این کارگران قایل نشده اید و همین امروز از ان مدیران حمایت میکنی که به کارگر ظلم میکنند و متاسفانه در کشور هر روز برای شما حکم میزنند..شما برده داری نوین شرکت نفت بهران را استقبال کرده اید... و هنوز کارگران شرکت نفت بهران با هزار افسوس و نگرانی و مریضی دست پنجه نرم میکنند واقعا با لباس کارگری بیایید بازرسی کنید ببینید کارگرها در باره این مدیران چی میگویند جلوی ظلم کارگری را هر زمان بگیرید برگه برنده برای امنیت کشور است...واقعا مظلوم واقع شده ایم متشکرم
0