تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
صدها نفر از پرسنل پیمانکاری ملی حفاری با ارسال پیام‌هایی به نفت آنلاین از نحوه ارسال طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت انتقاد کردند.
شرکت ملی حفاری ایران و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل | نفت آنلاین
صدها نفر از پرسنل پیمانکاری شرکت ملی حفاری ایران با ارسال پیام به نفت آنلاین (بیش از ۵۰۰ پیام در این خصوص ارسال شده است) از نحوه اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل در NIDC بشدت انتقاد و خواستار توضیحات مدیریت ارشد ملی حفاری در این خصوص شدند.
 
طبق اعلام کارکنان ارکان ثالث حفاری مشخص نیست این طرح چگونه و بر اساس چه فرمولی برای هر شخص اجرایی شده است و این موضوع باعث نارضایتی پرسنل پیمانکاری ملی حفاری از نحوه اجرایی شدن آن شده است.
 
◀️ نفت آنلاین : اگر مدیریت منابع انسانی NIDC توانایی اجرای صحیح این طرح را نداشت می توانست از تجربیات موفق سایر شرکت ها مانند نفتخیز جنوب ، پالایش و پخش و ... برای اجرای آن بهره می گرفت ؛ ولی حال که این طرح در ملی حفاری اجرایی شده است لااقل منابع انسانی ملی حفاری در خصوص نحوه اجرای آن شفاف سازی کند.
.
https://naftonline.ir/news/24916/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدعلی
سلام.شرکت.ملی.حفاری.هلاک.کردی.خودتون.بااجراکردن.طبقه.بندی.اخه.شغل.راننده.پایه.یک.راتغییردادند.مگرشدنی.ازروزاول.که.سرکارامدیم.بعنوان.راننده.امدیم.یعنی.چی.فکرنمیکنندکارچقدراشتباه.است.اگراین.طوررانندگی.بی.رانندگی.
0