تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
آخرین فرصت های شغلی برای مهندسی نفت در ایران تلنت جهان همیشه به انرژی نیاز خواهد داشت. مهندسان نفت هستند که از فناوری پیشرفته برای ایجاد روش‌های جدید کشف و حفاری نفت استفاده می‌کنند. از این رو...
ایران تلنت
ایران تلنت
جهان همیشه به انرژی نیاز خواهد داشت. مهندسان نفت هستند که از فناوری پیشرفته برای ایجاد روش‌های جدید کشف و حفاری نفت استفاده می‌کنند. از این رو نقش آنها در بازار کار بسیار پررنگ و حیاتی است و شرکت‌های بسیاری در حوزه نفت و گاز به متخصصان این حوزه نیاز دارند.

در حال حاضر شرکت‌های بسیاری آگهی‌های شغلی مربوط به مهندسی نفت خود را در ایران تلنت منتشر کرده‌اند که در صورت واجد شرایط بودن می‌توانید برای آنها اقدام کنید. امروز شما این امکان را دارید تا آگهی‌های شغلی مربوط به استخدام مهندس نفت را بررسی کنید و همین امروز برای آنها درخواست دهید!

 

چه شرکت‌های در ایران تلنت آگهی استخدامی مهندسی نفت دارند؟

شرکت‌های بزرگ و معتبر ایرانی همیشه ایران تلنت را برای انتشار و معرفی آگهی‌های استخدامی خود انتخاب می‌کنند و در این میان شرکت‌های وابسته به حوزه نفت نیز کم نیستند. با مشاهده لیست آگهی های استخدامی در ایران تلنت می‌توانید به این مهم پی ببرید. برخی از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که آگهی‌های شغلی مهندسی نفت را در ایران تلنت منتشر کردند، عبارت‌اند از:
  • *پروژه توسعه میدان گازی یادآوران سینوپک
    *اکتشاف توسعه و تولید پاسارگاد
    *شرکت بازرگان فعال در صنعت نفت و گاز
    *اینترنشنال پترو اسماری
    *دانا انرژی
    *طراحی و توسعه مواد پیشرفته اوکسین اوتانا
و شرکت‌های بسیار دیگر که همه برای استخدام افراد متخصص در حوزه نفت و انرژی در ایران تلنت به دنبال کارجویان هستند که مطمئنا نمی‌توان تمام آنها را در این مقاله نام برد. اگر دوست دارید تا در این شرکت‌ها مشغول به کار شوید، همین امروز به ایران تلنت مراجعه کنید و آگهی‌های شغلی آنها را مشاهده و رزومه خود را ارسال کنید.
 

پرتکرارترین آگهی‌های شغلی مهندسی نفت در ایران تلنت چه مشاغلی هستند؟

کار مهندسان نفت تنها به کشف و حفاری نفت مربوط نمی‌شود و طیف وسیعی از مشاغل را می‌توانید در میان آگهی‌های شغلی ایران تلنت مشاهده کنید. برخی از این مشاغل که در میان آگهی‌های تکرار شده است شامل موارد زیر می‌شود:
  • *مدیر پروژه
    *سوپروایزر کنترل کیفیت
    *دستیار فنی
    *کارشناس خرید
    *متخصص آموزش
    *مدیر بازرگانی
    *اپراتور سایت چاه
برای مشاهده تمام فرصت‌های شغلی به ایران تلنت مراجعه کنید و شغل دلخواه و همسو با رزومه خود را انتخاب کنید و برای آن درخواست همکاری ارسال کنید.
 

چگونه برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنیم؟

برای مشاهده آخرین فرصت های شغلی برای مهندسی نفت اینجا را کلیک کنید. در اینجا شما می‌توانید طیف وسیعی از شرکت‌ها را مشاهده کنید که برای فرصت‌های شغلی خود در حیطه مهندسی نفت، آگهی‌های شغلی در ایران تلنت منتشر کرده‌اند. همچنین شما این فرصت را دارید تا با ثبت نام و ساخت رزومه آنلاین در ایران تلنت با رزومه خود، سریعا و قبل از دیگر افراد برای تمام آنها درخواست همکاری ارسال کنید.
منبع: ایران تلنت
 
https://naftonline.ir/news/24853/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0