تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
رئیس کمیسیون انرژی مجلس، از تشکیل نشست فوق‌العاده این کمیسیون با حضور مسئولان وزارت نفت و نهادهای نظارتی برای حل مشکلات اخیر کارکنان صنعت نفت خبر داد.
فریدون حسنوند | رییس کمیسیون انرژی مجلس
فریدون حسنوند | رییس کمیسیون انرژی مجلس
به گزارش نفت آنلاین،  فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس، با اشاره به انتقادات و نگرانی‌های برخی کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت در حوزه حقوق و مزایا و حق بدی آب و هوا طی روزهای اخیر، اظهار داشت: با توجه به نگرانی‌های این عزیزان که امروز در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی دشمن در حال تلاش هستند و نگرانی‌های بحق آنها، روسای قوای سه گانه، کمیسیون انرژی مجلس و دستگاه‌های دیگر در حال پیگیری موضوع هستند تا مسأله حل شود.
 
وی افزود: پیشنهاد کمیسیون انرژی این بوده است که مسأله در شورای هماهنگی اقتصادی سه قوه مطرح شده و ضمن تصمیم‌گیری، مجوزهای لازم صادر شود.
 
رئیس کمیسیون انرژی مجلس، در همین رابطه از تشکیل جلسه این کمیسیون در روز یکشنبه هفته آینده (6 تیرماه ) در محل کمیسیون تلفیق در مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت و مسئولان دستگاه‌های نظارتی از قبیل دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور، این مسأله را بررسی خواهیم کرد و این اطمینان را به کارگران و متخصصان تلاشگر صنعت نفت می‌دهیم که کمیسیون انرژی با درک شرایط، به دنبال احقاق حق آنهاست و راهکارهای قانونی را برای رفع نگرانی آنها به کار می‌بندد.
 
حسنوند خاطرنشان کرد: در این نشست، مسئولان مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان برنامه و بودجه مجلس نیز حضور خواهند داشت و کمیسیون هم با جدیت مسأله را پیگیری و حل خواهد کرد تا تلاش‌های کارگران و متخصصان صنعت نفت که بعضا در شرایط اقلیمی سخت در خط مقدم تولید و اقتصاد مقاومتی هستند، در اسرع وقت پاسخ داده شده و مشکلات آنها رفع شود.

◀️پ‌ن: کارکنان نفت در انتظار اقدام عملی مسئولین هستند؛ بارها چنین جلساتی در زمان کمیسیون قبلی تشکیل شد اما نتیجه ای نداشت؛ اما بدون شک اینبار با توجه به سوابق و تجربه مثبت آقای حسنوند انشالله اقدام عملی برای رفع مشکلات پرسنل نفت صورت خواهد گرفت.
https://naftonline.ir/news/24159/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0