تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در همکاری مشترک میان شرکت ملی حفاری ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، جاده دسترسی روستای العقدا در شهرستان کارون زیر سازی، اسفالت و مورد بهره برداری قرار گرفت.
شرکت ملی حفاری ایران و مسئولیت های اجتماعی | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران و مسئولیت های اجتماعی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران آیین افتتاح این جاده روز چهارشنبه (15 اردیبهشت 1400) با حضور فرماندار شهرستان کارون، رئیس امور مهندسی و طراحی راه و ساختمان ملی حفاری، دست اندرکان پروژه و مسئولان محلی برگزار شد. 
 
در این آیین احمد باورساد گفت: این جاده که از مسیر جاده کمربندی اهواز – آبادان منشعب و تا روستای العقدا امتداد دارد پنج کیلومتر و 200 متر طول و دارای هفت متر و نیم عرض می باشد . 
رئیس امور مهندسی و طراحی راه و ساختمان شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه این جاده پیش از این مسیر دسترسی به دستگاه حفاری 89 فتح بوده که در حفاری یک حلقه چاه اکتشافی به کار گرفته شد و حسب درخواست اهالی زیر سازی و اسفالت آن در دستور کار قرار گرفت، افزود: طراحی، اجرای و اعتبار پروژه به مبلغ 62 میلیارد ریال از سوی ملی حفاری و مدیریت اکتشاف تامین و توسط پیمانکار بخش خصوصی در مدت سه ماه اجرا و آماده بهره داری شد. 
وی اظهار کرد: در اجرای این پروژه هفت پل برای عبور آب های ناشی از بارندگی های فصلی و پنج پل برای نهر ها احداث و جاده خط کشی و نسبت به نصب علائم راهنمایی اقدام گردید .
 
باورساد گفت: بهره برداری از آین جاده دسترسی به چندین روستا در مسیر شهرستان شادگان و همچنین میادین نفتی از جمله میدان نفتی منصوری را تسهیل می کند. 
 
در این آیین خانم معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون از شرکت ملی حفاری ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به لحاظ اهتمام به مسئولیت های اجتماعی قدردانی به عمل آورد.
https://naftonline.ir/news/23839/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0