تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: این شرکت یکی از نخستین شرکت های تابع شرکت ملی نفت است که طرح طبقه بندی مشاغل نيروهای پيمانكاری صنعت نفت را اجرایی کرده است.
اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت‌ نفت اروندان | نفت آنلاین
اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت‌ نفت اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  سعید ابراهیمی روزچهارشنبه (25 فروردین 1400) درتوضیح بیشتر دراین باره افزود: پيرو صدور بخشنامه مقام عالی وزارت نفت و با هدف برقراری عدالت، نظام مند و يكنواخت نمودن پرداخت ها متناسب با ارزش مشاغل،  مديريت های امور مالی و منابع انسانی این شرکت با در اولویت قرار دادن طرح، ملزم به اجرای مفاد آن شدند.
 
وی اظهار کرد:  طبقه بندی مشاغل كاركنان پيمانكاری شاغل در پيمان های مستمر(غير پروژه ای)، انجام محاسبات مربوط به حقوق و مزايای متعلقه بر اساس دستورالعمل اجرائی، ارائه خدمات بيمه تكميلی درمان به افراد مشمول و افراد تحت تكفل آنان و متعاقب آن پرداخت حقوق و دستمزد از نکات مورد تاکید این بخشنامه است که جهت رفاه حال همکاران تمامی مراحل اداری و مالی در کمترین زمان ممکن انجام و مراحل محاسبه و پرداخت آن صورت پذیرفت.
 
ابراهیمی با اشاره به اینکه  این طرح از بهمن ماه گذشته در این شرکت به مرحله اجرا درآمده است، گفت :  اجرای طرح پیش گفته برای نيروهای شاغل در ميادين درحال توسعه و تحويل شده به این شرکت نيز در حال پيگيری است.
https://naftonline.ir/news/23645/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مسلم
من شرکت نفت هستم شهرک نفت اهواز هیچی که به ما ندادن کجا اجرایی شده
feedback
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت مدیر محترم .
feedback
Iran, Islamic Republic of
Z. Salhi
با عرض سلام چنین مطلبی صحت ندارد بنده از نیروهای پیمانکاری نفت و گاز اروندان هستم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سالم زاده
باسلام طرح درست اجرا نشد من با ۱۸ سال سابقه کمتراز همکارانی که با ۱۱سال سابقه وشغل وشرایط مشابه کمتر دریافت کردم واساس رو براضافه کاریهایی که اونم سلیقه ای به یک تعدادخاص میدن بنا گذاشتن نه سابقه ومدرک تحصیلی دوستان فقط خواستن بگن طرح انجام شد ولی دقیق انجام نشد
0