تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
جمعی از کارکنان قراردادی مدت موقت نفت با ارسال پیام به نفت آنلاین خواستار شفاف سازی در خصوص آزمون آنلاین کارکنان قراردادی شدند.
وزارت نفت و آزمون آنلاین کارکنان قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاین
وزارت نفت و آزمون آنلاین کارکنان قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، در خصوص آزمون آنلاین کارکنان قراردادی نفت پیام های بی شماری به این رسانه خبری ارسال شد . در این پیام ها کارکنان خواستار شفاف سازی در خصوص آزمون آنلاین و اعلام نتایج شدند.

متن یکی از پیام های ارسالی:

با سلام خدمت دست اندرکاران نفت آنلاین

بعد از انتظار بسیار سرانجام روز گذشته اسامی پذیرفته شدگان آزمون آنلاین طرح توانمندسازی کارکنان قراردادی مدت موقت نفت اعلام شد.

با توجه به این موضوع چند نکته لازم به ذکر می باشد:

یک/تکلیف کسانی که بعلت حضور در مناطق عملیاتی فاقد پوشش اینترنت نتوانستند در آزمون شرکت کنند چه می شود؟ قبلا گفته بودند این افراد نگران نباشند و برای آنها مجددا ازمون برگزار می‌شود؟!

دو/فقط زمانی می‌توان گفت آزمون عادلانه بود که شرایط شرکت در آزمون برای همه یکسان باشد.قطعی‌های مکرر سامانه آزمون، عدم امکان ورود بعضی از کارکنان به سامانه آزمون و ... آنهم با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت در مناطق عملیاتی نفت باعث عدم شرایط یکسان شرکت کنندگان در آزمون شده بود.

سه/روز گذشته پس از مشاهده نتایج کارکنان فقط با عنوان پذیرفته شده اید یا نشده اید مواجه شدند و خبری از کارنامه آزمون نبود!چرا در زمان اعلام نتایج کارنامه نیز منتشر نشد!

چهار/در پایان از منابع انسانی وزارت نفت می‌خواهیم با اعلام اسامی پذیرفته شدگان در خصوص این آزمون شفاف سازی نمایند و به شائبه‌ها پایان دهند. 

با سپاس از نفت آنلاین/این نکات سوالات بسیاری از کارکنان قراردادی نفت است/خواهشمندیم جهت اطلاع مسئولین منتشر نمایید.

 

آزمون آنلاین کارکنان قراردادی مدت موقت نفت

https://naftonline.ir/news/23131/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام
همش سر کاری بود کسایی که می خواستن وارد سیستم شدن روی سمتاشونم نشستن خودتونو اذیت نکنید من خودم کلا شاید 2 تا از سوالای ازمون زبان اشتباه زده باشم بقیش 100 درصد درست بوده بعد سنم و مدرکم و سابقه همه نسبت به اکثر شاغلین بهتر نه خیلی بهتر بوده و از لحاظ مدارک کامپیوتری همه دور ها رفتم مدارکشم دارم ولی طبق گفته اقایون که اگه زبان خوب زده باشن با بقیه ازمونا شرایطشم داشته باشن یا معین یا سه ساله میشن هیچ کدوم رخ نداد بعد میبینی ادمایی که خودشون میگن اصلا درست نزدن و سابقه کمتری دارن و سن و سال بیشتری پذیرفته شدن سر کاریم برادرا علی برکت الله
feedback
Iran, Islamic Republic of
آوا
نیاز به شفاف سازی نیست اونایی که میخواستن رو جذب میکنن ملت هم هویج کردن این مدت
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
باسلام
درازمونی که بتوان باکمک دیگری که مسلط به زبان و...میباشدوقبول شد.نمیتوان بیشترازاین توقع داشت
feedback
Denmark
قراردادموقت
واقعا عادلانه نیست .شفاف سازی کند .اونایی قبول شدن که امکانات شرکت دستشونه؟.
feedback
United States
داراب
درود خسته نباشید من با اینکه می دانم حداقل به 30تا از سوالات زبان درست پاسخ دادم وهمچنین سوالات عمومی را نمی دانم چرا پذیرفته نشدم
feedback
Iran, Islamic Republic of
عادل
سلام
به نظر بنده این آزمون به نوعی مسخره کردن کارکنان قراردادی و گول زدن آنها بود که برای گزینش یک سری افراد خاص بود و از اون نماینده مجلس می خواهیم که به این قضیه ورود کنند و از همه مهمتر اون پیرنفت رو بیرون کنند .
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگر و اگر امتحان زبان رو حذف کردن باید بگم به نظر من حذف کردن آزمون زبان خیانت به اعتماد شرکت کنندگانی هست که بدون تقلب و از روی صداقت و اعتماد تلاش کردند که قبول بشن و کلی وقت و تمرکز و انرژی روی امتحانات گذاشتن اگر برگزار کنندگان امتحانات چنین تقلب بزرگی کنند که به ضرر عده ای تمام بشه از امتحان دهندگان دیگه نمیشه انتظار اعتماد به منابع انسانی و صداقت در امتحان دادن و تقلب نکردن داشت
feedback
Iran, Islamic Republic of
داود
با سلام این آزمون فقط یک آزمون مهندسی شده بود و حتما در آن دستکاری شده و این امر در این کشور عقب افتاده امری عادی است . بنده با بیست سال سابقه و با مدرک کارشناسی ارشد و در حالیکه میدانم آزمون را خوب دادم نمیدانم چرا قبول نشدم . این آزمون باید باطل شود
feedback
Iran, Islamic Republic of
Nioc
این آزمون هم از نظر محتوی سوالات و هم نحوه برگزاری و افراد انتخاب شده اشکال دارد.سوالات طوری طرح نشده بودن تا افراد بتوانن معلومات خود را اثبات کنند.نحوه برگزاری آنلابن طوری بود که افرادی می توانستند به راحتی از دیگران کمک بگیرند..افراد انتخاب شده که حداقل من میشناسم جز ضعیف ترین ها بودن!!!
0