کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی مخاطبین نفت‌آنلاین

وزارت نفت در خصوص آزمون آنلاین کارکنان قراردادی شفاف سازی کند

11 اسفند 1399 ساعت 9:46

جمعی از کارکنان قراردادی مدت موقت نفت با ارسال پیام به نفت آنلاین خواستار شفاف سازی در خصوص آزمون آنلاین کارکنان قراردادی شدند.


به گزارش نفت آنلاین ، در خصوص آزمون آنلاین کارکنان قراردادی نفت پیام های بی شماری به این رسانه خبری ارسال شد . در این پیام ها کارکنان خواستار شفاف سازی در خصوص آزمون آنلاین و اعلام نتایج شدند.

متن یکی از پیام های ارسالی:

با سلام خدمت دست اندرکاران نفت آنلاین

بعد از انتظار بسیار سرانجام روز گذشته اسامی پذیرفته شدگان آزمون آنلاین طرح توانمندسازی کارکنان قراردادی مدت موقت نفت اعلام شد.

با توجه به این موضوع چند نکته لازم به ذکر می باشد:

یک/تکلیف کسانی که بعلت حضور در مناطق عملیاتی فاقد پوشش اینترنت نتوانستند در آزمون شرکت کنند چه می شود؟ قبلا گفته بودند این افراد نگران نباشند و برای آنها مجددا ازمون برگزار می‌شود؟!

دو/فقط زمانی می‌توان گفت آزمون عادلانه بود که شرایط شرکت در آزمون برای همه یکسان باشد.قطعی‌های مکرر سامانه آزمون، عدم امکان ورود بعضی از کارکنان به سامانه آزمون و ... آنهم با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت در مناطق عملیاتی نفت باعث عدم شرایط یکسان شرکت کنندگان در آزمون شده بود.

سه/روز گذشته پس از مشاهده نتایج کارکنان فقط با عنوان پذیرفته شده اید یا نشده اید مواجه شدند و خبری از کارنامه آزمون نبود!چرا در زمان اعلام نتایج کارنامه نیز منتشر نشد!

چهار/در پایان از منابع انسانی وزارت نفت می‌خواهیم با اعلام اسامی پذیرفته شدگان در خصوص این آزمون شفاف سازی نمایند و به شائبه‌ها پایان دهند. 

با سپاس از نفت آنلاین/این نکات سوالات بسیاری از کارکنان قراردادی نفت است/خواهشمندیم جهت اطلاع مسئولین منتشر نمایید.

 

آزمون آنلاین کارکنان قراردادی مدت موقت نفت


کد مطلب: 23131

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23131/وزارت-نفت-خصوص-آزمون-آنلاین-کارکنان-قراردادی-شفاف-سازی-کند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir