تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
مهندس موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از حفارمرد حادثه دیده دستکاه 56 فتح در منزل وی عیادت کرد.
شرکت ملی حفاری ایران | مهندس سید عبدالله موسوی | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | مهندس سید عبدالله موسوی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی در این عیادت که روز چهارشنبه (نهم مهرماه) انجام شد در جریان آخرین اقدامات پزشکی در زمینه درمان همکار کریم  سخیری قرار گرفت.

مدیرعامل در این ملاقات که مدیران منابع انسانی و امور مالی، سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری، رؤسای روابط عمومی، حراست، بهبود محیط کار و رئیس دفتر مدیرعامل  حضور داشتند، تاکید کرد: تمام واحدهای مرتبط در شرکت پیگیر مراحل درمان این همکار تلاشگر که در حین انجام وظیفه دچار سانحه شد، می باشند.

مهندس موسوی ضمن تاکید بر لزوم رعایت کامل مقررات، ضوابط و دستورالعمل های HSE در کار، گفت: بروز حادثه اعم از حوادث غیرمترقبه و طبیعی و یا در هنگام کار در تاسیسات صنعتی اجتناب ناپذیر است اما با دقت عمل و توجه به استانداردهای تعریف شده می توان ضریب حوادث را به حداقل ها کاهش داد.

وی با اشاره به عیادت از همکار عزیر کریم سخیری در بیمارستان ابن سینای تهران، افزود: در خصوص پیگیری درمان ، رفع مشکلات، مساعدت های مالی، تغییر شغل با توجه به وضعیت جسمانی و سایر اقدامات مورد نیاز این همکار وظیفه شناس دستور اکید داده شده تا هر چه زودتر سلامت خود را به دست آورد.

در حادثه دستگاه حفاری 56 فتح در منطقه عملیاتی تنگ بیجار که هنگام عملیات سیمانکاری چاه رخ داد دو تن از کارکنان مصدوم که یکی از آنان سرپایی مداوا  و همکار دیگر به علت شدت جراحات از ناحیه دست نخست به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام انتقال و با نظر خانواده با تمهیداتی که از سوی اداره بهبود روابط کار شرکت اندیشیده شد به بیمارستان ابن سینای تهران منتقل و  پزشکان به علت شدت جراحت ناچار به قطع عضو از ناحیه دست شدند.
https://naftonline.ir/news/21800/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0