تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس : نیرو باید امنیت شغلی داشته باشد، چه معنا دارد واژه های خلق الساعه رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، حجمی خرید خدمت و ..وجود داشته باشد؛ به همین خاطر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را تهیه کرده و اکنون در حال جمع آوری امضا است.
امنیت شغلی کارکنان | نفت آنلاین
امنیت شغلی کارکنان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ عباس گودرزی در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی امروز (سه شنبه 1 مهرماه) مجلس شورای اسلامی،ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:آمریکا در شرایطی ادعای فعال سازی مکانیسم ماشه را دارد که هیچ تعهدی به حقوق بین الملل نداشته و صرفا بر اساس منطق قدرت و زور عمل می کند. با این وضعیت دیگر باقی ماندن در برجام و پایبندی به تعهدات هسته ای از جمله نظارت ها توجیهی نداشته و تنها موجب گستاخی آمریکا خواهد شد؛ هرچند که تاکنون نیز به استناد مفاد برجام، عملا چیزی از برجام باقی نمانده که شایسته است گام های بعدی کاهش تعهدات عملی گردد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در سطح منطقه،اختیار در دستان مردان مقاومت است؛ جوانان مومن و انقلابی منطقه به نقطه کمال نترسیدن از مرگ رسیده اند. پیروزی جبهه حق وعده ای فقط برای آینده نیست بلکه بخش زیادی از این فتح بزرگ اتفاق افتاده است. با ایجاد باشگاه تحریمی ها نیز هم مصون سازی در مقابل تحریم ها محقق می شود و هم مسیر انزوا و اضمحلال آمریکا تسریع خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از معضلاتی کشور تخصیص ناعادلانه ارز های 4200 تومانی است که این روش منجر به رونق قاچاق کالا به کشورهای مجاور و همچنین موجب خلق سلاطین اقتصادی شده است. سلطان شکر، سلطان سکه، سلطان برنج و سلطان ارز که این سلطان ها محصول جهت گیری های غلط دولت در حوزه اقتصاد است لذا باید این روند فسادزا متوقف شود و مابه التفاوت ارزهای دولتی  و نیمایی به جای تخصیص به واردکنندگان به بیمه ها و مصرف کنندگان واقعی داده شود تا توسط خود مردم مدیریت گردد.

گودرزی افزود: ضرورت دارد رییس جمهور به جای وعده های بی حاصل، به خاطر کوتاهی در اتخاذ تصمیمات اشتباه، صادقانه از مردم عذرخواهی کرده و فکری برای معیشت و زندگی مردم اقدام و عمل نماید.

نایب ریییس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات کشور، ولنگاری در نظام استخدام کارکنان دولت است.متاسفانه به بهانه وجود شرکت های نیروی انسانی هم جذب نیرو با پارتی و رابطه بازی انجام می شود و هم تبعیض و بی عدالتی در پرداخت ها و ازبین رفتن امنیت شغلی صورت می گیرد.

وی افزود: نیرو باید امنیت شغلی داشته باشد، چه معنا دارد واژه های خلق الساعه رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، حجمی خرید خدمت و ..وجود داشته باشد؛ به همین خاطر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را تهیه کرده و اکنون در حال جمع آوری امضا است.

 
https://naftonline.ir/news/21741/
منبع : خانه ملت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
راشد طاهری
سلام
شما را به خدا قسم میدم تبعیض رو بردارید
به خداوندی خدا قسم این کار درست نیست و ناعدالانه است...
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابوطالب پارسا
با درود
اگر ممکنه مشخص کنید که آیا خود این نماینده و فرزندان محترمشون هم به مرز کمال نترسیدن از مرگ رسیدن ؟ خبر از وضع اسفناک مردم که زیر بار فقر صدای شکستن استخوانهایشان به گوش میرسد دارند ؟ وقتی از داخل لندکروزر چند ملیاردی سر چهار راه پشت چراغ قرمز به مجلس بهارستان تشریف میبرند کودکان بینوای کار رو با اسپری و شیشه شور در دست میبینند ؟ نگاه به چشمان بینورشان از شدت گرسنگی و خستگی می اندازند ؟ کودکانی که باید لذت کودکی را تجربه کنند . البته شک دارم !!! هم به این آقا و هم به شما که نظر بنده رو انتشار بدهید . شک دارم که از درمان عملی و فوری این دردها خبر خوشی برای بنده داشته باشید .
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید رئیسی
از نماینده بروجرد اقای گودرزی ممنون هستیم اگر این زنگنه رو بردارید که این رنگنه با دارو دستش بروند همه قرار داد با شرکت نفت بشوند اگر این مجلس کاری نکنه دیگه هیچ اعتباری نداره فعلا هیپ عکسالعملی از اقای قالیباف ندیدیم وکارگران همه از این مجلس هم نامید شدند نمونش رای یک درصدی مردم بود مجلس باید ولایت مدار رهبری ومردمی باشد
feedback
Iran, Islamic Republic of
از زمان بچگیم من یادمه همین جوری بود الان امنیت شغلی یکساله وجود نداره وای به حال چند ساله و رسمی
feedback
United Arab Emirates
هزاروعده خوبان یکی وفانکنند
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید رئیسی
اقای قاالیباف از مجلس شما هم هیچ امیدی نیست دلخوش به این مجلس بودیم فکر کردیم مجلس ولایتمدار رهبری ومرودمی اما هیچ فکری برا حذف پیمانکاری در نفت وارگانهای دیگر انجام نشد علی الخصوص شرکت نفت اینی شد که دیدید هیچ استقبالی در هفته قبل از رای گیری نشد
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن
واقعا ظلم از این فاحش تر و بدتر وآشکارتر ونا عادلانه تردرحق کارکنان مجموعه ها وادارت دولتی هم می شود کرد کسی با کمترین حقوق ومزایا وامنیت شغلی در کنار همکارش با همان کار و وظیفه با بهترین حقوق ومزایا وامنیت شغلی که توپ هم تکونشون نمیده اماشرکتی ها وغیر رسمی ها تا تقی به توقی میشه بیرونشون میکنن یا می ترسونن که بیرونشون میکنن حتی اگر سابقه شغلی بالایی داشته وحتی زن وبچه هم داشته باشند واقعااین آدم کی امنیت خاطر وآرامش خواهد داشت... البته مقصر نه رسمی ها وسایر کارکنان هستندشایدبشه گفت اونها نسبتا حق واقعی شون رو میگیرن وهمان ها هم مشکلاتی دارن با این وضعیت اقتصادی فعلی که هست... مقصر واقعی سیستمی هست که این وضع را به وجود آورده .والله اعلم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
متاسفانه بعد از ۲۲سال کار سخت در شرکت نفت هنوز تبدیل وضعیت نشدم و با داشتن فررند معلول ذهنی حرکتی خیلی شدید ۱۹ساله هیچ خدمات پزشکی.رفاهی به من داده نشده است.کلی پیگیری کردن و فقط برخورد سرد مسئولان بوده است و بس.آیا عدالت این است؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام من فکر میکنم همه فقط شعار میدن هیچ فکری برای کارگران زحمت کش نمیکنند
feedback
Iran, Islamic Republic of
Adf
امیدوارم امضا بشه
feedback
Romania
ناشناس
دو کلام از مادر عروس
حتما پسرش نیروی پیمانکاره
feedback
Romania
ناشناس
شایدم میخواد وارد بدنه وزارت نفت بشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
انشاالله به لطف خدا واژه پیمانکاری از کشور ما به قعر دریا بره
feedback
Iran, Islamic Republic of
نبی
باسلام
خدا پدر و مادرت بیامرزاد
حداقل قرار داد ها باید ۵ سال به بالا باشد تا نیرو محل کار خود را ناموس خود بداند و با تمام جان و توان برا سربلندیش زحمت بِکشد...
به امید آنروز
امنیت شغلی
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین دوست محمدی
باسلام، ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و تشکر از پیگیری نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با وضعیت استخدام نیروهای قراردادی در دستگاههای اجرایی،
چرا که در دستگاههای اجرایی نیروهای غیر رسمی با سابقه گارآزموده و با تجربه در ولی یکسری از حقوق و مزایای آنها به خاطر غیر رسمی بودن پرداخت نمی گردد و از همه مهمتر امنیت شغلی ندارند . از رئیس و نمایندگان انقلابی مجلس سپاسگزاریم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
باغچقی بزرگ
تویی که میگی.. چه معنا دارد واژه های خلق الساعه رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، حجمی خرید خدمت و ..وجود داشته باشد
چرا عقلت نمیکشه به این موضوع که اصولا گزینش و آزمون و انواع و اقسام مصاحبه ها و تحقیقات محسوس غیر محسوس با هدف جذب نخبگان انجام نیشه و غیر نخبگان باید برن ته صف و مدعی نباشند.. چراکه اگر مدعی باشند باید مثل اون رسمی ها توانمندی علمی داشته باشند تا حرف از برابری بزنند... و الا نباید مدعی باشند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بازم رسمی اومد وسط!
feedback
Iran, Islamic Republic of
حیف نباشد فرد فرد ایرانی مستحق زندگی با آرامش و امنیت و بدون نگرانی ی ی های ....؟! فردا باشد
۴۰ سال است که همیشه افسوس گذشته ها را میخوریم وهیچ امیدی به آینده درخشانی فقط ، فقط و فقط یرای مردم خصوصاً قشر محروم و ضعیف جامعه نیست ...؟!
feedback
Iran, Islamic Republic of
باید فاصله حقوق تمام دستگاهها به غیر از نظامیان کم شود حتی مزایا رفاهی و معیشتی و پاداشتهای انچنانی و تابخش خصوصی بتواند رقابت داشته باشد و جذابت استخدامی دولتی کم شود دولت پاداش اخر خدمت میده بازهم روابط قطع نمیشود درصورتی در بخش خصوصی قطع میشود
feedback
Iran, Islamic Republic of
جعفر
اینطوری سنگ روی سنگ بند نمیشه که
اصلا شدنی نیست
feedback
France
حسن
با سلام خدمت نمایندگان مجلس توروخدا فکری بحال ماشرکتیها بکنید دیگه روانی شدیم ازاین همه تبعیض
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقای گودرزی شمایی که اعتقاد به عدالت دارید لطفا از مجلس شروع کنید ...چرا یک نماینده پس از یک دوره باید به اندازه ۳۰۰سال کار یک کارمند اندوخته داشته باشد !؟
feedback
Germany
کارگرمندبدبخت
باسلام اگه کاری کردین امام رضانگهدارتون اگه مثل ثنوات قبل دروغ بودکه حضرت رضاجوابتون بده که باروح وجسم کارگروکارمند وخانواده هاشون بازی نکنین
feedback
Russian Federation
تکلیف امثال بنده ای که با سطح مدرک مشخص و شرایط خاص اعم از آزمون و مصاحبه و ...استخدام رسمی شده ایم چه میشود !؟نیروهای قراردادی و پیمانی با پارتی بازی و بدون رعایت شرایط وارد میشوند و با حمایت امثال شما پیشرفت می کنند!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
درس خواندی برای خودت خواندی.حقوقش رامی گیری.شماهم باپارتی رسمی شدی وگرنه مامدرک داربی کارزیادداریم.چراعدالت رعایت نشه مگه شما چکارمی کنیدکه نیروهای پیمانکاری نمی کنند.الله سختی کارهمیشه بانیروی پیمانکاری است.ازاون ورحقوق شماچرابایدچندین برابرحقوق نیروی پیمانکاری باشه.واقعا این یک بی عدالتی به تمام معناست.خودنمایندگان بازرس بفرستندببینندکی بیشترکارمی کنه.نیروهای رسمی همه امکانات رادارنداعم ازخونه شرکتی.بهترین تهسیلات.بیمارستان مجانی.نفت کارت وهزاران امتیازدیگر.
feedback
Iran, Islamic Republic of
یا علی
بنده خدا اونام ازمون و مصاحبه دادند .... چرا انقد نیتت بده فقط خودت باید حقتو بگیری؟بقیه نیروهای شرکتی همه با پارتی امده اند نه دوست عزیز انها هم زحمت کشیده اند اما الان دو پست یکسان هردو با شرایط یکسان دیگری حقوق دخ میلیونی به جز پادلش و عیدی و غیره و دیگری همان کار رااا تکرار میکنم دقیقااا همان پست را با حقوق ۲۸۰۰.... کمی انصافم ارزوست...فعلا که فقط حرفه و الا ماشا اللّه در این خاک طرح انجام نشده وجود دارد .... شما این خودخواهی خودرا فعلا بروز نده .... اتفاقی نیفتاده شما از حقوقت بهره مند باش ...یا علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سعید
تورو بخدا یه فکری کنید بنده نزدیک ۱۵ ساله دارم کار میکنم با مدرک فوق لیسانس برق قدرت ولی حقوق فوق دیپلم میدن بهم اینش به جهنم هرسال پیمانکار جدید الان ۸ ساله فقط یکی پیمانکاره اخه مگه میشه اینجور چون ۱۰ تا تویوتا خریده برا اصل کاریا اندازه ۱۰۰تا تویوتا بهش دادن از حقوق بیت المال کاشکی این رانت تموم میشد و یه نظارتی بود تاسف تاسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
سیاوش
خدایا خودت کمک کن این خبرصحت داشته باشد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
باسلام.
باید دید آیا در کشورهای توسعه یافته انقدر تنوع استخدامی وجود داره یافقط درکشورما این وضعیت وجود دارد.موضوع دیگر که خیلی مهمه شرکت‌های پیمانکاری مخصوصا در وزارت نفت وابستگی شدیدی به مسوولین داخلی داره اگر هم نباشه بعدا پیدا میکنن و گاوبندی صورت میگیره حالا شما میگید پیمانکاری حذف بشه مگه شدنی است؟! انگار که بگی بیاییم طرحی اراءیه بدیم که خودرو ارزان بشود خب معلومه که این به ضرر کلیه ضینفعان خودروسازان میشه پس این غیرممکنه.ولی راهکار چیست. راهکار مهم و حیاتی اینه که ابتدا الگوبرداری مناسب از کشورهای توسعه یافته پیدا بشه و بر اساس اون برنامه‌ریزی بشه. دوم اینکه واقعا باید برای نجات کشور و انقلاب اسلامی حتما حتما کلیه شرکت‌های پیمانکاری هر چه سریعتر حذف بشه تا هم افراد با نفوذ از اون طریق نیرو با پارتی بازی داخل نیارن و هم اینکه بنده خداهایی که داخل هستند و معمولا سابقه بالا و تخصص بالاتری از نیروهای رسمی دارن تبدیل وضعیت بشوند. باتشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
سرگردان
سلام . واژه قراردادی مدت موقت و یا شما کارگرید که کارمند نامیده میشوید چه معنایی دارند؟ مگه میشه پرسنلی بعداز ۲۸سال سابقه هنوز مدت موقت باشه؟تورو خدا به داد قراردادی های نفت برسید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا
همش شعاره
feedback
شهرام
دقیقا درست است باید کلیه افرادی که بدون آزمون و با تلفن و پارتی تحت عنوان قرادادی یا پیمانکاری وارد ادارات شدن یه آزمون و مصاحبه جامع بدهند و به قراراد معین یا رسمی تبدیل و بی سوادها حذف و جوانهای باسواد سطح جامعه جذب بشن تین یعنی عدالت،
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید رئیسی
اقای گودرزی اگر بتونید این حذف پیمانکاری رو انجام بدید فقط ۱۰۶ هزار در شرکت نفت هستن که خودشون و خانوادشون دعاتون میکنند لطفا تا پایان سال ۹۹ انجام شود الان حدود ۴ ماه اقا قالیباف اومده عملا ما کارگرا از ایشون دلسرد شدیم نتیجش انتخابات کرج سومین شهر پر جمعیت ایران رای ۲ درصد
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
واقعا اقای گودرزی فقط حرف زمان اقای احمدی نژاد اجرا شد اونم دیر اقدام کرد اما یکسری قرار داد مستقیم شدنداز این دیگ امیدی نیست الان نخبه های رسمی ما بعدبیش از صد سال شنلت نفت اچار شیرها به همون شکل اولیه درست میکردند پیمانکاریها ی بی سواد این اچار شیر رو تغییر دادند به صورت اچار بکس درست کردند البته در شرکت نفت نخبه زیاد داریم که حتی بعد بازنشستگی در کانادا وغیره مشغول به کارندمنکر نیستیم
0