کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس :

واژه رسمی ، قراردادی و پیمانکاری نباید وجود داشته باشد

خانه ملت , 1 مهر 1399 ساعت 16:57

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس : نیرو باید امنیت شغلی داشته باشد، چه معنا دارد واژه های خلق الساعه رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، حجمی خرید خدمت و ..وجود داشته باشد؛ به همین خاطر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را تهیه کرده و اکنون در حال جمع آوری امضا است.


به گزارش نفت آنلاین ؛ عباس گودرزی در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی امروز (سه شنبه 1 مهرماه) مجلس شورای اسلامی،ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:آمریکا در شرایطی ادعای فعال سازی مکانیسم ماشه را دارد که هیچ تعهدی به حقوق بین الملل نداشته و صرفا بر اساس منطق قدرت و زور عمل می کند. با این وضعیت دیگر باقی ماندن در برجام و پایبندی به تعهدات هسته ای از جمله نظارت ها توجیهی نداشته و تنها موجب گستاخی آمریکا خواهد شد؛ هرچند که تاکنون نیز به استناد مفاد برجام، عملا چیزی از برجام باقی نمانده که شایسته است گام های بعدی کاهش تعهدات عملی گردد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در سطح منطقه،اختیار در دستان مردان مقاومت است؛ جوانان مومن و انقلابی منطقه به نقطه کمال نترسیدن از مرگ رسیده اند. پیروزی جبهه حق وعده ای فقط برای آینده نیست بلکه بخش زیادی از این فتح بزرگ اتفاق افتاده است. با ایجاد باشگاه تحریمی ها نیز هم مصون سازی در مقابل تحریم ها محقق می شود و هم مسیر انزوا و اضمحلال آمریکا تسریع خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از معضلاتی کشور تخصیص ناعادلانه ارز های 4200 تومانی است که این روش منجر به رونق قاچاق کالا به کشورهای مجاور و همچنین موجب خلق سلاطین اقتصادی شده است. سلطان شکر، سلطان سکه، سلطان برنج و سلطان ارز که این سلطان ها محصول جهت گیری های غلط دولت در حوزه اقتصاد است لذا باید این روند فسادزا متوقف شود و مابه التفاوت ارزهای دولتی  و نیمایی به جای تخصیص به واردکنندگان به بیمه ها و مصرف کنندگان واقعی داده شود تا توسط خود مردم مدیریت گردد.

گودرزی افزود: ضرورت دارد رییس جمهور به جای وعده های بی حاصل، به خاطر کوتاهی در اتخاذ تصمیمات اشتباه، صادقانه از مردم عذرخواهی کرده و فکری برای معیشت و زندگی مردم اقدام و عمل نماید.

نایب ریییس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات کشور، ولنگاری در نظام استخدام کارکنان دولت است.متاسفانه به بهانه وجود شرکت های نیروی انسانی هم جذب نیرو با پارتی و رابطه بازی انجام می شود و هم تبعیض و بی عدالتی در پرداخت ها و ازبین رفتن امنیت شغلی صورت می گیرد.

وی افزود: نیرو باید امنیت شغلی داشته باشد، چه معنا دارد واژه های خلق الساعه رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، حجمی خرید خدمت و ..وجود داشته باشد؛ به همین خاطر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را تهیه کرده و اکنون در حال جمع آوری امضا است.

 


کد مطلب: 21741

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21741/واژه-رسمی-قراردادی-پیمانکاری-نباید-وجود-داشته-باشد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir