تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت:در جلسه این فراکسیون با وزیر نفت مقرر شد، موضوع تخصیص سهمیه ۲۹ درصدی استخدام کارگران در شرکت‌های تابعه این وزارتخانه به هلدینگ خلیج فارس ابلاغ شود و در خصوص شرکت های وابسته و طرف قرارداد هم سهمیه استخدامی ایثارگران را در وزارت نفت اعمال کند.
بررسی سهمیه استخدامی ایثارگران | نفت آنلاین
بررسی سهمیه استخدامی ایثارگران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، احمد امیرآبادی‌فراهانی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس  ، با اشاره به نشست امروز هیئت رئیسه این فراکسیون با زنگنه وزیر نفت برای پیگیری مشکلات ایثارگران شاغل در این وزارتخانه گفت: در این نشست بعد از بحث و بررسی مشکلات ایثارگران مقرر شد، وزارت نفت توافق‌های حاصله را طی زمانبندی‌ مشخص اجرایی کند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: زنگنه درباره عدم پرداخت معوقات فوق‌العاده ایثارگری موضوع ماده 51 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در این نشست اعلام کرد، از ۲ ماه گذشته این قانون اجرایی شده و معوقات را پرداخت خواهند کرد. 

وی ادامه داد: همچنین درباره موضوع عدم اجرای دقیق ماده 55 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در خصوص جانبازانی که در حالت اشتغال (پیش از بازنشستگی) فوت نمایند هم مقرر شد، دکتر مینو معاون منابع انسانی وزارت نفت و ایزدی معاون امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع را بررسی و گزارش آن را به فراکسیون ارائه کنند.

امیرآبادی‌فراهانی اظهار کرد: زنگنه درباره مسئله عدم اعمال یک مقطع تحصیلی بالاتر برای ایثارگران و رزمندگان بالای 6 ماه موضوع بند (ث) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه هم بیان کرد که از ۲ ماه گذشته این موضوع اجرایی و اعمال شده و درباره عدم اجرای بخشنامه شماره ۳۷۲۷ وزارت کار از سال ۱۳۷۲ هم اعلام کرد، وزارت نفت فراتر از مفاد بخشنامه مذکور عمل کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: همچنین مطرح شد، اکنون ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی ایثارگران حتی هزینه های دندانپزشکی موضوع ماده ۱۳ اصلاحی قانون جامع پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: درباره موضوع عدم احتساب سه چهارم مدت حضور نیروهای وظیفه در جبهه به عنوان داوطلبی هم مقرر شد که وزارت نفت موضوع را بررسی و گزارش آن را به فراکسیون ایثارگران مجلس ارائه کند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به عدم اجرای ماده ۲۱ قانون جامع و عدم تخصیص سهمیه ۲۹ درصدی استخدام کارگران در شرکت‌های تابعه وزارت نفت گفت: در این نشست مقرر شد، وزیر نفت موضوع را به هلدینگ خلیج فارس ابلاغ کند و در خصوص شرکت های وابسته و طرف قرارداد با وزارت نفت هم سهمیه استخدامی ایثارگران را در این وزارتخانه اعمال کند.
https://naftonline.ir/news/21738/
منبع : خانه ملت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
باسلام نفت آنلاین. شما با بازنشستگان نفت مشکل دارید چرا حداقل یکبار هم در این مدت برای بازنشستگان مطلبی رو چاپ ویا نظر خواهی نکردید واقعاً تورم وگرانی کمر ما را خم کرده این اضافات کی تصویب میشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
Om
مفاد تبدیل وضعیت ایثارگران ماده 21 لطفاً مشخص بشه توسط رییس فراکسیون مجلس مشخص بشه مال چه کسانی است
feedback
Iran, Islamic Republic of
یا خدا انشاالله که از شرمندگی ایثارگران و جانبازان کمی کاسته شود
feedback
Iran, Islamic Republic of
زهرا
دروغ میگین پسر من فرزند جانباز بود انقد آوردن وبردن تا اینکه مهاجرت کرد نخبگان را فراری میدن
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایرج چقامیرزایی
جانباز شیمیایی هستم و شیمی درمانی انجام دادم چون ۲۰/ درصد دارم هزینی دندان به بنده نمیدهن چرا
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
وضعیت استخدامی کارگران پیمانکاری که فرزند معلول ذهنی حرکتی خیلی شدید دارند را هم مشخص کنید.بعد از ۲۲سال هنوز تبدیل وضعیت نشدیم.مشکلات زیادی داریم و خدمات پزشکی شرکت نفت نمیدهد.وَضعیت مالی هم بسیار ضعیف است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
خدا را شکر ....لطفا باسوادها استخدام شوند هر جا که باشد ...
feedback
Iran, Islamic Republic of
پیمان
سلام مسعولین محترم از شما خواهش میکنم ایثارگران که زندانی هستن با سابقه اول به جرم مواد را عفو بدهید ما تو شرایط سختی هستیم میزان مواد را شرط نگذارید سابقه اول بی گناه ۴۰ ماه جبهه بوده پدر من هنوز حقوقی هم از دولت نمیگیره به سختی زندگی میکنیم کمک از مسعولین میخاهیم ممنونم یک پنجم حبسش راهم تحمل کرده استان فارس
feedback
Iran, Islamic Republic of
اکبر ابوالحسنی
واقعا تا کی میخوای دنباله رزمندگان 6ماه باشید کمی فکر کنید ای تصمیم گیر ها یعنی انهای کمتر از 6ماه سابقه جعبه دارند خیانت کردند یا کم کاری واقعا خجالت آور است ما رفتیم جنگ یک عده ه سن‌شان به جنگ نمیخوره تصمیم گیرنده هستند واسه امتیاز به رزمندگان کاشی نمی‌رفتم تا خاک و کشورمان را می‌گرفتند خاک بر سر خودم در جای هستم که فکر نمی‌کنند علت کمتر از 6ماه سابقه جعبه چیه نگاه کن ببین سن سال طرف اجازه می‌داد بیشتر جبهه باشه 33سال جنگ تمام شده ولی امتیاز فقط سابقه 6ماه بیشنر
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
با سلام
مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر رزمندگان تا کنون در صنعت نفت اجرا نگردیده است
این آقا ی وزیر نفت دروع می گوید
کمیسیون ایثار گران مجلس تحقیق وبررسی کند
با تشکر
رزمنده دوران دفاع مقدس
feedback
Netherlands
مح
سلام
feedback
Netherlands
حسن
همه می دانیم دولت دکترروحانی حرف راست نمیزند این وزیر نفتش اقای زه ادم دروغگویست بلاخره هفت ماه دیگر روی پست وزارت نفت بلند میشه واین میزها به کسی وفاه نکرده ادم دروغگویی است
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمود
باسلام باید ازقانون طوری باشد هرکس در کشور مثلا ریس جمهور ویا غیره ازخودش ودستگاه خودش تعریف نکند باید قانون طوری باشد وظیفه هرکس معلوم باشد ؤتمام بودجه ها که از بیت المال است شفاف و مانند آینه مردم ببیند و نظارت کنند کشورما اسلامی است و حکومت اسلامی یعنی فرمان خداوند وپبامبرص وامامان معصوم باشد دستور خداوند است عدالت و مهربانی است یعنی همه مردم باید یکسان باشند زمان پیامبر ص سران قریش وبرده گان که مسلمان شدند همه یکسان بودند
feedback
Iran, Islamic Republic of
سیامک
این قانون به هلدینگ خلیج فارس ابلاغ شده است ولی به بهانه اینکه ما خصوصی هستیم و باید هییت مدیره تصمیم بگیره این قانون اجرا نکردند. در صورتی که بر همگان مشخص است که هلدینگ خلیج فارس اسمی خصوصی است ولی یک شرکت خصولتی است و موظف به اجرای این قانون است.
به طور کلی قانون تایید شد و ابلاغ شده ولی مجری نیست / بای
تازه ترين نظرات
0