تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
سرپرست اداره بازاریابی و همکاری های بین الملل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت و شرکت جهان پارس به عنوان برنده مناقصه بسته مربوط به طرح توسعه میدان نفتی لالی بنگستان در شمال استان خوزستان معرفی شدند.
مهندس کرمعلی نادری | شرکت ملی حفاری ایران
مهندس کرمعلی نادری | شرکت ملی حفاری ایران
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران کرمعلی نادری یکشنبه (16 شهریورماه) در توضیح بیشتر در این باره افزود: این پروژه از شمار پروژه های تعریف شده در طرح موسوم به توسعه 28 مخزن در مناطق نفتخیز جنوب است که در راستای نگهداشت و افزایش تولید از سوی شرکت ملی نفت ایران تدوین گردیده است. 

وی اظهار کرد: این شرکت در اجرای این پروژه که مدت اجرای آن 24 ماه تعیین شده، با استقرار دو دستگاه حفاری سنگین پنج حلقه شامل چهار حلقه توسعه ای و یک حلقه برای تزریق پساب حفر و تکمیل می کند. 

نادری با بیان اینکه ارایه خدمات فنی یکپارچه تحت الارض و سطح الارض این پروژه از سوی ملی حفاری ارایه می گردد، گفت: شرکت جهان پارس نیز عملیات سطح الارضی این پروژه را که به صورت   EPD/EPC اجرا می شود، برعهده دارد. 

سرپرست اداره بازاریابی و همکاری های بین الملل شرکت ملی حفاری ایران افزود: این شرکت پیش از این با مشارکت در مناقصات مرتبط با این بسته ها و همچنین دیگر طرح های  توسعه ای  شرکت ملی  نفت ایران ، اجرای دو پروژه توسعه میدان های نفتی گچساران و نفت شهر به ترتیب در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت مناطق مرکزی را به طور کامل از صفر تا 100 عهده دار شد که هم اکنون در دست اجرا می باشد. 

وی اظهار کرد: ملی حفاری همچنین در اجرای دو بسته متعلق به طرح توسعه میدان های رامین و  بالارود نیز در قالب مشارکت با شرکت های توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا و شرکت جهان پارس مشارکت خواهد داشت.
https://naftonline.ir/news/21647/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0