کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حفاری برنده مناقصه توسعه میدان نفتی لالی شد

16 شهريور 1399 ساعت 13:23

سرپرست اداره بازاریابی و همکاری های بین الملل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت و شرکت جهان پارس به عنوان برنده مناقصه بسته مربوط به طرح توسعه میدان نفتی لالی بنگستان در شمال استان خوزستان معرفی شدند.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران کرمعلی نادری یکشنبه (16 شهریورماه) در توضیح بیشتر در این باره افزود: این پروژه از شمار پروژه های تعریف شده در طرح موسوم به توسعه 28 مخزن در مناطق نفتخیز جنوب است که در راستای نگهداشت و افزایش تولید از سوی شرکت ملی نفت ایران تدوین گردیده است. 

وی اظهار کرد: این شرکت در اجرای این پروژه که مدت اجرای آن 24 ماه تعیین شده، با استقرار دو دستگاه حفاری سنگین پنج حلقه شامل چهار حلقه توسعه ای و یک حلقه برای تزریق پساب حفر و تکمیل می کند. 

نادری با بیان اینکه ارایه خدمات فنی یکپارچه تحت الارض و سطح الارض این پروژه از سوی ملی حفاری ارایه می گردد، گفت: شرکت جهان پارس نیز عملیات سطح الارضی این پروژه را که به صورت   EPD/EPC اجرا می شود، برعهده دارد. 

سرپرست اداره بازاریابی و همکاری های بین الملل شرکت ملی حفاری ایران افزود: این شرکت پیش از این با مشارکت در مناقصات مرتبط با این بسته ها و همچنین دیگر طرح های  توسعه ای  شرکت ملی  نفت ایران ، اجرای دو پروژه توسعه میدان های نفتی گچساران و نفت شهر به ترتیب در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت مناطق مرکزی را به طور کامل از صفر تا 100 عهده دار شد که هم اکنون در دست اجرا می باشد. 

وی اظهار کرد: ملی حفاری همچنین در اجرای دو بسته متعلق به طرح توسعه میدان های رامین و  بالارود نیز در قالب مشارکت با شرکت های توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا و شرکت جهان پارس مشارکت خواهد داشت.


کد مطلب: 21647

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21647/حفاری-برنده-مناقصه-توسعه-میدان-نفتی-لالی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir