تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
آخرین خبر از شکایت نمایندگان مجلس از وزیر نفت؛

ابوترابی:شکایت از زنگنه را حضورا به رییس قوه قضاییه تقدیم می کنیم

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: تعداد امضاهای شکایت نمایندگان از وزیر نفت به قوه قضائیه به 200 عدد رسیده و بنا داریم این شکایت‌نامه را حضورا به رئیس قوه قضائیه تقدیم کنیم.
بیژن نامدار زنگنه | وزیر نفت | نفت آنلاین
بیژن نامدار زنگنه | وزیر نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد  گفت: تعداد امضاهای شکایت نمایندگان از وزیر نفت به قوه قضائیه به 200 عدد رسیده است.

وی افزود: همچنین تعداد امضاهای نامه نمایندگان به رئیس قوه قضائیه در باره اجرای قانون اعاده اموال نامشروع نمایندگان نیز به 200 عدد رسیده و هر دو این نامه‌ها به رئیس قوه قضائیه تقدیم خواهد شد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس اظهار داشت: ما بنا داریم تا این دو نامه را حضورا به رئیس دستگاه قضا تقدیم کنیم و اقدامات مقدماتی برای گرفتن وقت برای این منظور انجام می‌شود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: بنده به همراه آقایان علی اکبر کریمی و احمد علیرضابیگی، مالک شریعتی و تعداد دیگری از نمایندگان حضورا با رئیس قوه قضائیه نشست خواهیم داشت و این دو نامه را به آیت‌الله رئیسی تقدیم خواهیم کرد.
https://naftonline.ir/news/21621/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
اینهمه دشمنی و تهمت به مهندس زنگنه ازسوی افرادیکه با کمتراز ۲۰% آرا وبا هزینه های میلیاردی تبلیغات وارد مجلس شده اند بدون تردیداز روی دلسوزی نمیباشد و انتقام از شیخ الوزراء بخاطر مبارزه بافساد بابک زنجانی و دارو دسته اش هست
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفتي
نحوه تقابل با زنگنه ميتونه سنگ محكي براي مجلسي ها باشه. البته نمايندگان ميتوانند اونقدر ماجرا را طولاني كنند كه بركناري و استضياح زنگنه بي نتيجه باشه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
پتروشيمي
اگر 200 نماينده شاكي وجود دارد، چرا استيضاحش نمي كنيد؟ اگر قدرتش را داريد اول استيضاحش كنيد و بعد بر عليه ايشان شكايت.
0