تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
گزارش نفت آنلاین از میزان حقوق و مزایای نفتی‌ها

آیا کارکنان نفت نجومی بگیر هستند؟

از سال های گذشته در بعضی از سایت های خبری اخباری در خصوص حقوق و مزایای کارکنان نفت منتشر می شود .
حقوق و مزایای دریافتی کارکنان صنعت نفت | نفت آنلاین
حقوق و مزایای دریافتی کارکنان صنعت نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، از سال های گذشته در بعضی از سایت های خبری اخباری در خصوص حقوق و مزایای کارکنان نفت منتشر می شود .

گاها در این اخبار با کم لطفی فرآوان از کارکنان نفت بعنوان نجومی بگیران نامبرده می شود و طوری وانمود می شود که کارکنان نفت از امکانات فرآوان دولتی بهره مند هستند.

در این مطلب نفت آنلاین بدور از هیچ تعصبی نسبت به کارکنان نفت درصدد نشان دادن واقعیت های موجود در این خصوص می باشد.

در صنعت نفت از نظر نوع استخدامی ؛ کارکنان
به سه دسته تقسیم می شوند . 
رسمی ؛ قراردادی و پیمانکاری

در خصوص حقوق و مزایای دریافتی کارکنان رسمی نفت بررسی های نفت آنلاین نشان می دهد ؛ نیروهای رسمی بسیاری از وزاتخانه ها از نظر دریافتی حقوق و مزایا در شرایط بسیار بهتری نسبت به کارکنان نفت قرار دارند. ( با توجه به احترام به کارکنان سایر وزارتخانه ها اسامی این وزارتخانه ها منتشر نمی شود.)

نگاهی به گزارش آماری فیش های حقوقی که توسط سازمان بازرسی و دیوان محاسبات در سال های اخیر منتشر شده است نشان می دهد رتبه میزان دریافتی کارکنان نفت حتی در بین پنج وزارتخانه اول نیست . 

در خصوص امکانات دریافتی کارکنان نفت نیز بررسی ها نشان می دهد مجتمع نفت محمود آباد و زائرسرای مشهد مقدس تنها 2 مکان زیارتی ؛ سیاحتی ویژه کارکنان
نفت است و اصلا با امکانات سایر وزارتخانه ها قابل قیاس نیستند . 

بسیاری از وزارتخانه ها امکانات سیاحتی و تفریحی فرآوانی بصورت رایگان در شهرهای مختلف کشور برای کارکنان خود مانند اصفهان؛ شیراز ؛ مشهد ؛ تبریز و ... فراهم کرده اند و هر ساله کارکنان می توانند از این امکانات استفاده نمایند ؛ ولی کارکنان نفت جهت استفاده از مجتمع محمود آباد یا زائر سرای مشهد سال ها باید منتظر بمانند تا اگر اسم آنها در قرعه کشی سالانه انتخاب شد بتوانند آنهم با پرداخت هزینه از این امکانات استفاده نمایند.

نکته مهم آنکه بسیاری از کارکنان با توجه به کثرت تقاضا تاکنون نتوانسته اند از این امکانات استفاده نمایند . اما متاسفانه بسیاری از کارکنان سازمان ها و وزارتخانه های دیگر به محض آنکه نام نفتی ها به زبان می آید از امکانات ویژه مجتمع محمود آباد سخن به میان می آورند اما واقعیت نحوه استفاده کارکنان از این مجتمع در پشت پرده آن مانده است.

در خصوص
پاداش بهره وری ناچیز سالانه نیز که به کارکنان صنعت نفت پرداخت می شود ؛ اگر سری به امور مالی های بعضی وزارتخانه ها بزنید مشاهده می کنید که کارکنان این وزارتخانه ها پاداش ها و امتیازات بسیار بیشتری نسبت به کارکنان نفت دریافت می کنند و هیچوقت آنرا رسانه ای نمیکنند ؛ اما بعضی از رسانه ها به محض تخصیص این پاداش ناچیز به کارکنان نفت آنرا رسانه ای کرده و همین موضوع باعث حساسیت سایر ارگان ها نسبت به وزارت نفت در این خصوص شده است.

شاید به ده ها سال قبل بازگردیم امکانات فرآوانی از جمله حقوق و مزایای بالا ؛ بهداشت و درمان رایگان ؛ امکانات تفریحی و ... برای کارکنان نفت وجود داشت اما امروز از این موضوعات چیزی جز اسم برای کارکنان باقی نمانده است.

وزارت نفت علاوه بر کارکنان رسمی ؛ دارای نیروهای قراردادی (معین و موقت) و ارکان ثالث می باشد.

بررسی حقوق کارکنان غیررسمی وزارت نفت نشان می دهد ؛ میانگین دریافتی نیروهای قراردادی و پیمانکاری
ستادی در سال 98 بین 3 تا 4 میلیون تومان و نیروهای عملیاتی بین 4 تا 5 میلیون تومان بوده است و این میزان حقوق دریافتی نسبت به نیروهای غیررسمی سایر وزارتخانه ها واقعا ناچیز است.

طبق بررسی نفت آنلاین میزان حقوق دریافتی نیروهای قراردادی و پیمانکاری بسیاری از وزارتخانه ها در سال 1399 حداقل هشت میلیون تومان بوده است و این میزان اصلا قابل قیاس با دریافتی کارکنان پیمانکاری و قراردادی نفت نیست و نبوده است. این در حالی است که بسیاری از کارکنان نفت در سخت ترین شرایط آب و هوایی از منطقه نفتی آزادگان تا سکوهای نفتی خلیج همیشه فارس در حال خدمت به اقتصاد کشور هستند.

این تفاسیر نشان می دهد صحبت هایی که در خصوص میزان حقوق و مزایای دریافتی کارکنان نفت در محیط های مجازی و برخی از رسانه ها می شود کاملا بی اساس و بدون منبع است.

نوع کار کارکنان صنعت نفت طوری است که از حوصله هر فردی خارج است و هر کسی توان انجام اینکار را ندارد . بعنوان نمونه نیرویی که بصورت اقماری 40 سال در مناطق عملیاتی
نفت مشغول به خدمت بوده با توجه به نوع کار اقماری دقیقا 20 سال از این سال ها را کنار خانواده خود نبوده است و این موضوع باعث مشکلات روحی و روانی هم برای شخص و هم برای خانواده او شده است .

همچنین هر لحظه امکان خطر و حادثه بوده و چه بسیار متخصصینی بودند که بر اثر حوادث مختلف در محیط کار ( مانند آتش سوزی دکل حفاری ) یا جان خود را از دست دادند یا دچار نقص عضو شدند . 

حال چرا بعضی با بی انصافی تمام کارکنان صنعت نفت را نجومی بگیر خطاب می کنند؟ آیا می دانید از لحاظ تخصص در هیچ وزارتخانه ای افرادی متخصص تر از کارکنان نفت وجود ندارند؟ آیا می دانستید در برخی از کشورهای عربی برای همین کارکنان سر و دست می شکنند حتی حاضرند حقوق آنها را به دلار پرداخت کنند اما آنها ترجیح دادند بمانند و به اقتصاد کشور خود خدمت کنند . پس منصف باشیم و در این شرایط سخت اقتصادی نمک به زخم کارکنان نفت نپاشیم!
https://naftonline.ir/news/21051/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند عملیاتی نفت
درود به نفت آنلاین عزیز
مطلب عالی بود
واقعا بابت حمایت از کارکنان نفت از شما ممنونم
feedback
Iran, Islamic Republic of
البته‌بجای‌حمایت‌باید‌بگیم‌واقع‌نگری‌وشفاف‌سازی...
feedback
Iran, Islamic Republic of
سمیرا سعدی زاده
با سلام خدمت نفت آنلاین
واقعا ممنونم بخاطر این مطلب خوب
من نیروی قراردادی نفتم ماهیانه 3 حقوق میگیرم . ولی یکی از دوستان من در شرکت فولاد خوزستان ماهیانه 7 تومن حقوق میگیره دقیقا کارش هم مثل من است.
واقعا جای تاسف است که بعضی اینچنین قضاوت میکنن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره که اینهمه اختلاف هست تو میزان حقوق پرداختی
feedback
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینطور است
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهروز آریاگهر
من حدود ۸ سال است که در سکوهای نفتی دکل های حفاری منطقه عملیاتی آزادگان جنوبی مشغول هستم و همیشه سه ماه یک بار و بعضا پنج ماه یک بار حقوق پرداخت میکنن، در سخترین شرایط محیطی و آب و هوایی چهار میلیون میدن واقعا دردناک😔
هرکسی که میگه در حفاری حقوق نجومی میگیرن ، بیاد من جواب کامل به ایشان بدم با مستندات منطقی
feedback
Iran, Islamic Republic of
هادی
ظریب 8 رو سکو رو که همه می دونن
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
ما هم که در پروژه هاي جنوب کشور کار ميکنيم و فقط 6 روز در ماه مرخصي داريم . در طول سال ميشه 72 روز مرخصي و در طول چهل سال ميشه 2160 روز ميشه تقريبا 7 سال. يعني تا زمان بازنشستگي 33 سال در کنار خانواده هامون نيستيم. حقوقها هم حداقل 4 ماه تاخير داره. اکثرا هم افراد تحصيلکرده و با سواد و فني هستند. مگر اينها انسان نيستند که به مشکلاتشون رسيدگي نميکنيد. اينها هم زن و بچه دارند. اينها هم معيشت ميخوان . اينها هم تو گرماي 60 درجه با رطوبت 90 درصد و هواي آلوده عسلويه دارن کار ميکنن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حقوق آخر ماه خستگی را از تن شما در می آورد
feedback
رضا
با سلام
اگه در نیومد چی؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
خداوکيلي نميدونم فازت چيه؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
معلومه نمیفهمی
feedback
United Kingdom
نازنین یزدانی
حرف شما اصلا زیبایی نداره دوست محترم
feedback
Iran, Islamic Republic of
حزبه
سپاس از نفت آنلاین . یکی از بهترین مطالبت در چند ماه اخیر بود
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضایی
حرف مفت نزن نفت آنلاین. یک نیروی نفتی 10 برابر کارمند آموزش و پرورش حقوق میگیره.
feedback
United States
عباس
نه آقا ده برابر نيست كه. همش نه و نيم برابره.
feedback
Romania
آره تو راست میگی.
بترکه چشم حسووووووود‌.‌
feedback
United Kingdom
نازنین یزدانی
خوشمان آمد 😁😁😁😁
feedback
Iran, Islamic Republic of
دانیال
شرافتم خوب چیزیه والا
feedback
Iran, Islamic Republic of
اول شرایط کار رو بخون بعد توهین کن، ماهیت کار اقماری انف که سخت ترین شرایط به این شکل که مصفای ماه اصلا کنار خانواده نیستش و توی بدترین اقلیم ایران مثل فیلد شادگان، آزادگان ،بیبی حکیمه دور از هرگونه امکاناتی و خانواده باید وار کنی طوری که اصلا بزرگ شدت بچه هامون متوجه نمیشیم ،در صورتی یک فرهنگی و دبیر نسبت به ساعات کارشو تعطیلی هایی که تو تمام ایام سال داره حقوق میگذره و بعد از تایم کنار خانواده و بچه هاش تو ش۶ر زندگی میکنه ،پس قاعدتا باید تفاوت بین حقوق باشه که نیست چون یه دبیر از طریق کلاسهای جبرانی فوق برنامه و خصوصی این خلا رو بدون کوچکترین خطرجانی و نقص عضو انجام میده در کنار خانواده ،بیایم موقع قیاس وجدانمو در نظر داشته باشیم و خیلی راحت از الفاظی که در شان یک انسان نیست استفاده نکنیم،در محیطی سالم و بدون توهین به دیگران به بحث بنشینیم.با تشکر یکی از پرسنل طرح اقماری شرکت ملی حفاری
feedback
Iran, Islamic Republic of
حاجی جواب چی رو میدی
هر کی انصاف داره به این گزارش مختصر خودش می‌بیند اوضاع رو
feedback
United States
جنابعالی از کجا تشریف اورده اید و به طود حتم نفتی نیستی پس بهتر شما حرف مفت نزنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
ماشعاری داریم که شرکت نفت کارمندانش را ازداخل میکشد ومردم را ازبیرون اولا همه را در گرفتن حقوق ومزایایکی ندانید ما که قراردادموقتها حقوقمان بسیارناچیزه ولی انصافا معلمها بیشتر سرکارندیا یک شرکتی شما که ماشالا خاک بشه الودگی هوابشه کرونا بشه برف بشه تابستان هم سه ماه پس همش تعطیلید در حالی که ما سنگ هم بباره باید سرکارباشیم حالا حقوق ما بازم به نسبت کمه
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفتی ها همه شون پر رو اند
feedback
United Kingdom
به شما ربطی داره که روی نفتی ها رو میشمارید ...‌واقعا رو که نیست که به سنگ پا قزوین گفتند بفرما ما هستیم
feedback
United States
صادق
حرف مفت جنابعالی می زنی بیسواد خبر سایت عموم می خونند مگر قرار فقط نفتی های نجومی بگیر که به نیروهای قرادادی خودتون هم رحم و عدالت ندارید حرف بزنید حق دارید خوردید هار شدید انشالله این حقوقهای نجومی و مفت از حلقومتون بیرون بکشند اگر دولتی باشه که البته دولت تدبیر بی تدبیری زیاد بوجود آوردکه یکی از گرسنگی بمیره یکی مثل تو هار بشه و .....
feedback
United Kingdom
نازنین یزدانی
لطفا مودب باش ظاهرا جنابعالی نمیدونی فیلد نفتی چیه؟

کدوم واحد عملیاتی هستی ؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
Salar
معلم های عزیز سالی ۸ ماه اون هم روزی ۵ ساعت میرن کلاس و بدون هیچ خطر جانی و اگر یک هفته هم به کلاس نره هیچ اتفاقی نمی اوفته ولی اگر تاسیسات گاز یک روز کار نکنه مردم در سرما یخ می زنند. البته همه این مطالب در ایران کاربرد داره.
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگر معلم نبود بنده خدا شما الان بلد نبودی اسمت رو بنویسی .هرچه داریم از تلاش معلمان محترم می باشد
feedback
رضا
با سلام
این که استدلال نشد اگه نفت نبود لابد همه از گرسنگی می مردن ، تازه کدوم معلم میگین اون که با نمره پایین کنکور مجبور شده بره معلمی و از نظر علمی از کارکنان سایر وزارتخانه های دولت پایین تره ،اگه اینو می گی نه عزیزم اگه نبود اتفاق خاصی نمی افتاد و یه کاریش می کردیم.
feedback
United States
صادق
بدبخت سواد و فنت از کجا آموختی
feedback
Romania
اگه نفتی هام نبودن شما از گشنگی مرده بودید جیگر
feedback
Iran, Islamic Republic of
آره معلمی که تو کلاس درس نمیده بعد کلاس گؤلی میزاره؟ اون معلمی که الان دیگه ککش نمیگه که بچه ها چی یاد میگیرن.؟ اون معلمی که اصلا اهمیت نداره براش چی آموزش میده و بیشتر بارش بگردن خانواده ه افتاده؟،
بق. ل معروف درت رو بزار. یک ماه بیا تو نفت ببین میتونی حرف بزنی
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
عجب
feedback
Iran, Islamic Republic of
شما درست میفرمایید هرانچه یاد گرفتیم از تلاش بی وقفه اموزش وپروذش است همین توهینها وفحشهای ماهم دستپخت همین معلمان همیشه تعطیل است
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارگر اره ولی کارمندش چی؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
معلم وظیفه سنگین تربیت نسل بعد رو بر عهده داره.چه وظیفه ای از این سنگین تر هست؟ معلمی که بعد از سی سال نتونه با پول بازنشستگی که بهش می دن یه ماشین ۲۰۶ بخره دیگه ببین چه بدبخت هست.اگر در کشور نصف توجه به شرکت نفت رو اختصاص می دادن به آموزش و پرورش الان مثل اروپا پیشرفته بود.برید سیستم آموزش اروپا رو ببینید و با ایران مقایسه کنید.بودجه اینقدر کم هست که کاغذ نمی تونن بخرن برا امتحانات.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
معلومه اطلاع نداری سالی ۸ ماه هفته ائی ۶ساعت کجای کاری
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدا
برادر عزیز من کارمند دیوان محاسبات هستم حسابرس نفت هم بودم
دقیقاً هم رده و همتراز در شرکت نفت ۳ الی ۵ برابر من دریافتی داره
البته کارمندان غیر قراردادی و شرکتی
یکی از فامیلامون نگهبان بود با مدرک سیکل نهضتی دو سال پیش ۱۳۵۰۰ میلیون دریافتی داشت
خودم توی لیست حقوق دیدم
بعدش
همون معلم با اون چند ساعت در روز باعث شده که من و شماها کارمند بشیم
بیشتر معلمان از لحاظ جسمی و روحی زودتر پیر میشن و در شرایط بازنشستگی قرار میگیرند
ولی کمترین دریافتی را در بین کارکنان دولت دارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
مالیاتی
سلام . من کارمند رسمی مالیاتی هستم و با توجه به مالیات مکسوره از حقوق نفتی ها حاضرم کل حقوق و مزایای دریافتی نقدی و غیر نقدی ام در طول کل سال با یک پنجم کارمند رسمی حقوق و مزایای دریافتی نقدی و غیر نقدی شرکت نفت یا شرکت گاز معاوضه کنم . خواهشا این مطالب دروغ رو به خورد مردم ندهید . فک کنم میخان امتیازات دیگری بهشون بدهند که مدتی هست سایت نفت انلاین از معیشت و حقوق و مزایای کارمندان شرکت نفت مقاله و مطلب میزاره
feedback
Iran, Islamic Republic of
بدبخت مالیاتی
مالیات بدبخت ترین اداره بیشترین درامد داره . حقوق کارکنانش به اندازه ی یک نگهبان تو شرکت نیست.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
این معلم ها نترکن از حسادت خوبه، خدا خفتشون بده.
feedback
United States
ده برابر یه آموزش پرورشی هم کار میکنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجتبی
حاجی میخوای از حقتو دفاع کنید یا اینکه معترضین دیگه پای معلمت وسط نکش اون چه گناهی داره که به تو علم آموخت که با سواد بشی اونوقت اینجوری بزاری تو کاسه ش
feedback
Iran, Islamic Republic of
جناب چرا نمیخوا واقعیت کنار بیای فوق لیسانس هستم پنج سال سابقه کار با حقوق 1300 بیس حقوقی و ضریب چهار تازه مالیات و حق بازنشستگی و صندوق تامین اتیه و غیره رو هم کم کن... یا بیا @meti19901در تلگرام فیش حقوقی بدم خدمتتون یا سرتون از برف دربیارید سرما نخورید تید ب
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
اخه یه نیروی اموزش پرورش میدونه گرما یا سرما چییه شب پیش زن وبچشه همشم تو تعطیلاته همشونم دارن جیب مردمو با کلاس تقویتی خالی میکنن همون کلاس تقویتون به اندازه یه سال کارگرای وزارت نفته
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارن
به گور پدرت خندیدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدمات رفاهی نفت از معلم بیشتره
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایا میدانستید که یک معلم ۴_۵ساعت در روز کار میکند
آیا میدانستید یک معلم تمام تعطیلات رسمی تعطل است
آیا میدانستید یک معلم تابستان و عید تعطیل است
آیا میدانستید اکثرا کلاس تقویتی برای دریافت پول بیشتر دارند
و......
واگر شما که از کلماتی مثل حرف مفت استفاده میکنید یک معلم باشید پس وای به حال دانش اموزی که زیر دست شما پرورش پیدا کند
من نه شرکت نفتی هستم نه شاغل آموزش و پروش ولی به اینکه به امثال معلم ها حقوق کامل میدن مخالفم حق امثال شما نصف حقوق اداره کار است
feedback
Iran, Islamic Republic of
دروغگو نفهم
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجتبی
امسال خط فقر 9میلیونه حالا خودتون چرتکه بندازید با سه تومان معلمی میشه زندگی کرد حالا تعطیلات هم هست چکار میتونند بکنند
feedback
Iran, Islamic Republic of
نوش جونش اگه میگیره، تا چشمت دربیاد، تو که شیش ماه از سال تو خونه خوابیدی
feedback
رضا
با سلام
۱۰۰ برابر اموزش و پرورش که حداقل ۵ ماه از سلو تعطیلند کار می کنن و زمین دولتی هم نمی گیرند.
feedback
United States
رضا
شما معلمهای نفهم چی میخواین از جون ما
میخواین همه حقوق مان را به شما مفت خورها بدهیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفری که توی آموزش وپرورشه چقدر موظفیشه توی یک روز چرا اینهارو نمیگید چرا نمگید که ۳ماه تابستان ۱۳روز عید ۲روز درهفته کنار خانواده هستین چرا نمگید توی ماه چند ساعت کار مفید دارین
feedback
Iran, Islamic Republic of
پیام
حاصل کار شرکت نفتی ها کل سوخت مملکته و همچنین کسب میلیاردها دلاره که خرج کشور و شما و همه آحاد ایران زمین میشه اما خروجی کار شما چیه که یه خط در میون میرین سرکار، سواد نصفه نیمه بچه های مردم و فرهنگ و ادبی که حداقل در کلام خودت پیداست.
feedback
Iran, Islamic Republic of
پرویز
حرف مفید رو توی مفت زن میزنی که بی ادبی. اگر آموزش و پرورشی باشی که انشالله نیستی. وای به حال بچه های این سرزمین .
feedback
Romania
بمیری با این حرف زدنت. عقده ای روانی.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بیا تو نفت کار کن تا ببینم 1ساعته فرار نمیکنی. امسال که همش تعطیل بودید
feedback
Iran, Islamic Republic of
در عوض این حقوق در ظاهر نجومی جون و جوونیش رو میذاره و اقتصاد رو سرپا نگه میدارن..اینو بدون من رسمی نفت هم هستم ولی از قراردادی ها هم دفاع میکنم چون میبینم که در کنار ما کار میکنن..در عوض آموزش و پرورشمون کوتاه نظرایی همچون تورو پرورش داده..متاسفم برات که حاضری ما بمیریم که تو توی رفاه باشی..
feedback
Iran, Islamic Republic of
امین جعفری
حرف مفت رو اون دست از آدمایی میزنن ک بدون تفکر،حرف میزنن!!
معلمی داشتیم ک سر هر جلسه کلاس درس،از حقوق کارمندای نفت می گفت بدون ذره ای اطلاع از شرایط کاری شرکت های نفتی،خودش اصلا ب فکر تدریس نبود و زمان کلاس درس ،دائما درگیر دفتر مشاور املاکش بود،کار خودشو درست انجام نمی داد،دائما هم شاکی بود
همچین تفکراتی تو آموزش و پرورش وجود داره
دوست عزیزی ک رفتی آموزش و پرورش،شما راه ساده تر رو انتخاب کردی و رفتی شروع ب کار کردی،اگر ب خودت و توانمندیت اعتماد و اعتقاد داشتی و در وجود خودت کار تو شرایط عملیاتی نفت رو می دیدی،آموزش و‌پرورشی شدن رو انتخاب نمیکردی!
چرا یک آموزش و پرورشی شرایط کارشو با نفت مقایسه می کنه؟
بیشترین سر و صدای کلاس درس،سر و صدای دانش آموزه نه صدای گوش خراش تجهیزات
بیشترین آلایندگی،گرد ناشی از پاک کردن تخته سیاهه ک اونم دیگه منسوخ شده ،هیچ خبری از آلاینده های شیمیایی و مواد واکنش زا و سمی نیست
خطر وجود گاز های سمی مثل هیدروژن سولفید و گازهای اشتعال پذیر و حوادثی از قبیل سقوط از ارتفاع و آتش سوزی و . ‌. . هم سر کلاس وجود نداره
شرایط سخت نوبت کاری و شیفت و شبکاری رو نداره،هر تعطیلات و مناسبت خاص کنار خانواده شه،زندگی می کنه

حرف واسه گفتن زیاده،هر کس بخواد بفهمه،می فهمه
feedback
Iran, Islamic Republic of
امید
یه معلم تو گرمای 40تا50درجه یا حتی بیشتر کار نمیکنه یه معلم با تجهیزات مستهلک شرکت نفت دست و پنجه نرم نمیکنه یه معلم 1سال تمام روزی 8 ساعت در هر شرایط آب و هوایی کار نمیکنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورشم، آموزش پرورش قدیم!
بچه های مردم درساعت کاری درس نمیدن و حواله اش میدن به کلاس ساعتی خصوصی!
در طول هفته کمتر از هفت ساعت سر کلاس نیستند و تماما دارای بنگاه املاک هستند و با استفاده از صداقت مردم و جا زدن خود بجای انسانهای باشرف، سرخریدار مسکن کلاه میگذارن و خلاصه اینکه فرصت دها شغل دیگر رو دارن وتمامی شبها هم سرشون باهمسرشون روی یک بالشه وو.. پ خلاصه موجودات ناسپاس و نق نقو......هستند این....
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
پدر من دبیر بازنشسته هست بعد از سی سال هنوز حقوقش به اندازه یه کارگر شرکت نفت تو گچساران نرسیده.نمونه اش شوهر خاله ام که حقوقش بالاتره.دیگه همه می دونن تو گچساران که شرکت نفت چند برابر ادارات دیگه حقوق می گیرن.این شرکت نفتی ها هم مثل پزشکا فقط می خوان پنهان کاری کنن ولی چیزی که ما می بینیم کاملا نشون میده چه درامد بالایی دارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
مگه آموزش وپرورش هم کار میکنند کلا ۹ ساعت در هفته کار میکنند و با ابن وضعیت آموزش دادنهاشون اگر حقوقت تقسیم بر هفته ائی ۹ ساعت کنی میبینی میشه ساعتی ۱۰۰ هزارتومان بخاطر همین است کلاسهای خصوصی اینقدر گران است فکر نکن مردم نمیفهمن تمام مدارس خوب وامکانات هم عالی در اختیار بچه هاتون هست
feedback
United Kingdom
دوست عزيز اولاً حقوق آموزش و پرورش اونقدرها هم بد نيست بعد هم تسهيلات اعم از گردشگرى و خدمات جانبى خيلى تفاوت ندارد ، در اين شرايط كورنايى معلمين عزيز حدود سه ماه است كه منزل مانده اند البته با شرايط دوركارى كه اگر واقعاً كارى انجام بشه اما ايا تاسيسات نفت و استخراج و صدور نفت هم تعطيل است گرماى طاقت فرسا و مخاطرات روى دكل و سكوهاى دريايى و ...... كشته هاى حين عمليات اكتشاف و تعميرات ، فرسودگى تاسيسات و مخاطرات بلاخره جناب معلم حداقل پنكه اى و گيريم كولر نباشد بالاى سر دارد نيروهاى فنى نفت بايد كنار آتش چاه در حال فوران تازه آماده كار اطفاى حريق باشند ، كمى منصف باشيم گرچه معلمين هم حقشان از سفره انقلاب به درستى ديده نميشود اما لاقل حقوق دريافتى بانكها و برخى وزارتخانه ها را هم بايد ديد
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفتی
برادر بیلا ببرمت نفت سفید یه صبح تا ظهر اونجا باش تا بفهمی
feedback
Iran, Islamic Republic of
همه ی نفتی ها که در شرایط سخت کار نمیکنن
feedback
Iran, Islamic Republic of
محسن
و آموزش و پرورش در حالت عادی ۴ ماه و در این شرایط ۹ ماه از سال در حال استراحت ن. در ۳۰ سال خدمت!!!! ۱۲۰ ماه یعنی 10 سالش رو کنار خانواده و بدون کمترین عملکردی حقوق می گیرن. دبیرها ۳ روز در هفته کار می کنن.
۵۰ سالگی بازنشسته میشن ولی نفتی ها تا لب گور باید ار کنن.
چند سوال:
بودجه ی کشور رو کدوم وزارت خونه تامین میکنه؟
چطور پزشک و مهندس و قاضی محصول تلاش قشر عزیز فرهنگی هست اما دزدو مختلس و... محصول نقص در نظام آموزشی و کم کاری معلمان نیستن؟؟
قبل از هر چیزی منصف باشید.
feedback
United States
سمیر
آموزش و پرورش نصف یسال در خانه نشستن وحقوق کامل مبگیرن درس دادن به دانش آموز هم انداختن گردن خانواده هیچ زحمتی ندارن اما نفت ها همیشه تو خطر وزحمتند ببعدا حقوق آموزش و پرورش با استخراج و فروش نفت تامین میشه اونا فقط مصرف کننده هستند
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
نه آموزش و نه پرورش درست و حسابی از شما دیدیم، همتون هم که ماشاالله از بس وقت اضافه زیاد دارید میرید تفریح پولاتو نو خرج میکنید. خودمون 6 تا آموزش پرورشی داریم. تازه اینا فعالشن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر وخواهرمن بیا وبنشین خودت وخدایی دوتا جدول بکش هرانچه شما میگیرید با سوابقتان وهرانچه خدمات پنهانی دارید بنویسید ومقایسه کنیدبعد خودتان ببینید چندچند هستید
feedback
United Kingdom
نازنین یزدانی
واقعا که بعضی فکر میکنن کار ما مثل معلم هاست یکبار آقا معلم فقط برو سکو وسط دریا تو گرمای ۸۰ درجه بعد خودتون رو با زیر کولری های ماژیک به دست مقایسه کن .....
feedback
Iran, Islamic Republic of
مملی
خداییش آموزش پرورشیها مفت خورن و همین حقوقی هم که میگیرن حرومه. چون در طول سال همش تعطیلن.
feedback
Romania
اموزش پرورش امروز یعنی درهفته دوساعت کلاس و چهارماه یکسره استراحت و ننه من غریبم و بی امانتدار ترین افراد نسبت فرزندان مردم که امانت دست آنان هستندو و صدها فرصت شغلی دوم و سوم و سب هم توی کافی شاپ وتعاونی مصر و مسکن فرهنگیان وبعدشم نشتن در بنگاه املاکش و مغازش و اقا نوبره.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا
آیا کارکنان سایر ارگان ها حاضرند یک لحظه خود را جای کارکنان نفت در محیط های عملیاتی و سکوهای نفتی بزارند
بنده همین الان با حقوق ماهیانه 4 تومن و کارمند شرکت ملی حفاری ایران حاضرم جای خود را با یک آموزش و پرورشی عوض کنم
feedback
Iran, Islamic Republic of
بله شکی نکن همه حاضرند به شرطی که حقوق و مزایای شما را دریافت کنند
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارکنان صنعت نفت ما یه ۲۰سالیه باهاشون هم کاریم البته اوما اربابن ما هم زیر دست یه کارمند ساده نفت که دیپلم هم نداره وسواد هم وتعدادشون هم زیاده با مزایای بسیار مثل خانه برق وامکانات تفریحی مفتی حداقل ماهی ۱۴ یا۱۵ ملیون میگیره با توجه به اینکه کارنصف روز در خوابند اضافه کاری عجیب غریب میگیرندکه البته چون سرکار نیستن وسیستم حضورشون رو قدیمی گذاشتن که کارتشون رو کارگرهای پیمان کار برنن وچون تعدادشون هم خیلی زیاده و ازرانت هم استفاده میکنن همشون چند تا ماشین دارن و صنعت نفت فرسوده در داغون رو در گرمای ۶۰ درجه در بیرون از دفاتر اینهای بی تخصص همان نیروی پیمانی و قراردای با ۲یا۳ملیون انجام میده اینهاهمان هایی هستند که بعد از باز نشستگی ارزوی برگشت به سر کار رو دارندواز غم ان زود میمیرن یه سر شماری ساده از داشته های اقایون انجام بدین ببینید چندتا منزل در شهر های مختلف مثل تهران وشیراز و...دارند چند ماشین و..اره راست میگن مثل معلما حقوق میگیرن خخخخخ
feedback
علیرضا
با سلام
از همون اماری که دادی مشخصه چقدر اطلاعاتت ضعیفه چون اصلا در سیستم شرکت نفت رییس پایین تر از لیسانس وجود ندارد و شرایط احراز ندارد و شما هم با شرایط کاری که فرموده اید در نفت کار نمی کنید!!
feedback
Romania
یعنی خاک بر سرت کنم که عقده از کلمه به کلمه حرفات فوران میکنه.
پس بشین و ببین و حسرت بخور تا جونت در بیاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
سپاس بابت این گزارش جامع و خوب
دهن خیلی ها رو بستی . دمت گرم
feedback
Iran, Islamic Republic of
زینب
حقوق بانوان نفتی هم خیلی پایینه. اضافه کاری نمیدن . باور کنید حقوق به دو و نیم نمیرسه
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید حمزه علوی
من کارمند رسمی مناطق نفتخیز جنوب هستم. وقتی حقوقم رو با یکی از آشنایان شاغل در علوم پزشکی مقایسه میکنم و ایشان هم سابقه خودم هستن . دقیقا دو برابر من میگیرن . جالب اینه که هر وقت باهاش صحبت میکنم به من میگه نجومی بگیر . وقتی فیش رو نشون میدم میگه فیش دومت رو نشون بده !!! باورشون نمیشه اینقدر کم میگیریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارگر پیمانکاری
لطفا به شعور هشتاد میلیون توهین نکن
feedback
Iran, Islamic Republic of
سعید
تنها ارگان هایی که کمتر از نفتی ها میگیرن نیروهای مسلح ؛ سپاه ؛ جهاد کشاورزی ؛ آموزش و پرورش هستند
بقیه همه از نفتی ها بیشتر حقوق میگیرن
میزان حقوق و مزایای بانک ها ؛ بهداشت و درمان ؛ صنعت معدن ؛ صنایع فولاد اصلا قابل قیاس با نفتی ها نیست
feedback
Iran, Islamic Republic of
بله شما درست میفرمایین قطعا....!؟!!
وزارت بهداشت خصوصا کادر درمانش دو برابر اونا حقوق میگیرن ...!!؟خصوصا ی پرستار که هر اتفاقی میفته کارش دو برابر میشه حقوق و مزایایی فصل هشت افزایش حقوق که از ۹۳ اجرا شد برا اکثر ارگانها تازه بعد ۶ سال به وزارت بهداشت و آموزشو پرورش اجرا شد ...همه میدونن وزارت بهداشت گدا خانه ایست که فقط برا بدبختیا مردم دلسوزانه کار میکنه تازه امسال حقوقشون به طور متوسط شده ۴ تومن...وای بر تصمیم گیران نابخرد و وای به انهایی که باعث تبعیض میشوند .
feedback
Iran, Islamic Republic of
کریمی
تنها جایی که دارن حال میکنن و حقوق خوب میگیرن آموزش و پرورش است
4 ماهه بخاطر کرونا تعطیلن و حقوق میگیرن. خوش بحالشون
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلیمی
دمت گرم نفت آنلاین . بهت افتخار میکنیم. خیلی خوب حرف دل کارکنان نفت را نوشتی
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیرحسین
35 ساله سابقه دارم حتی یکبار از مجتمع نفت محمود آباد نتونستیم استفاده کنیم
اونوقت یک کارمند آموزش و پرورش هر وقت میلش کشید میتونه از امکانات خانه های معلم در سراسر کشور استفاده کند
آخرش هم مینالن
feedback
Iran, Islamic Republic of
زارع
فقط کارکنان شرکت های پتروشیمی خوب حقوق میگیرن . کارکنان نفت بدبختن . هر کسی گفت نفتی ها نجومی میگیرن حرف مفت زده
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند عملیاتی نفت در سکوی ابوذر
کاش بجای کارمند نفت ؛ آموزش و پرورشی بودم . نصف سال بیکار بودم و همیشه در کنار خانواده ام بودم . تازه حقوق خوب هم می گرفتم
feedback
Iran, Islamic Republic of
واز دانش آموزان بی تربیت فحش می خوردی وبی حرمتی می دیدی و جرات نمی کردی نفس هم بکشی. درکنار خانواده بودن با خجالت و شرم از ناتوانی مالی چه فایده ای دارد؟ تلویزیون ماهی چند بار حقوق معلمان را افزایش می دهد درحالی که واقعیت چیز دیگری است. اصلا تو حاضری جا و شغل خود را با یک معلم عوض کنی؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمود زمانی
همیشه از اینکه در سایت های خبری به نفتی ها میگفتن نجومی بگیر واقعا ناراحت میشدم . اما خوشحالم نفت آنلاین با این مطلب خوب از ما حمایت کرد. دمت گرم نفت آنلاین
feedback
Iran, Islamic Republic of
از طرف نیروهای بیصاحب
شما در مطلب بالا گفتید که حقوق ۸میلیون،،کی و کجا ۸میلیون میگیره ما نیروهای ارکان اگر ۸بگیریم پادشاهی میکنیم..بخصوص نفت وگاز کارون که هیچکس بفکر نیروی ارکان ثالث نیست.امروز ده خرداد ۹۹و هنوز خبری از حقوق نیست..به هرکسی هم بگی هیچکس نمیدونه قضیه چیه.
نفت آنلاین:

در مطلب گفتیم سایر ارگان ها نه صنعت نفت . مطلب رو بدقت بخوانید
feedback
Iran, Islamic Republic of
سعید
گفته پیمانکاری های نفت بین 3 تا 4 میگیرن و سایر ارگان ها 8 میگیرن . اسکل نباش. سعید از شرکت اروندان
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
نفت آنلاین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!من ویکی ازدوستانم باهم تحصیل گردیم وهردودریک روز استخدام شدیممن در وزارت نیرو ودوستم در شرکت نفت استخدام شدیم وچند سال هم هست که باز نشسته هستیم من حدود۳ ملیون دریافت میکنم ودوستم ۷ملیون حالا بقیش با شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند
شما فرمودید بازنشسته شدید، بله اون زمان شرایط نفتی ها عالی بودو متاسفانه الان برای ما همون اسمش مونده
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
ایا وزارت نیرو به اندازه وزارت نفت خروجی برای کشور دارد که یک اپسیلون هم ندارد
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
آموزش و پرورشی ها اینو بخونن.
کاش منم آموزش و پرورشی بودم . مفت میخوردم و غر میزدم
feedback
Iran, Islamic Republic of
ادمی که انسان پرورش میده برای کشور که اصلیترین سرمای در جهان است بایدم با تو مقایسه نشه که بعد از بیسوادی وتنبلی هنوز سرمایه های مال۶۰سال پیش استفاده مکنی و یه پیچ نمیتونی بسازی چون صنعتت علمی نبوده وصاحب صنعت باد اورده شدی که از قبل بوده
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجتبی
این واقعا بی انصافیه برای اینکه کارتون راه بیفته از معلمایی که شما رو خوندن نوشتن آموختن اینجوری گله کنید
حالا هرچی هم که میگیرید خب نوش جونتون
feedback
Iran, Islamic Republic of
سورنا
شما داری ؟ میخوری
feedback
Iran, Islamic Republic of
والا آموزش و پرورشی ها رو نمیدونم ولی اینکه رسمی های نفتی خیلی میخورن اظهر من الشمس هست ‌. و البته نیروهای ارکان ثالث و قراردادی زحمت اصلی رو میکشن و پولها رو رسمی ها میخورن. تف به این همه بی عدالتی
feedback
Netherlands
ابراهیم
سلام و تشکر بابت نگارش متن صحیح و واقع بینانه
از آنجایی اکثر مخاطبین سایت شما کارکنان صنعت نفت هستند و تمامی پرسنل نفت به این مسئله اشراف دارند و متاسفانه نوشته شما دردی از کارکنان رسمی صنعت نفت دعوا نخواهد کرد .
قدر مسلم امکانات رفاهی و خدماتی سایر کارکنان و کارمندان دولت از وزارت نفت بیشتر بوده و هست.
به طور مثال حقوق یکی از پرسنل ارکان ثالث شرکت ما با مدرک تحصیلی سیکل و شغل خدمات از من کارمند رسمی با ۱۴ سال سابقه کار و مدرک کارشناسی ۳۰ درصد بیشتر می باشد .
این نهایت بی عدالتی در این وزارت خانه می باشد که نیروی شرکتی صرفا به دلیل داشتن روابط و بدون هیچ آزمونی و مصاحبه ای به سیستم وارد شده و حقوق های چند برابری حقوق پرسنل رسمی دریافت میکنند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
با سلام
حقوق کارکنان رسمی بسیار بالا است چرا کتمان می کنید ستادی های نفت حقوق بالا می گیرند عملیاتی ها نسبت به ستادی ها حقوق زیاد بهتری ندارند شاید مساوی حقوق رسمی های نفتی ها بالا است لطفا به مردم راستش را بگید . یک نگهبان رسمی کمتر از 8 میلیون نمی گیرد
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
از درج این خبر سپاسگزارم . واقعا نفتی ها مظلوم واقع شده اند . در بدترین شرایط گرمای جهنمی ، رطوبت و شرجی نفس گیر ، گرد و غبار وحشتناک و انواع آلودگی های ناشی از مناطق و تاسیسات بی وقفه تلاش می کنند . د برابر این همه سختی که مرگ تدریجی است هیچ نمی گیرند . اونور خلیج همیشه فارس در قطر ، امارات و عمان نفتی ها حقوقهایی می گیرند که حقوق امثال بنده با چهل سال سابقه پیش اونها خیس عرق میشه . باز هم از حمایتهای نفت آنلاین پرمربیننده ترین رسانه در مناطق نفتخیز تشکر و قدردانی می نمائیم .
feedback
Iran, Islamic Republic of
حامی
نفت آنلاین محترم از حقوق غیر رسمی ها گفتی ولی چرا حدود حقوق رسمی ها رو نگفتی.
رسمی های شرکت نفت بین دو و نیم تا سه برابر غیررسمی های شرکت نفت میگیرند. اون پاداش ناچیز هم که گفتی تقریبا معادل یه ماه حقوقشون هست البته با پاداش تراز و بهره وری های شش ماهه سه بار در سال میگیرن.
یه پرسنل فنی رسمی تو شرکت نفت با حدود ۱۲ سال سابقه کار تو دفاتر ستادی اهواز حداقل ۱۵ ملیون ماهانه میگیره در صورتی که پرسنل غیررسمی هم تراز خودش نهایتا ۵ میگیره و مابقی دریافتی ها هم به همین صورت معادل یک سوم
تو هیچ سازمانی یک کارشناس فنی رسمی با ۱۲ سال سابقه کار ۱۵ ملیون نمی گیره مگه اینکه پست مدیریتی داشته باشه.
بهتر هست نفت آنلاین از ظلم و ستمی که به پرسنل غیررسمی میشه بپردازی
پرسنل غیررسمی حتی اگه به بهترین نحو ممکن کار کنن و کارایی بسیار بیشتری نسبت به رسمی ها داشته باشن باز هیچ امیدی به رسمی شدن ندارن
تو مجموعه وزارت نفت ارزش کار افراد هیچ ارزشی نداره چون تصمیم گیرنده ها همه رسمی هستن و به پرسنل غیر رسمی به عنوان نیروهای مازاد نگاه میکنن که بهشون صدقه سری میدن.
به امید روزی که پرسنل غیر رسمی همه یکدست خواهان حقوق پایمال شده خود باشند.
feedback
Netherlands
سلام دوست عزیز من کارمند رسمی وزرات نفت هستم
مواردی که شما فرمودید در محل کار وجود نداره من کارمند رسمی با ۱۴ سال سابقه کار ۴ تومن میگیرم اما غیر رسمی و ارکان ثالث ۶ تومن با مدرک زیر دیپلم
feedback
Iran, Islamic Republic of
هرکی درو غ بگه سگه
feedback
Iran, Islamic Republic of
انقدر تابلو دروغ نگین بابا اینجا همه از خانواده بزرگ نفت هستن و حقوق های همدیگرو میدونن
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب یک مقدار صادق باشید ایتم های دریافتی یک رسمی چند برابر یک قراردادی یا پیمانکاری است علاوه بر این سیستم نفت طوری طراحی شده که فقط پرسنل رسمی اجازه پیشرفت دارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگن فیش حقوق بزارین ما هم خیالمون راحت شه😃
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب یک مقدار صادق باشید ایتم های دریافتی یک رسمی چند برابر یک قراردادی یا پیمانکاری است علاوه بر این سیستم نفت طوری طراحی شده که فقط پرسنل رسمی اجازه پیشرفت دارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
Kargar
دروغگو دشمن خداست تونفت به پرسنل پیمانکاری ظلم میشه بقیه در رفاه هستند به ملی حفاری خیلی ظلم شده
feedback
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ایشون درست میگن.همه رسمی های نفت ۱۵ به بالا
feedback
Iran, Islamic Republic of
نه اشتباه میکنی 20به بالا 😂حالا کدوم بالا با خودتون
feedback
Iran, Islamic Republic of
تف به این همه بی عدالتی
feedback
Iran, Islamic Republic of
sh
باسلام. محیط کار صنعت نفت همانند بمب ساعتی است اگر کسی تونست با مرگ 14روز زندگی کنه واز زن و بچه دور باشه وگرمای 52درجه وشرجی سرسام آور تحمل کنه بسم الله. حق بچه اعم از رسمی و قراردادی و بازنشستگان واقعاً هنوز ادامه نشده.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مرتضی
حرف حساب جواب نداره
feedback
Iran, Islamic Republic of
دانیال
عالی بود این مقاله.
خیانتی که زنگنه به کارکنان نفت کرد هیچ وزیری نکرد.
امیدوارم خدا به دردی مبتلاش کنه که سالها زجر بکشه...
feedback
Iran, Islamic Republic of
معلم،دکتر،کارمند،کارگر،کاسب،راننده،پرستار،رفتگرعزیز،ودیگر شغلهای گرامی همه متعلق به این اب وخاک عزیز هستیم،ازبازگونمودن این صحبتها اجتناب کنید وکشوررا بسازیم،
feedback
Netherlands
مجید
بله حقوق کارکنان نفت کمه اما نه رسمیها نیروی قرار داد موقت وارکان ثالث وگرنه رسمیها با ده سال سابقه بالای ده ملیون بیست سال ۱۵ تا ۲۰ ملیون بسته به گرید یا جی رید تا ۳۰ ملیون دریافتی دارند ارکان ثالث وقرار داد موقت با ۱۰ یا ۱۵ سال نهایت ۴ تا ۵ ملیون با اضافه کار
feedback
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً
feedback
Iran, Islamic Republic of
قدرت طهماسبی
سلام
یک کارمند وزارت نفت در شرایط یکسان شهری از دیگر ارگانها حقوق و مزایای کمتری می گیرد ،مقایسه کردن کار خوبی نیست و اصلا منطقی و درست نیست و خیلی ها وزارت نفت را نابود می کنند تا خودشان را نجات دهند و این یعنی بی منطق و شرور بودن
feedback
Iran, Islamic Republic of
قدرت طهماسبی
حقوق نفت نسبت به جهان کم و نسبت به دیگر ارگانها زیاد است ولی مردم نوع کار ،خطرات ،بعد مسافت و ...را در نظر نمی گیرند فقط زمان دریافت پول از بانک را می بینند واقعا جای تاسف و افت داره برای یک ملت که طرز تفکرش آینه
feedback
Iran, Islamic Republic of
قدرت طهماسبی
حقوق نفت نسبت به جهان کم و نسبت به دیگر ارگانها زیاد است ولی مردم نوع کار ،خطرات ،بعد مسافت و ...را در نظر نمی گیرند فقط زمان دریافت پول از بانک را می بینند واقعا جای تاسف و افت داره برای یک ملت که طرز تفکرش آینه
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایمان
دارید شوخی میکنید واقعا متاسفم این حرفها می‌زنید، اگه راست میگید ومیخواید واقعیت بفهمید یه فیش حقوقی کارمند رسمی دیبلم وزارت نفت با یه فوق لیسانس وزارت خانه ها دیگر مقایسه کنید با سند حرف بزنید،
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
سلام کلا شرکت نفتی ها نسبت به نفت احساس مالکیت دارند فکر می کنند منابع نفتی متعلق به شخص آنهاست و خرج مملکت رو میدن بقیه هم کاری نمیکنن پرسنل آتش نشانی مرزبانی نیروهای نظامی و انتظامی کارگران معادن پرستاران معلمان همه دارن تو شرایط سخت کار میکنن
feedback
Iran, Islamic Republic of
سجاد
از فرمانده نیروی زمینی هم بیشتر میگیرن
feedback
Iran, Islamic Republic of
vahid
یکی بیاد ب داد کارگران واحدهای تولیدی برسه، بخدا کمترین حقوق با دشوار ترین مشاغل هست، خودم دوسال و نیم داخل یک واحد بسته بندی مرغ کار میکردم شبکار دائم بودیم بخدا، با حداقل حقوق و مرخصی حداکثر دو روز در ماه ک نمیدادن، ن دست برامون موند، ن کمر، ن زانو ، نه مغز ، بخدا انگشتای دستم معیوب شد طی اون مدت دوسال و نیم، طاقت فرسا ترین شغل با کمترین میزان حقوق کار کردن در کشتارگاه های طیور هست، از هرکسی ک داخل کشتارگاه مرغ کار کرده باشه بپرسین بهتون میگه جریان چیه، حقوقش هم ب دو و سیصد در ماه نمیرسه بخدا، شغل کثیف و سخت و ب هر نوع مرضی ک بگی دچار میشی ، بخداوندی خدا قسم ب جان خودم قسم مظلوم ترین افراد کسانی هستن ک داخل کشتارگاهای طیور کار میکنن😔
feedback
Iran, Islamic Republic of
زیباکاسب
من اصلا کاربه توضیحات داده شدهدرمورد کارکنان نفت ندارم ولی به این دقت دارم که هرکی توشرکت نفت کارمیکنه ازکارگر ودربونش گرفته تا مسئولینش که جای خوددارند همشون وضعشون بسیارخوب است خونه دارند وماشین ودرآمدهای خوب پس این توصیحات بالا همش یه مشت حرفه
feedback
Iran, Islamic Republic of
خانم زیبا کاسب! فکر کنم شما به عینک احتیاج دارید، خدا به راه راست هدایتت کنه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
کریم
کارکنان نفت و پتروشیمی حداقل سه برابر نیروهای سایر وزارت خانه ها حقوق دارن . چیزی که واقعاً عیان هست نیاز و حاجت به بیان نفت آنلاین که همسفره خود نفتیها هست ،نیست . حالا خوبه توی خانواده خودمان هم حقوق بگیر شرکت نفتی داریم و هم وزارت بهداشتی . باور بکنید ابداً حقوق یک رسمی دیپلمه نفت قابل قیاس با حقوق یک رسمی فوق لیسانس وزارت بهداشت نیست . حداقل دوبرابر و نیم بیشتر از بهداشت حقوق دارن ضمن اینکه مزایای فراوان میگیرن رستشون هم بیشتر از بهداشتی ها هست .
feedback
United Kingdom
کعبی
واقعا اگه عدالت برقراربشه اوضاعمون خیلی بهترمیشه واقعا ماهیچ خدماتی بهمون تعلق نمیگیره مخصوصاً پیمانی ها
feedback
Iran, Islamic Republic of
امین
خدا امواتتان را بیامرزد حقیقت را گفتی
feedback
Iran, Islamic Republic of
رحمن
آدم دلش بری اینها می‌سوزه طفلکی‌ها از گشنگی دارند می‌میرند. با این همه آمار دقیق که ارائه شده باید برای کارمندان رسمی نفت فکر عاجلی بشود
feedback
Romania
نفت انلاین،سلام
ی مطلب هم درمورد نیروهای عملیات وپیمانکاری مسجدسلیمان بزن،سه ماه ازسال گذشته عیدی هنوز نگرفتیم،حقوق برج ۲ را هنوز نگرفتیم،هیچ کس هم جوابگو نیست،
feedback
United States
کارمند
با سابقه هشت سال سابقه رسمی در یکی از شرکت‌های ستادی در تهران و مدرک فوق لیسانس از دانشگاه علم و صنعت کل دریافتی‌ام در ماه به چهار میلیون نمی‌رسد.
خواهشمند است زود قضاوت نکنید.
داخلش خودمان را کشته بیرونش مردم را.
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت نویسنده محترم .اگر کمی انصاف داشتید واقعیت را به نگارش در می آوردید .خداوند متعال شاهد اعمال همه ما هست .چند سوال .
کدام وزارتخانه سالی دو بار افزایش حقوق دارد ؟ بهمن ماه سپس افزایشی که در سال جدید ( هر سال) رخ می دهد .
2 -حداقل حقوق بازنشستگی کدام وزارتخانه به جز وزارت نفت نزدیک 6 میلیون تومان است.
3_ کدام وزارتخانه چند ماهی یکبار بهره وری می دهد کارت پاسارگاد را شارژ می کند .کدام وزارتخانه هزینه خرید تجهیزات ورزشی را به کارکنان می دهد ؟
4_ فیش حقوق یکی از کارکنان شرکت نفت اهواز را دیدم .می دانید بعضی از آیتم های آن چه بود ؟
واقعا حیرت آور بود .
شاید پایه حقوقی کارکنان وزارت نفت مانند سایر وزارتخانه ها باشد ولی فیش حقوقی که در چند صفحه چاپ شود و آیتم های آنچنانی هم داشته باشد قطعا دریافتی نجومی دارند .
و سوال آخر اینکه :
چرا نمایندگان مجلس پس از اتمام دوره نمایندگی به وزارت نفت تشریف می برند و ادامه خدمت خود را آنجا انجام می دهند و چرا
برای وزارت آموزش و پرورش و دیگر وزارتخانه متقاضی نیست و یا کمتر می باشد
feedback
Iran, Islamic Republic of
البته نیروی پیمانکاری همیشه مظلوم بوده و هست
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارکنان نفت فرزند سر راهی نیستند بلکه عزیز دردانه دولت هستند خودشان هم خوب می دانند ولی خیلی طماع هستند .
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید بدبخت ترین نیروها بچه های اقماری هستن مخصوصا غیر رسمی ها و بیچاره تر از اونها خانواده هاشون که با انواع مسائل روحی و روانی دست و پنجه نرم میکنن اونم‌ از وضع حقوق و دستمزد که همه نفتی ها میدونن قراردادیها و پبمانی ها چه وضعیتی دارن و بازم جالبه این داستان همیشگیه اش نحورده و دهان سوخته
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد
به نظر من دفاع منصفانه بود
feedback
United States
ناشناس
مطلب مفیدی بود
feedback
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ خندم گرفت از اینکه میگی بدون تعصب پول برق آب و خانه های رنگی اینا همش مجانی هستش من خودم در جنوب زندگی میکنم و همه اینا رو میدونم درباره حقوق هم باید بگم اقوام دارم که در شرکت نفت بصورت پیمانکاری کار میکنه و امسال حقوقش شده 8/5 میلیون تومان و شماها علاوه بر اضافه حقوقی که هرساله بر اساس نرخ تورم به حقوق ها اضافه میکنن حدود 10 تا 15 درصد هم خود شرکت اضافه میکنه یعنی امسال 30 درصد رفته رو حقوقتون که شده 8/5 میلیون برای نیروهای پیمانکاری چه رسد به نیروهای رسمی اونا دیگه چقدر میگیرن من میگم آره اونایی که بیرون به عنوان اقماری کار میکنن حقشون هست نوش جانشون ولی آیا اون آقایی که پشت میز نشسته و هیچ ارباب رجوعی هم نداره حقش به اندزه اونی هست که بیرون کار میکنه من خودم تو یک وزارتخانه کار میکنم که اواخر سال 98 دقیقا 50 درصد به عنوان ماده 10 قانون خدمات کشوری رفته رو حقوقم و 15 درصد هم امسال بخاطر نرخ تورم رفته رو حقوقم یعنی در مجموع 65 درصد رفته رو حقوقم تازه دریافتیم شده چهارملیون و پانصد هزارتومن او وقت شما پیمانکاریهاتون 8/5 میگیرن واقعا که
feedback
Iran, Islamic Republic of
کیان
قضیه چیه این همه نفتی ها رو تطهیر میکنین.خدا شاهده در نفت چیزی جز تبعیض و بی عدالتی و استعمار نیست.دم از کار کردن رسمیا نزنین که صبح تا شب رو صندلیهاشون ولو ن .به شعور مردم توهین نکنین.به ازای هر رسمی در پارس جنوبی ۵ نفر. غیر رسمی کار میکنه.صد رحمت به برده داری.البته دسشون درد نکنه.اشتغال ایجاد میکنن البته با کار نکردن و تنبلیشون فرصت برای اشتغال پر از تبعیض غیر رسمیها ایجاد میشه به هر کاچی به از هیچی...بر دوش خویش بنشانم این بیچاره خلق را و بگویم خورشیدتان هنوز از نیمه برنیامده شاید باورم کنند
feedback
Iran, Islamic Republic of
سعید
میگن صدای دهل از دور خوش است ،
برادر من با مدرک فوق لیسانس نفت ، کارمند رسمی شرکت نفته ، شرایط کار خیلی سخت و غیرقابل تحملی داره ، دیروز فیش حقوق پسر داییم که نگهبان بانک رفاه هستن رو دیدم ، اونم با مدرک دیپلم ، واقعا در عجبم که تو این مملکت چه خبره که نگهبان بانک از مهندس نفت بیشتر میگیره
feedback
Iran, Islamic Republic of
کدام وزارتخانه را بهتر شرکت می دانید چرا اسم نمیاری شما توی خانه باغی شرکت هزار متری نشستی انوقت بقیه کارکنان بقیه وزارتخانه ها ۹۰ درصد مستاجرند بیمارستان کاملا رایگان هست اگر راست میگی چرا اسم وزارتخانه نجومی بگیر را نام نمی بری در شرکت حقرق رسمی ها بالای ۱۵ میلیون هست بله حق افراد قرار دادی را خودتان ضایع می کنید چشم دیدن این نیروهای زحمتکش را ندارین این یک فرار رو به جلو هست
feedback
Iran, Islamic Republic of
وحیده
بررسیتون منصفانه نبود. البته اینکه بقیه وزارتخانه ها هم از شرکت نفتی ها جلو زدن رو درست گفتید. متاسفانه خیلی ها دارند با پول بیت المال برا خودشون حقوق و مزایا میبرن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سهید
باز هم آمار اشتباه
من رسمی وزارت نفت استخدامی 1385 دریافتی سال 1398 من ماهی چهار میلیون تومانه، با کسورات و وام هایی که گرفتم و مالیات دریافتی میشه یک میلیون و هفتصد، نیروی انسانی نفت دیده نشده چندین ساله
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
سلام و درود بی پایان بر نفت انلاین چه عجب بالاخره یکی از کارکنان نفت دفاع کرد پیشنهاد میکنم از اجرایی نشدن ۵۰ درصد اضافات دولتی که تاکنون وزارت نفت از انجام آن سر باز زده و همچنین تعدیل مدارک کارکنان که وزارت نفت آنرا اجرایی نمیکند هم مطلب بزنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
احسنت
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
هر وقت خواستید مطلبی نسبت به وزارت نفت و کارمنداش و حقوقشان بنویسید اول اینکه یک هفته هر کدوم از کارمندان وزارتخانه ها تونستن نقاط عملیاتی که شرکت نفتیها کار کرده و دوام بیارن بعد در مورد حقوقشون صحبت کنید سکو پارس جنوبی دکلهای حفاری اهواز و..‌‌‌..
شاید قبلا مدارک کارکنان دیپلم یا زیر دیپلم بود الان اکثرا لیسانس فنی به بالا هستن اون هم بخاطر پیشرفته علم در سطح بین الملل میباشد یه کارمند تو شرکت نفت باید ۶۰ ساله بشه تا بازنشست بشه اکثر همکارانمون نزدیک به چهل سال کار میکنن بعد از بازنشستگی پنج سال عمر نمیکنن
چه بخواهیم چه نخواهیم نفت همه کشورها رو از لحاظ اقتصادی جابجا کرده حقوق نفت تو جهان مشخص و به دلاره یه مهندس نفت تو کل جهان تو خشکی از پنج تا هفت هزار دلار میگیره و روی سکو بین ۱۲ تا ۱۸ هزار تا حالا خواستید مقایسه کنید یه مهندس نفت تو جهان خیلی بیشتر از یک پزشک میگیره
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسعود
اولا بهتره با سند حرف بزنید.
ثانیا ظاهراً تبعیض بین خود نفتی ها هم زیاده و اول باید به تبعیض‌های داخل نفت بپردازید بعد با سایر وزارتخانه ها و شرکتها مقایسه کنید .
هر شغلی با توجه به حساسیتها و یا سختی ها و مسایل دیگر حقوق متفاوتی باید داشته باشد.
ولی متاسفانه عدالت در مشاغل دولتی و خصولتی وجود ندارد و حتی در یک وزارتخانه دو نفر با یک مدرک و یک نوع استخدام صرفا به خاطر اینکه مثلاً عنوان شغلی متفاوتی دارند حقوق دوبرابری دارد .
به عنوان نمونه دونفر که بیست و پنج سال پیش در سازمان جهاد کشاورزی استخدام شده اند یکی رفته در مرکز تحقیقات و یکی رفته در قسمت دیگر کارشناس شده اند بعداً چون مرکز تحقیقات تبدیل شده به مرکز آموزش عالی و همه کارشناسان هم شده اند هیات علمی! مبنای پرداختشان با بقیه کاملا تغییر کرده و دو برابر کارشناس مشابه خود در قسمت‌های دیگر دریافتی دارد!
این تبعیض ها موجب بی انگیزگی و کاهش راندمان نیروی انسانی در کل کشور شده است و فقط بین وزارت نفت و سایر ارگانها هم نیست و همه را ناراضی کرده است...
feedback
Romania
ارمان
در واقع کارکنان رسمی شرکت نفت واقعا حقوق های نجومی میگیرن و من در فامیلم ۸ مورد کارمند رسمی معمولی شرکت نفتی دارم و الان زیر ۱۵ تومان نمیگیرن. همه چندین ماشین و چندین واحد اپارتمانی خریدن . بخدا اگر فامیل نبودن فیش حقوقیشونو میزاشتم اینستاگرام
feedback
Iran, Islamic Republic of
آرمان زنگنه از نفت
feedback
Iran, Islamic Republic of
m,s
واقعا خسته نباشن ،
خدا زیادتر بهشون بده...
معلم عشایر هزار برابر این بدبختیارو داره
و کمترین حقوق،دوری،تنهایی،بدون جا و مکان،سرما،
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید
در جواب اون نفری که گفته شما بیسواد ها اگه سواد داشتین صنعت و بروز میکردی نه از صنعت فرسوده استفاده میکردی باید بگم حتما اونایی که باید سواد و به ما یاد میدادن و شما داری براشون سر و دست میشکنی نتونستن کارشون و درست انجام بدن....
feedback
Iran, Islamic Republic of
M,s
بله حقوق غیر رسمی های نفت مثل بقیه ی ارگانهاست،و رسمی ها خیلی بیشتره،
یکی از مدیران مدارس با 14سال سابقه استعفا داد و رفت آزمون داد ،استخدام شرکت نفت شده،الان با پنج سال سابقه،سه برابر معلم بودنش دریافتی داره،،،
بحث مقایسه نیست، حداقل کارکنان نفت حداقل مزد زحمتشان را میگیرند،دلالان،اختلاسگران،و...را چه بگوییم...
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید
من حاضرم جامو با تمام کارمندا دولت بجز پرستاران و کارمندان نیروی انتظامی که شب و روز ندارن عوض کنم بخدا ۶ سال سابقه کار در نفت با اضافات امسال ۳ تومن حقوق میگیرم تکنسین ارشد برق هستم از ساعت ۵/۵ صبح از خونه میزنم بیرون ۵/۵ بعد از ظهر میام خونه واقعا انصافه که با بعضی کارمند هایی که ۸ میرن ۲ برمیگردن مقایسه بشیم ....
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید
بچه های اقماری نفت جگرشون خون میشه
بچه به دنیا میاد نیستن برادر خواهر یا اقوام ازدواج میکنن نیستن خدایی نکرده بستگان نزدیک فوت میکنه نیستن همسر و فرزندشون مریض میشه نیستن بخدا خیلی بی انصافیه که اینجوری مورد حمله قرار بگیرند من اقماری کار نکردم ولی هیچ وقت حاضر نیستم برم و با این شرایط کار کنم از همینجا هم به تمام دوستان و همکاران نفتی مخصوصا عملیاتی و اقماری خسته نباشی و خدا قوت میگم....
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
سلام
وجدانا خودتون به این مطلبی که گذاشتید اعتقاد دارید؟
این مطلبتون در مورد رسمی ها صدق نمیکنه
من 8ساله هم توی پالایشگاه و هم توی پتروشیمی کار میکنم و تفاوت‌ها و علتش رو دیدم و میدونم
توی امور مالی پالایشگاه بودم و به چشم خودم نامه وزارتخانه رو دیدم که اعلام کرد چند آیتم حقوقی رو توی سند حقوقی 6 نفر نذاریم چون از سقف پرداخت حقوق وزارت بالاتره و با این کسری 41 تا 46 میلیون حقوق این افراد بوده
و در مورد حقوق رسمیها مثل سایر ارگانهاس اما مزایا و آپشنهایی که به نفرات رسمی تعلق میگیره این حقوق رو چندین برابر میکنه
در صورتی که نیروهای قراردادی مثل من 3میلیون میگیرن
در مورد تفاوت حقوقی نیروهای رسمی :
پدر من شاغل رسمی ارگان دولتیه امابا مدرک لیسانس مدیریت دولتی و ارشد مدیریت اداری با اضاف کاری و حق مدیریت به 5میلیون و پونصد نمیرسه
در صورتیکه دوستش با مدرک لیسانس مدیریت دولتی 25میلیون حقوق میگیره
پس انصاف داشته باشین
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد صادقی
من پرستار پیمانکاری شاغل در بیمارستان نفت اهواز بودم و دریافتی یک پرستار رسمی در بیمارستان های دولتی ۴ ملیون تومنه در سال ۹۸بود در صورت که پرستار رسمی بیمارستان نفت اهواز کمتر از ۱۳ ملیون تومن حقوق نمیگیره ....بغیر از نفت کارت که به پرسنل نفت تعلق میگیره ....متاسفانه هیچ کدوم از مطالب بالا صحت نداره و واقعا بیشتر مدیران نفت نجومی بگیر محسوب میشوند
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابوذر صفدری
ضمن تشکر از بیان واقعیت لطفا این مطالب را به مسوولین وزارت نفت نیز منعکس کنید. واقعا کارکنان رسمی با حقوق ۷میلیونی و این هزینه ها چه انگیزه ای برای کار کردن میمونه. الان همه کارکنان دنبال شغل دوم هستن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
تمام‌داستان‌تعریف‌شده‌در‌بالا‌دروغ‌محضه‌حتی‌بازنشستگان‌نفتی‌حقوق‌و‌مزایایی‌دوبرابر‌دیگران‌دریافت‌می‌کنند‌هیچ‌یک‌از‌شرکتهای‌نفتی‌عربی‌تمایلی‌به‌استفاده‌از‌پرسنل‌ایرانی‌به‌دلیل‌تعصبات‌قومیتی‌ندارند‌اگر‌نه‌حتی‌دوستان‌در‌رده‌پایین‌شغلی‌حتما‌دلار‌را‌به‌وطن‌ترجیح‌میدهند
feedback
Iran, Islamic Republic of
یه نفس بکش!
اون کلید درازه پایین کیبرد برای فاصله انداختن بین کلمات هست، لطفاً ازش استفاده کن گناه داره
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن ریاحی
با سلام به سایت نفت آنلاین
تشکر میکنم از نگارنده این مطلب که واقعیت امروز کارکنان صنعت نفت را بیان کردند و نکته ای که باید اضافه بشه اینه که کارکنان صنعت نفت تنها کارکنانی هستند که بعد از خصوصی شدن شرکتهای نفتی حق انتقالی به شرکتهای دیگر را ندارند در حالیکه در آموزش و پرورش نیروهای خصوصی را هر چند سال یکبار رسمی میکنند در حالیکه کارکنان رسمی نفت به اجبار در شرکتهای خصوصی شده ابقا میشوند وحق انتقالی به شرکتهای دولتی وزارت نفت را ندارند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
سلام بنده پس از ۴۰سال باز نشسته شدم ولی مزایای ۳۰ سال را برای من محاسبه کردن
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
متاسفانه خیلی از کارمندان وزارتخانهای دیگه نمیخوان قبول کنن بی شرف شما هستین که توی هفته ۱۰ساعت موظفی دارید و انتظار چندین برابر حقوق دارین بی شرفها شما هنوز یک از ۷صبح تا۷عصر ۱۲ساعت کامل سرکار بودین که حرف مفت میزنین بی شرفها برید تحقیق کنید
من خودم کارمند رسمی هستم ودریافتیم زیر ۵‌میلیونه
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسام
بی شرف خودتی
علاوه بر اون جزء بی عرضه های شرکت نفتی که 5 میگیری
feedback
Iran, Islamic Republic of
شاید مجلس جدید فکری بحال کارکنان نفت کند وگرنه این دولت دشمن شاد روحانی و وزیر نفتش که کارنامه ای بجز خیانت به صنعت نفت ومارکنانش نداشته، کاری نخواهندکرد
feedback
رضا کارمند رسمی با 32سال سابقه
32 سال شیفت میدم
با مدرک لیسانس گرید کاری
من تازه 15است سوپر وایزر
هستم با پایه حقوق 4200
میلیون حالا دریافتی رو حساب
کنید بدون کسورات نزدیک به
ده میلیون چیزی نزدیک به
پانصد دلار این در مقابل
حقوق یک شرکت نفتی در
قطر یعنی پشم
شرکت نفت دیگه شرکت نفت
نیست آفتابه هم حساب نمیشه اونم پلاستیکی
چرا حقوق مدیران رده بالایی
بد نیست اونم حتی با این تورم
اگر بگیری کفاف زندگی رو نمیده متاسفانه وزیر نفت ما
خیلیییییییی داره خیانت میکنه
به ما ها بجای دفاع هر روز
مزایای کارکنان کمتر میشه
تازه من نوعی باید با این سابقه
هفت هشت سال دیگه کار کنم
اخرش هم یک سوم این دریافتی شامل ما بشه
بعدش همیشه تورم بیست قدم از حقوق جلوتر است
اگر زنده بمانیم و حقوق
بازنشستگی را بگیریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
سرداری
پس این هتل بزرگ که در تبریز هست خیابان چایکنار برای کجا هست؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمود
سلام
واقعا نفرمائید کارکنان شرکت نفت را نمیدونم با کدام وزارتخونه مقایسش کردید اما اگر انصافی در کار باشه با امکاناتشان و حقوق و مزایای آنان، خدا میداند بی عدالتی به حد اعلا میرسد.
البته باید عرض کنم که آنها زیاد نمی گیرند اما دیگر وزارتخونه ها خیلی در مضیقه هستند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمزه
سلام.در وزارت نفت فقط مدیران ارشد حقوق خوب دارند. در وزارت نفت که همه مدیر نیستن.اکثرا کارمند معمولی هستن.طبق آمار جدید کارمندان وزارت نفت از نظر حقوق جزء ۱۰ تای اول هم نیستند.الان بالاترین حقوق رو در مملکت ما سازمان تامین اجتماعی میگیره که الان چند ساله در رتبه اول قرار داره بعدش هم قوه قضاییه و بانکها و وزارت نیرو.نمیدونم چرا کسی یقه اونا رو نمیگیره.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
سلام هرکارسختی خودشوداره متاسفانه ماهابجای اینکه بشینیم را حل مشکل پیداکنیم میپریم بهمدیگه برادرعزیزمعلم پایه واساس هرکشوره تربیت کشوربنیه علمی کشور بدست توانمند معلمها س اگه معلم بجزتعلیم وتربیت دغه دغه معیشت داشته باشه نتیجه اش میشه اینی که حالا هستیم توتمام دنیا حقوق معلم بالاتره معلم اگه ۲۰میلیون حقوق بگیره دیگه دغه دغه معیشت نداره ونسل خوبی تربیت میکنه مشکلات تربیت نسل حالا نتیجه نرسیدن به جایگاه معلمه //بله نیروهای نظامی وبهداشت ونفت ووووو همه دارن خدمت میکنن دارن زحمت میکشن هرکس تویه سنگری پس چیزی که درشان اون سنگره بایدپرداخت بشه نباید نظامی ماکه بحث امنیت وارامش جامعه برعهده داره مشکلات مالی داسته باسه همینجورنیروی نفت ما واقعا براقتصادکشور دارن زحمت میکشن ونیروی بهداشت ما برای سلامتی جامعه بایدحقوقی بهشون بدن درشان ومنزلتشون ودرکل اولین سنگرسنگرتعلیم وتربیت اگه چه خواسته چه ناخواسته این سنگرتضعیفش کنیم تبعاتی داره که هیچ نیروی ازپس اون برنمیاد پس همدیگه رومحکوم‌نکنیم بفکرچاره کارباشیم اگه یه حقوق پایه ۲۰میلیون بزارن براهمه کارمندها یکسان مشکلات حل وفصل میشه دست همه نیروهای زحت کش اعم ازمعلمهای عزیز ونظامیهای عزیزنیروهای شرکت نفت عزیز وبهداشت ودرمان عزیز وکارگرهای عزیز وتمام نیروهای زحمت کش میبوسیم وخداقوت میگیمان شاالله باکمک همدیگه به فرمایش مقام معظم رهبری باتدبیر همه چیز روحل کنیم ان شاالله
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
خوب چرا حقوق رسمی ها رو نگفتید بین چند تا چنده؟الکی جو ندین امکانات و حقوق رسمی های نفت بسیار زیاده
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهرداد مقامی فر
با سلام خدمت نفت آنلاین که مردم رو خر فرض کرده.مردم همه مثل شما بیسواد نیستن که نوشته اید حقوق سال ۹۹ کارکنان قراردادی سایر وزارتخانه ها که همان کارمندان میباشند ۸ملیون میباشد که این هم از لطف دولت نسبت به کارمندان است که در اسفند ماه ۵۰درصد به حقوقشان اضافه شد و در ابتدای سال هم ۱۵ درصد، یعنی اگر پارسال ۴/۵ ملیون حقوق میگرفتن امسال ۸ ملیون حقوق میگیرن ولی نیروهای قراردادی شرکت نقت که کارگر میباشن و شما حقوق سال ۹۸ آنها را قید کردید به لطف همین دولت فقط ۱۵ درصد به حقوق آنها اضافه کرده و شما این دو را ملاک محاسبه نشان میدید.اگه راست میگید حقوق یک کارمند رسمی یا قراردادی شرکت نفت را مرقوم بفرمایید تا همه بدونن واقعا اونا چقدر حقوق میگیرن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سعید
معلمان گرامی و عزیزان من
۱_ خودتان هم میدانید که بیسواد هستید و واقعن بار اضافه این مملکت هستید و دارید به برکت نظام حقوق مفت میگیرید چون نه سواد دارید و نه رشته به درد بخور
ثانیا شما اگر چیزی بارتون بود که میرفتید حای دیگه امتحان میدادید و قبول میشدید
ثالثا شما نمیتونید خودتان را با یک دکتر و مهندس مقایسه کنید چون شما در زمان کنکور یک مشت عقب افتاده بودید که رفاید رشته های ادبیات و تاریخ و از این چرت و پرتها خاندید حالا اومدید برای ما اظهار نظر معت میکنبد
feedback
United Kingdom
با نشکر از نگارننده این متن ولی ایشون ذکر نکردن که در مدیریت کلان مناطق نفت خیز جنوب خیلی از میدیرانش حسینقلی خانی مدرک گرفتن وهر چی خاستن برا خودشون روزمه نوشتنه بدون یک در صد تخصص اره اون اقایون حقوق نجومی میگیرن ونیرو های خودشون ساپورت مالی میکن
feedback
Iran, Islamic Republic of
هایزنرگ
سلام محضر دوستان
این مطلب ارائه شده فقط گوشه ای شرایط واقعی زندگی ما قرارداد مستقیم های نفت رو نشون میده که یک بی عدالتی بزرگ رو در دریافتی ها شاهدیم.
ما هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ شرایط عاطفی و روانی (ناشی از دوری از خانواده) شرمنده همسر و فرزندانمون هستیم.
لطفا نزارید این شرمندگی ماندگار باشه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ارش
اقا بزار برن کشورای عربی. جا برای چندتا جوان بیکار تحصیل کرده هم واشه. تو رو بخدا برید اگه می خ انتون.
برادر من چمبره زدی رو نفت هواپیمای مفتی هتل مفتی بهداشت مفتی. هر کارمند نفت بهترین ماشین و خونه رو داره اگه چندتا نداشته باشه نوبره.
نمی دونم بخندم یا گریه کنم
feedback
Thailand
ناصر
سلام، کارمند بازنشسته وزارت نفت جنوب هستم نه در زمان اشتغال و چه در زمان بازنشستگی چیز خاصی از نفت ندیدم بجز حمالی تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
نصیر
سلام
لطفاً خلاف واقع نگید من با چشم خودم دیدم ذهیچکس با حقوق هیچ ارگانی نمیتونه لکسوس سوار شده تنها جایی که دیدم شهرک فجر در بندرعباس که مال پرسنل رسمیه پالایشگاه سرخونه
feedback
Iran, Islamic Republic of
الان پشیمونم چرا تو صنعت نفت و پتروشیمی هستم،کارگرهای شهردادی از ما بیشتر میگیرن،با توجه به آلودگی های صنعتی،شهرداری خیلی بهتر از پتروشیمی.
feedback
ظاهرابساط بی تقوایی خیلی گرمه، فقط 3 روز همین آقایان پر مدعی بیایند در مناطق عملیاتی نفت کارکنند بعد اگر دوام آوردند، نطق کنند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
شما هی تکرارمیکنید کارکنان قراردادی کم حقوق میگیرن.لطف کنید حقوق رسمی ها روهم اعلام کنید اگه واقعا دروغ نمیگید.یک کارمند رسمی حقوق زیر ده میلیون نمیگیره.تازه مزایای عالی دیگری هم دریافت میکنه.لطفا اینقدر به مردم دروغ نگید
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر ممکن هست از نیروهای رسمی آموزش و پرورش که درکنار شما به فرزندانتان آموزش میدهند در شرکت نفت استفاده شود تاماهم از مظلومیت شما بهره ببریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
ن.افضلی
دراینکه کرکتان شرکت نفت خقوق خوبی میگیرند شکی نیست من خودم پرسنل کادردرمان هستم همکارم دربیمارستان شرکت نفت سه برابرمن دریافتی داره برادرشوهرم حسابدارحفاری هست درتهران حقوق ایشون ۴برابر من هست غیرازمزایایی که دارند پس لطفا فازدلسوزی برندارید اازه ایناکارمندجزهستند
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
به نظر من اینگونه بحث صحیح نیست.شرایط کار فرق میکند.البته معترفم که حقوق معلمان واقعا پایین است و بایستی افزایش یابد.من چون پدرم هم باز نشسته نفت است واقعا شرایط در مزایا ارزش نیرو درمان رایگان و خیلی موارد تغییرات زیادی کرده.زمانی وزارت نفت در راس بود ولی به لطف بدخواهان و حسودان اکنون در رده ششم هفتم سازمانهاست.
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام و سپاس بابت مطلب بسیار مفیدتان.
پدر من هم در حدود ۴۰ سال به عنوان متخصص در زمان جنگ و بعد ازآن در خارک و بر روی سکوی نفتی با عشق به این آب و خاک کار کرد و الان چند سالی هست که بازنشسته شده ولی به دلیل سختی های زیاد این سال ها از نظر روحی با یک شخص هم سن و سال خودش قابل مقایسه نیست. در تمام این سال ها در هر دوره ای از زندگی ما نبودش همیشه احساس میشد و تمام مسئولیت ها به دوش مادرم بود. ما در تمام این مدت ترس از دست دادنش همراهمان بود نه تنها فقط در زمان جنگ بلکه بعد از اون هم چندین و چند بار هلیکوپتر های افراد در دریا سقوط می کرد و حتی خانواده ها جنازه عزیزانشان هم بهشون بر نمی گشت. کاش وقتی مردم ما در مورد یک سازمان صحبت می کنند تمامی جوانب اون را هم بسنجند.
feedback
United Kingdom
Aa_zon
ایا میدانید که تاحال چند بار صندوق کارکنان نفت که از دست رنج‌آنان جمع آوری شده بوسیله دولت تخلیه وآخرین با تزشرکت نفت منفک وخصوصی نیز شده
این‌ هم از شرکت نفت
feedback
Iran, Islamic Republic of
سجاد
سلام و درود برشما..
ممنون از ابراز دیدگاه واقعی در مورد نفت و گاز و نیروهای خدوم و زحمتکش این صنعت بزرگ..این دیدگاه خوب بود ولی دردی از من و همکارانم دوا نمیکنه..این موارد رو لطف کنید به وزیر هم بگید لطفا..ما کارکنان نفت و گاز از ذره ای حقمون کوتاه نکیایم و حلال نمیکنیم..چون ظاهرا وزیر کارمندان نفت رو با کارمند دفتری فلان ارگان اشتباه گرفتن..بیدارشون کنین لطفا..مدیونین نشر ندید
feedback
Iran, Islamic Republic of
یوسف
سلام
من 11سال کارمند رسمی هستم
6تومن میگیرم حاضرم پرینت فیش حقوقی ام رابفرستم..
با افرایش 15درصدی امسال...
متاسفانه اصلا جوابگوی زندگیم نیست و مجبورم ب شغل دوم روی بیارم...هیشکیرب فکر ما نیست
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارگر پیمانکاری صنعت نفت
با این مطلب کلمه ناچیز در لغت فارسی بازتعریف شد
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام . نفت انلاین عزیز . نیازی به توضیح نبود . همه مردم میدونن چه خبره .
همه کارکنان نفت که عملیاتی نیستند . که علمیاتی های نفت واقعا زحمتکش هستند . باید حقوق و مزایای بیشتری دریافت کنند ولی خیلی از کارکنان رسمی نفت در تهران کنار خانواده بهترین حقوق و مزایا رو دارند .
مشکلی که هست اینه که تو کشور ما تبعیض هست اونی که کارش سخته باید بیشتر بگیره نه اونی که مثلا رسمی و مدیر و ...
تازه نفتیها فقط حکمش نیست اینقدر مزایادارند که بقیه کارکنان در خواب هم نمی بینند . از انواع وام ها . هزینه ورزش . کمک معیشتی . سرانه غذایی . سرانه ورزشی . .امکانات باشگاههای تفریحی . بهداشت و درمان رایگان .هزینه اموزش استخر رایگان . هزینه مهد و .... غیره . پاداش بهره وری که سه بار درسال داده میشه .
همه رو همه خبر دارند .

واما اموزش و پرورش چرا تا حرف حقوق و مزایای نجومی نفت میشه همه یاد تعطیلات معلمان میافتند . مگه معلم خواسته که تعطیل باشه . شما تابستان و درایام کرونا بچتون رو بفرستید مدرسه ببنید معلمان میان یا نه .
در ضمن معلمان هیچگونه مزایای ندارند فقط حقوق خالی . . خانه معلمان رو همه می تونن بروند . مختص معلم نیست چه بسا معلمین پولشون نرسه بروند خانه معلم . کلاس خصوصی وتقویتی رو هم همه ندارند .

خودتون در خلوتتون قاضی باشید اینقدر درحق کسانی که شما رو اموزش دادند جفا نکنید . اصلا نیازی به مقایسه نیست ماهیت کار معلم با یه کارمند فرق می کنه . معلم معلم نه کارمند .
لطفا منصف باشید و به همدیگر توهین نکنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
یک ایثارگر
آخر دولت هست همه در حال اوج اختلاس هستند همه جا
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
داداش چرا مظلوم نمایی میکنید
کارمندگاز و نفت ک خودکار هم باخودش نمیبره سرکار
نسبت به کارگر شهرداری و ابفا و برق خدمات رفاهیش عالیه
محمود ابادی ک منتظرش میمونه ؟؟؟؟؟ولک سازمانهای دیگه محمود اباد ندارن
معلم تو مدرسه میره
کارمند نفت محمود آباد میخوابه
feedback
Iran, Islamic Republic of
یونا
لطفا معلما ديگه صحبت نکنن....
من دانش آموزی بودم که بخاطر ضعیف بودن در درس از مدرسه اخراجم کردن الان که 32 سال دارم حسرت مدرسه و درس به دلم مونده خدا از معلم ها م نگذره... الانم بخاطر کار همسرم عسلويه هستم و واقعا عذاب میکشیم تو هوای آلوده و بی امکاناتی... خسته نباشید ميگم به همه کارگران و کارمندان شاغل در عسلويه.. من خستگی همسرم از کار در این منطقه میبینم واقعا عذاب میکشم خیلی سخته کار در پالایشگاه و پتروشیمی. اينو گفتم برای معلمایی که انقدر ادعا دارن که ما بهتون علم یاد دادیم....
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام . . اگه دقت کنید ‌ من گفتم نفتی هایی عملیاتی هستند حقشونه زیاد دریافتی داشته باشند چون به قول شما کارشون سخته نوش جونشون
اگه نوشته من رو بخونید گفتم عادلانه قضاوت بکنید . معلملن بیشترین تعداد کارکنان دولت هستند پس ممکنه بینشون کسی هم خوب رفتار نکنه . ولی در کل نجیبترین و مهربانترین مردم معلمان هستند من خودم درد دانش اموز را درد خودم می دانم بارها برای مشکلات دانش اموزانم غصه خوردم و گریه کردم . معلم شریفه .
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام . . اگه دقت کنید ‌ من گفتم نفتی هایی عملیاتی هستند حقشونه زیاد دریافتی داشته باشند چون به قول شما کارشون سخته نوش جونشون
اگه نوشته من رو بخونید گفتم عادلانه قضاوت بکنید . معلملن بیشترین تعداد کارکنان دولت هستند پس ممکنه بینشون کسی هم خوب رفتار نکنه . ولی در کل نجیبترین و مهربانترین مردم معلمان هستند من خودم درد دانش اموز را درد خودم می دانم بارها برای مشکلات دانش اموزانم غصه خوردم و گریه کردم . معلم شریفه .
feedback
Germany
سلام چرا این همه دروغ میدی نیروهای رسمی وزارت نفت حقوقشون بیشتر از سایر وزارت خانه ها است مزایای پاداش ۲درصد نفت والی اخر اگر راست میگی فیش حقوقی و بقول معروف قدیمی ها مخلفات حقوقی و مزایای آن هم نشون بده بعدا .
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
هیچ ارگانی و اداره ائی نمیتواند جای کارکنان صنعت نفت و پتروشیمی در جنوب کشور باشد در شهرداری ها و اداره جات دیگر خصوصا بانکها و بیمه حال میکنند و از صبح کارت زده و دنبال کار شخصی هستند و در کنار خانواده و بدون گرما و استرس و آلودگی آیا فهمیده ائی اینجا هست بفهمد؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
اگر ما مردم ایران مسلمان هستیم و اگر به قرآن کریم ایمان و اعتقاد داریم، پس باید بدانیم که هرگز نباید سخنی را ندانسته بر زبان بیاوریم که این گناهی بسیار بزرگ است.
در مورد متن منتشر شده: من یک نیروی رسمی نفت هستم در جنوب کشور و در منطقه آزادگان.
جایی که با نزدیکترین شهر،۶۰ کیلومتر فاصله دارد و در تابستان دمای هوای آفتاب اینجا شاید بالای ۷۰ درجه باشد.
پس هر کس از مردم عزیز کشورم حاضر است پس از گذراندن آزمون سخت استخدامی وزارت نفت، به این منطقه بیاید و با شرایط کنونی و حقوق کنونی جای ما و یا در کنار ما کار بکند، بسم الله.
تشریف بیارید.
لطفا آخرت خودتون را به بهایی ناچیز نفروشید. و اینقدر بر زخم کارکنان وزارت نفتی که شخصی مثل زنگنه که همه ملت ایران او را میشناسند وزیر آنهاست، نمک نپاشید که یقین بدانید در قیامت باید پاسخگوی حق و حقوق ضایع شده ی ما و خانواده های مان باشید بخاطر سم پاشی هایی که از روی جهل به شرایط کنونی وزارت نفت انجام میدهید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
نویسنده عزیز که میفرمایید کارکنان دیگر وزارتخانه غیر رسمی 8 میلیون می‌گیرند. بنده در آموزش و پروش با مدرک فوق لیسانس و رسمی 4 میلیون میگیرم. ضمن امکانات رفاهی ما شامل مدرسه هست. که یخچال داره و پنکه سقفی موکت کف اتاق. بدون کارانه بدون بن خرید و....... وزارت نفت بهتره با وزارت امورخارجه یا کشور قیاس بشه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
هفته ائی ۸ ساعت کار میکنید تقسیم کن نسبت به حقوق ما میشه ماهی ۳۰ میلیون تومان بنده خدا
feedback
United Arab Emirates
سلام هرکسی میتونه روزانه دوازده ساعت سرپا درکنار دکل حفاری کارنکند وفقط لباس کار یک تکه سرتاپا پوشیده وضخیم رو بپوشه وفقط زیرافتاب ویاهرچیزی که شرایط محیطی باشه که بعضا ده ماهش تابستان ودوماه بهاری هست وخاک محلول وغرق الود گل ولای دراب شرب که عنهو داری شربت کاکایو باطعم خاک کربلا نوش میکنی وایسه وتماشا کنه وپول خونش رو بصورت اقساطی ماهانه دریافت کنه که هران لحظه یاخواهد ترکید یاکه شعله ورخواهد شد وبابمب بازی کردن زیبا تراست ازاین کارکردن بعد نه سقف بالاسرت هست ونه پاهات برزمین میرسن وچرخش دورانی لوله بیست وچهارمتری رو که ولش کن باید حواست به سقوط ازاد خودت باشه که چرخ شده ازپایین دکل با کاردک وبیل جسم وگاهن با نوددرصد کوبیدگی وده درصد سوختگی همکاران روبا امبولانس فقط به غسالخانه سریع بردنه که خانواده اش ازدیدن متوفی بیشترازرده نشن وبماند که بنده با چهل وسه سال سابقه به شصت سالگی خواهم رسید اگرخداوند کمک کنه واین حوادث رخ ندهد اشخاص متقاضی تشریف بیارن بنده حقوق ودریافتی وسابقه روتقدیم خواهم کرد وباهم جای خودراتعویض میکنم وسروسور وشیرینی هم میدم
feedback
Iran, Islamic Republic of
شما کارمندان عملیاتی حقتونه . نوش جان . کسی با شما کاری نداره . طرف حساب مفت خورهای نفتند
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی مختاری
نفت رفت!!!
feedback
Korea, Republic of
با سلام خدمت همه مردمان خوب و فهیم من یکی از کارمندان ش هستم درست است که ما بیشتر از یک معلم مگیریم ولی باید بدانیم که این مطلب در کشورهای خارج از جمله امریکا هم همینجوره من خواهر هام و خانمم فرهنگی هستند لذا بر ان شدم که نیروی کار در یک ساعت در سال با یک سال حقوق یک معلم و حقوق خودمم که حساب کردم متوجه شدم که حقوق یک ساعت معلم درسال از حقوق من که شرکت نفتی هستم بیشتره ولی چون تعداد ساعت کار باهم فرق میکنه اختلاف حقوق اینجوری خودشا نشان مدهد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
جعفری
با سلام از قدیم گفتن ماه پشت ابر نمیمونه به قول معروف تا نباشد چیزکی مردم نگویند...‌
بنده خودم ۱۷ سال سابقه در نفت دارم با مدرک کارشناسی . کلا محیط کار و ماهیت شغلم نیز عملیات میباشد و بصورت قراردادی مشغول بکار میباشم و مبلغ حقوق و مزایای دریافتی ۴ میلیون میباشد اما نیروی رسمی با شرایط یکسان با بنده ۲۰ میلیون دریافت مینماید امروزه دیگر خیلی مسائل قابل کتمان نمیباشد چون دسترسی به اطلاعات برای مردم بسیار آسان گردیده است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید
ولله که قسم جلاله میباشد بقدری سطح تبعیض بین حقوق مزایا و برخورد بین نیروهای رسمی و قراردادی فاحش میباشد که در کمتر سازمان و ارگانی اینگونه میباشد خدا مسببان امور که باعث این اختلافات در کلیدی ترین ارگان شده اند را لعنت کند
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهرشاد
سلام.فکری بحال نیروهای جایگزین شرکت ملی حفاری کنیداکثراهم فرزندجانبازیاشهیدهستیدایااین درسته حق بچه های ایثارگران که جایگزین باشن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفتی‌ها هر چی بگیرن حقشونه تازه کمم هست مزایاشون خیلیییی افراد زحمتکشی هستن خدا بیشتر بهشون بده، نه مثل فرهنگیا که از دوازده ماه سال همش تعطیلن کاریم نمیکنن صبح تا ظهر سرکلاس
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
بله ۹۰درصد کارکنان نفت حقوقهای نجومی وامتیازات خواص دارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام شاید درصد بالایی از پرسنل رسمی حقوق مکفی بگیرند ولی اکثر کارکنان نفت نیروهای قراردادی یا پیمانکاری می باشند که حقوق زیر ۵ میلیون می گیرند وهیچگونه امکانات رفاهی نیز ندارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام بنده در شرکت ملی حفاری کار بصورت قراردادی کار میکنم که همه می گویند حقوق خوب می دهد ولی از مجموع ۱۸ هزار پرسنل این شرکت به جرات میگویم ۱۴ هزار نفر حقوق بین ۳ تا ۵ میلیون می گیرند ولی در همین شرکت نیروهای رسمی با کار مشابه (هرچند اجازه نمی دهند پرسنل قراردادی سمت های بالا بگیرند) ۴ تا۵ برابر نیروی قراردادی یا ارکان ثالث میگیرد وهمان تعداد رسمی انگشت نما شده اند
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام پرسنل رسمی خود را مالک شرکت نفت می دانند وحقوقی معادل ۴ت۸ برابر یک نیروی قراردادی میگیرند وبعضا می گویند چون ما رسمی هستیم نباید کار کنیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
حامد
کارکنان رسمی از فکرشان و دانش تخصصی جهت پیشبرد اهداف سازمان استفاده میکنن ولی پیمانکاران یدی و باید تفاوت زیادی داشته باشند و پیمانکاران مسئولیتی ندارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
شاردن
خداییش همتون سر کارید
حقوق و مزایا فقط بانکی ها
هرکدومشون حداقل 3 تا خونه و... دارن تازه اونم بدون دزدی و اختلاس
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارکنان نفت بیشترین میزان حقوق را دارند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
برادر ۲ شرکتی
اگر یک شرکت نفتی کارمند رسمی وحتی کارمند ساده آن با ۱۵ سال سابقه فیش حقوقیش را بگذاره توی همین سایت من به عنوان یک کارمند عالی رتبه در یک سازمان دیگر کنار میزارم حداقل ان شرکت نفتی بدون مزایای جانبی بالاتر از ۱۰ بیشتر میگره نیازی نیست که به هم دیگه بد وبیراه بگم اگر حاضر شدین فیش حقوقی ۳ برگی را نشان دهید من همه حرف ها وتهمت دیگران نثار من باشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
حجت
ما نفتی ها داخلش خودمون را سوخت بیرونش دیگران را
دستت درد نکنه که واقعیت ها بیان شد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حبیب
کارمندان نفتی تا اونجایی که من یادمه با یکیشون سال 92 معامله کردم فقط تو یک محله 8 خونه داشت حقوقش 5 برابر یک کارمند بود و کلا تو 10 سال بار خودش رو بسته بود ولی الان نمی دونم چطوره؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
سروش
کار کردن در پالایشگاهها و پتروشیمی بسیار سخت است ؛؛ اگر امروز ایران توانسته علاوه بر تامین نیاز داخلی به ونزوئلا بنزین صادر کند حاصل تلاش کارکنان زحمتکش و دلسوز در پالایشگاهها است که در گرمای طاقت فرسا و دیگر شرایط سخت دلسوزانه کار میکنند !! بیاد باید داشته باشیم اگر تلاش این عزیزان نبود الان ایران هم مانند ونزوئلا با کمبود شدید بنزین روبرو میشد !! بجاست ضمن تشکر و قدردانی از کارکنان شریف صنعت نفت جهت امکانات رفاهی این عزیزان زحمتکش تدبیری اندیشیده شود تا بتوانند بخشی از خستگی خود را در مجموعه هایی مانند محمود آباد و... از تن بدر کنند !!
feedback
Iran, Islamic Republic of
نویید
سلام
اینا همه چرت و پرت
بجز کارگر بیچاره ک ماهی 1 یا شاید 2 تومن بگیره همه بخور بخور دارن
اونایی هم ک میگن ما 3 یا 4 تومن میگیریم قابل توجهشون ی روزی بنام روز ملی شدن صنعت نفت داریم یعنی نفت ملی یعنی سهم همه از نفت مساوی
سهم من از این نفت ملی فعلا بیکاری با 30 سال سن مجرد
پس همینم ک داری میگیری زیاد میگیری
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرادروغ مینویسید
feedback
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعیت را گفتید
feedback
Iran, Islamic Republic of
رصا
همانهاییکه ادعا میکنند که کار کنان نفت وگاز وپتروشیمی حقوقهای نجومی میگیرند که اصلا نمیگیرند یکماه فقط یکماه در پالایشگاه یا پتروشیمی در مقابل گازهای خطرناککار کنند تا قدر عافیت بدانند
feedback
Iran, Islamic Republic of
ولی مگر فقط کارکنان رسمی شرکت نفت در شرایط نا مساعد وخطرناک کار می کنند مگر کارکنان پیمانکاری وقراردادی کنار انان نیستند پس تبعیض قائل نشوید
feedback
Iran, Islamic Republic of
مصطفي
سلام
با يه بررسي جزئي متوجه خواهيد شد سايتي كه مربوط به كاركنان نفت است كاركنان نفتي كمتر وقت ميكنن كامنت بزارن .ظاهراً بيشتر زحمت كشهاي ارگانهاي ديگه زحمت فعاليت و گذاشتن نظر را بعهده دارند كه جاي تقدير و تشكر داريم.😂
feedback
United States
Hse
با سلام، بله اقا کاملا درست هست کارکنان نفت حقوق نجومی میگیرن وهم امکانات ومزایای رایگان(خونه، آب، برق، گاز، غذا، رستوران، پرواز همه رایگان) اما فقط نفرات رسمی نه پیمانکار و قراردادی، نفر تازه وارد صفر سابقه رسمی گاز شاغل در عسلویه حقوق زیر ۸ ملیون نداره با همه امکانات رایگان، اما نفرات پیمانکار وقراردادی ۹۰ درصد کارها رو اونا انجام میدن با حقوق زیر ۵ تومن، خدا خوش نداره اینقد تبعیض!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
پژمان
خدا پدرت رو بیامرزه واقعا حرف حق زدی. البته حقوق قراردادی ها و پیمانکاری ها در نفت که واقعا فاجعه هستش. به جرات عرض میکنم در تمامی وزارتخانه ها و ارگانها و سازمانها پایین ترین میزان حقوق متعلق به قرارداددی ها و پیمانکاری های نفت هست به خصوص شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی
feedback
United Kingdom
نازنین یزدانی
تمام این داستانها فقط برای جو سازی مسموم بر علیه کارکنان هست ......
feedback
Iran, Islamic Republic of
Z
سلام چراکارمندان نفت حقوق بالا دارند ولی زحمتکشان راننده تریلی که توگرماوسرما زحمت شرکت نفت راکشیدندحقوق ناچیز دارند؟چرا کارمندان هنگام بازنشستگی پول کلان میدهندولی رانندگان تریلی بعدازبازنشستگی هیچ تسویه ای نداشتند چرا
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند رسمی
با سلام ودرود به این تحلیل خوبتون
من یک پرسنل رسمی هستم که ممتاز استخدام شدم وبا وجود شرایط استخدام در ارگانهای مختلف وزارت نفت را انتخاب کردم وحالا با 15 سال سابقه حقوق ماهیانه من 5 میلیون است در صورتی حکم یک معلم اموزش وپرورش با همین سابقه کار که حداقل 5 ماه از سال را بیکار در منزل به سر میبرد 7میلیون و 200است این واقعا انصاف نیست با این شرایط تورم. زندگی خیلی سخت شده است
feedback
Iran, Islamic Republic of
من‌خودم‌کارگر‌نفت‌هستم‌،90درصد نفتی‌ها‌3الی 5تومان‌میگیرن.حداکثر10درصدنفتی‌هاحقوقی‌معادل‌ده‌تابیست تومان‌میگیرن‌اون‌هم‌با25الی30سالسابقه.توگرمای‌۶۰درجه.بدون‌یک‌ساعت‌‌تعطیلی.دوهفته‌دور‌از‌خانواده.توارتفاع‌۵۰‌تاصدمتر.خطر‌رعدوبرق.که‌سالی‌چند‌تا‌کشته‌وفلج‌بجا‌میذاره.
feedback
Iran, Islamic Republic of
من‌خودم‌کارگر‌نفت‌هستم‌،90درصد نفتی‌ها‌3الی 5تومان‌میگیرن.حداکثر10درصدنفتی‌هاحقوقی‌معادل‌ده‌تابیست تومان‌میگیرن‌اون‌هم‌با25الی30سالسابقه.توگرمای‌۶۰درجه.بدون‌یک‌ساعت‌‌تعطیلی.دوهفته‌دور‌از‌خانواده.توارتفاع‌۵۰‌تاصدمتر.خطر‌رعدوبرق.که‌سالی‌چند‌تا‌کشته‌وفلج‌بجا‌میذاره.
feedback
Romania
چرا این مطالب را به نمایندگان مجلس منتقل نمیکنید؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
آرش
سالهاست در مناطق عملیاتی جنوب کار می کنم . خودم و خانواده ام از بسیاری از مزایای عادی دور هستیم . با قانون جلوی انتقالم رو به شهر آبا واجدادیم گرفتن . به واسطه ناراحتی قلبی پدرم ، تک فرزند ذکور بودن و بعد مسافت در مضیقه و استرس همیشگی سلامتی پدرم هستم . چه کسی میخواد به دادم برسه ؟حاضر شدم در هر پستی و با هر مزایایی کاری ، در شهر خودم کار کنم . ذکر مصیبت شما فایده ای بر زخم نفرات نداره . مزایایی ندیدیم که داده باشن یا نه
feedback
United Kingdom
گوش های مردم مخملی نیست چرا شفاف سازی با ارائه دادن فیش حقوقی و بهره وری و نفت کارت کارکنان رسمی وزارت نفت انجام نمیشه استخدامی های قبل از ۹۳ حداقل دریافتی ماهیانه ۲۰ میلیون رو در شال ۹۸ دارن همچنین کارکنان شرکت برق و بیمه ایران و وزارت صنعت و معدن نیز حقوق های از ۱۵ میلیون تا ۳۹ میلیون در رسته کارشناسی رو دارن در رسته مدیران بماند دیگه
feedback
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای دولت و نوبخت که بدبختی کارمندان ثبت احوال رو نمیبینه چون اعتراض نمیکنند و شرمنده خانواده هستند وقتی نفرت خانواده از سازمانشان رو بدلیل دریافتی افتضاح رو میبینند ومقایسه می شن با سایر ادارات که مثل نفت و بانک که یک پنجم انها دریافتی ندارن خجالت میکشم کارمند ثبت احوال هستیم
0