تاریخ انتشارشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
استاندار خوزستان از تاسیسات فرآورش و نمك زدایی غرب كارون بازدید و سپس جلسه شورای اداری شهرستان های هویزه و دشت آزادگان با حضور ایشان و مسئولین اجرایی و ائمه جمعه این مناطق به میزبانی شرکت نفت و گاز اروندان در سالن اجتماعات میدان نفتی آزادگان شمالی برگزار شد.
شرکت نفت و گاز اروندان

بازدید استاندار خوزستان از تاسیسات فرآورش و نمك زدایی غرب كارون شركت نفت و گاز اروندان

روز گذشته (جمعه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲) بازدید استاندار خوزستان از تاسیسات فرآورش و نمک زدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان به همراه مدیر عامل این شرکت و با حضور سایر مسئولین و معاونین استانداری و فرمانداران شهرهای هویزه و سوسنگرد صورت گرفت.

دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان در این بازدید ضمن خداقوت به کارکنان این‌ شرکت، بر ضرورت افزایش تولید و تثبیت آن تاکید کرد و موفقیت های صورت گرفته در حوزه افزایش تولیدات نفتی را حاصل تلاش های متخصصان و نیروهای بومی عنوان کرد که برای نظام اعتبار و افتخاری بزرگ محسوب می شود.

استاندار خورستان با اشاره به اهمیت توسعه میادین نفتی مشترک در منطقه غرب کارون، اظهار کرد:  این سرمایه ملی کشور است و این سرمایه باید مدیریت شده و در اختیار مردم قرار گیرد.
حسینی محراب عذاری اهوازی اروندان

در این‌ بازدید مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گزارشی از روند تولید میادین غرب کارون و افزایش استخراج نفت از میادین مشترک ارائه کرد.

عذاری اهوازی افزود: در ماه های اخیر میادین سپهر و جفیر در مدار تولید قرار گرفتند و در حال حاضر روزانه ۳۰ هزاربشکه نفت این میادین به تاسیسات فراورشی غرب کارون ارسال میشود و یک ردیف از سه ردیف ۵۵ هزار بشکه ایی این تاسیسات برای این دو میدان تخصیص داده شده است.


جلسه شورای اداری شهرستان های هویزه و دشت آزادگان با حضور استاندار خوزستان برگزار شد

ظهر روز گذشته(جمعه، ۶ بهمن ۱۴۰۲)، جلسه شورای اداری شهرستان های هویزه و دشت آزادگان با حضور استاندار خوزستان و مسئولین اجرایی و ائمه جمعه این مناطق به میزبانی شرکت نفت و گاز اروندان در سالن اجتماعات میدان نفتی آزادگان شمالی برگزار شد.
حسینی محراب اروندان
 
در این نشست نسبت به بررسی مصوبات اجرایی جلسات پیشین، روند پیشرفت پروژه های عمرانی استانی و ملی در شهرستان های دشت آزادگان و هویزه و بهبود شرایط مردم و مشکلات معیشتی مردم این مناطق بحث و گفتگو شد.

 
حسینی ممحراب اروندان
https://naftonline.ir/video/29442/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
جلال ارمانی
سلام نفت انلایین

بعد از مدتها یه کلیپ جالبی دیدم.
آفرین‌به نفت انلایین
0