تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
تکریم خانواده یکی از شهدای رگ سفید توسط ملی حفاری

اولین شرکتی که دستور وزیر نفت را اجرایی کرد

با دستور دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ؛ مدیر منابع انسانی و رئیس روابط عمومی این شرکت با خانواده شهید فرزاد ارزانی دیدار کردند.
شهید فرزاد ارزانی | شرکت ملی حفاری ایران
شهید فرزاد ارزانی | شرکت ملی حفاری ایران
به گزارش نفت آنلاین ،  این دیدار پس از آن صورت گرفت که جواد اوجی وزیر نفت به مدیران عامل ۴ شرکت اصلی این وزارتخانه و زیرمجموعه بمناسبت فرا رسیدن روز پدر دستور داد طی هفته های آتی از کلیه خانواده های افراد و کارکنان آسیب دیده و از دست رفته در سوانح حین کار در صنعت نفت فارغ از رابطه استخدامی ایشان بصورت حضوری تقدیر و دلجویی شایسته به عمل آید.
⬅️ نفت آنلاین : همانطور که هنگام انتشار بخشنامه جواد اوجی گفتیم ، نگاه پدرانه و اقدام خوب وزیر نفت دولت سیزدهم قابل تقدیر است ، اما بازدید خشک و خالی سودی برای این عزیزان ندارد. با توجه به اینکه اکثر کارکنان از دست رفته یا آسیب دیده فاقد وضعیت شغلی مناسب می باشند از مقام عالی وزارت انتظار می رفت حداقل مجوز تبدیل وضعیت آنها را صادر کند تا این دید و بازدید ها با خانواده آنها با دست پُر انجام شود. هر چند همچنان امید برای خانواده های این عزیزان باقیست و امیدواریم آقای اوجی کار خیلی خوب و قابل تقدیر خود را تکمیل تر کند و دستور تبدیل وضعیت تمامی حادثه دیدگان سال های اخیر صنعت نفت که تعدادشان بسیار ناچیز است را صادر و برای همیشه دعای خیر خانواده های آنها را بدرقه راه خود نماید.
 
شهید فرزاد ارزانی دکتر گلپایگانی

نکته مهم : این دید و بازدید ها با توجه به دستور رسمی وزیر نفت  ، توسط شرکت ملی حفاری ایران با سایر خانواده های افراد و کارکنان آسیب دیده و از دست رفته همچنان ادامه خواهد داشت.
https://naftonline.ir/news/29435/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ارسلان
انشاالله خبر ?????? اوجی را بشنویم که زندگی مردمو بدستور ...نابود کرد به اوجی هم ماه ۳۰۰هزاریارانه بدین ۱۵۰لیترهم بنزین ببینم چجوری زندگی میکنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضاغلام
سلام /????? برمدیران وروسای شرکت گازخوزستان که مانع ازاشتغال وبکارگیری فرزند من شدندتا اینکه الآن هفت ماه است که بازنشسته شده ام ومورد ظلم وبی عدالتی قرارگرفته ام خداوند داغ فرزندانشان رابه دلشان بنشاند
feedback
Iran, Islamic Republic of
با احترام
یعنی هرکسی تو شرکت .اداره ویا هر نهادی کار میکنه باید بچه هاش هم اونجا ساغل بشن
آیا ای انحصار طلبی نیست
آیا عدالت در استخدام برای آحاد جامعه بر قرار میشه
آیا اصل شایسته سالاری رعایت میشه
ااصلا شاید بچه شما شغل شما را دوست نداشته باشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمیل
حقوق شما رو ریختن؟ چرا حقوق ما را نریختن هنوز؟
0