تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
فیلم نطق مهم و انتقادی مصطفی نخعی سخنگوی نفتی کمیسیون انرژی مجلس از ارائه پیش نویس اساسنامه برای ادغام صندوق بازنشستگی نفت را نشان می دهد که این اقدام خوب و قابل تقدیر آقای سخنگو امروز بازتاب مثبت و گسترده ای در بین خانواده صنعت نفت داشت .
موتور اعضای کمیسیون انرژی در دفاع از خانواده بزرگ صنعت نفت چه زمانی روشن می شود؟
⬅️ نفت‌ آنلاین : و همچنان سایر اعضای کمیسیون انرژی که بخش کوچکی از وظیفه آنها دفاع از حق وحقوق پرسنل و بازنشستگان مظلوم نفت در مجلس است در خصوص این موضوع بسیار مهم که در روزهای گذشته مطالبه بزرگ خانواده صنعت نفت شده است سکوت کرده اند و هیچگونه پیگیری یا نطقی از سوی آنها در صحن برای جلوگیری از این اقدام غیرقانونی دیده نمی شود!

و سوال اینجاست که آیا فقط مزایای عضویت در کمیسیون برای شما مهم است؟ اگر قرار نیست از مطالبات نفتی ها در صحن دفاع کنید پس وظیفه شما چیست؟ اگر واقعا حامی نفتی ها هستید منتظر نطق های کوبنده و طوفانی شما جهت جلوگیری از این اقدام در صحن علنی هستیم .
https://naftonline.ir/video/29134/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
امید
چرا اینهمه حق و حقوق قراردادیهای مدت موقت نفت بیش از ده سال خورده شد و میشه کسی اعتراض نکرد خدا میدونه واقعا ما هم خرج داریم زندگی داریم انصاف و وجدان و حق برای همه باید یکسان باشه و برای همه باید یک نوع قرارداد و حقوق وجود داشته باشه نه چهار نوع قرارداد و چهار جور حقوق. خدا بهتر همه چیز رو میدونه.
0