تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل نفتخیز جنوب انجام شد:

آئین رسمی افتتاح پروژه آبرسانی به شهرک نفت و نیوساید اهواز از شبکه آب غدیر

آیین افتتاحیه پروژه آب‌رسانی شهرک نفت و کوی فداییان اسلام (نیوساید) اهواز به شبکه آب‌رسانی غدیر برگزار شد.
آئین رسمی افتتاح پروژه آبرسانی به شهرک نفت و نیوساید اهواز از شبکه آب غدیر
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، آیین افتتاحیه پروژه آب‌رسانی به مناطق تحت نظر این شرکت، صبح روز سه‌شنبه 13 تیرماه در محل واش‌واتر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، با حضور مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مهندس شهرویی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون و تعدادي از مديران و روساي ستادي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب برگزار شد.
علیرضا دانشی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش کارکنان شرکت کارون در اتصال آب منازل به شبکه آب‌رسانی غدیر اظهار داشت: تلاش مناطق نفتخیز این است که در راستای خدمت به مردم هم‌چون دولت سیزدهم قدم بردارد، لذا جهت بهره‌مندی مناسب پرسنل و خانواده‌های آنان در صنعت نفت جنوب، هم‌سو با طرح‌های استانی این پروژه اجرا شد.
 
وی افزود: این پروژه در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و ذیل طرح 28 مخزن تعریف شده که با همکاري مديريت برنامه ریزی تلفيقي اجرا و طی 6 ماه توسط پیمانکار به انجام رسید. این طرح بوسیله 2 کیلومتر لوله از تصفیه خانه شهید محمدی تغذیه می‌گردد و در اختیار منازل سازمانی شهرک نفت و نیوساید، ادارات و مجتمع‌های درمانی نفت قرار می‌گیرد. اعتبار این پروژه 25 میلیارد تومان بوده است.
 
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خطاب به خانواده‌های کارکنان بیان داشت: داشتن آب شرب سالم در خانه‌های سازمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که امروز با هزینه بالا و همت همکاران به آن دست یافته‌ایم.
 
لذا می‌بایست فرهنگ استفاده درست را مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم این آب را به صورت پایدار داشته باشیم.
 
مهندس شهرویی همچنین در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد به حاضرین گزارش انجام پروژه را عنوان نمود و افزود: در این طرح از 1800 شاخه لوله PVC استفاده شده، حجم آب دریافتی روزانه 8000 مترمکعب در واش‌واتر می باشد که به مناطق مسکونی اداری و بیمارستانی انتقال پیدا می‌کند.
https://naftonline.ir/video/28714/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0