تاریخ انتشارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
گفتگوی نفت آنلاین با نماینده اهواز در مجلس:

صدای ماده ۱۰ در نمایشگاه نفت تهران نیز شنیده شد+ فیلم

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در حاشیه نمايشگاه نفت تهران گفت :به آقای اوجی گفتم اگر توانستید در زمستان گذشته گاز مردم را با ناترازی بی سابقه نسبت به چند دهه اخیر تأمین کنید این نتیجه عملکرد پرسنل شریف عملیاتی صنعت نفت است.
گفتگوی مهندس مجتبی یوسفی در خصوص ماده ۱۰ نمایشگاه نفت تهران
گفتگوی تصویری مجتبی یوسفی نماینده اهواز با نفت انلاین در حاشیه ۲۷مین نمایشگاه نفت تهران : 
 
نمایشگاه صنعت نفت دستاورد تلاش‌های پرسنل نفت است.
 
به آقای اوجی گفتم اگر توانستید در زمستان گذشته گاز مردم را با ناترازی بی سابقه نسبت به چند دهه اخیر تأمین کنید این نتیجه عملکرد پرسنل شریف عملیاتی صنعت نفت است.
 
لزوما عدالت به معنی برابری نیست و کسی که در شرایط سخت ،دمای هوای بالا ، رطوبت بالای ۹۰ درصد و ... در حال کار است و حتی دور از خانواده خود است به معیشت آنها باید رسیدگی ویژه شود.
 
در خصوص اجرای ماده ۱۰ و توجه به مناطق عملیاتی نفت بصورت ویژه در حاشیه نمایشگاه نفت صحبت شد و ان‌شالله در مجلس هم این موضوع تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
 
⬅️ نفت‌ آنلاین : در حاشیه نمایشگاه نفت دغدغه های پرسنل از طریق خبرنگار نفت آنلاین به اطلاع نماینده شهر اهواز رسید و یوسفی در گفتگو با وزیر نفت مشکلات را انتقال دادند و امیدواریم این پیگیری ها نتیجه دهد و پس از سال ها این قانون مصوب ۱۰ سال پیش اجرایی شود.
.
https://naftonline.ir/video/28508/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند نفت
با سلام و تشکر بابت پیگیری وزیر محترم نفت و نماینده محترم مردم شریف اهواز و نفت آنلاین
متاسفانه وقتی اجرای ماده به مجلس کشانده میشود کلی هیاهو به پا میشود که ای وای حقوق نفتی ها چنین میشود و چنان و عدالت را در برابری حقوق همه سازمان ها میدانند در حالی که بدترین شرایط کاری و زندگی را کارکنان خدوم نفت دارند به عبارتی طعم زندگی راحت در کنار خانواده را نمی‌چشند بزرگ شدن فرزندانش را نمی بیینند و فقط کار میکنند بدون اینکه فرصت کافی برای لذت بردن از حاصل دسترنجشان داشته باشند و تا بحث اضافه شدن حقوق انان میشود کلی سر و صدای بقیه ارگانها بلند میشود .تو رو‌ خدا به این معترضان بگویید یک ساعت فقط یک ساعت در گرمای ۵۰ درجه مناطق جنوب با الودگی عسلویه که معادل ۸ برابر الودگی شهر تهران هست با خطر ۸ درصدی سرطان خون کار کنید بعد راجع به حقوق کارکنان نفت قضاوت کنید. .
feedback
Iran, Islamic Republic of
سعید
سلام،
دلیل عدم اطلاع رسانی شفاف و روز آمددر خصوص اجرای ماده-10 چیست؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
یونسعلی
سلام به تمامی نمایندگان ملت وسلام به نمایندگان مناطق نفتی ایران وسلام به کمیسیون نفت و انرژی مجلس وسلام به آقای رییسی بالاترین مقام کشور ونظام بعد از رهبری وسلام به آقای اوجی وزیر نفت دولت سیزدهم وسلام به همه شاغلین وبازنشتگان نفتی که آقای اوجی وزیر نفت در خصوص ماده 10 از ریاست جمهوری گرفته تا نمایندگان ملت وهمه شاغلین وبازنشتگان ورسانهای خبری را به خاطر ماده 10سر کار گذشته وهیچ گونه برخوردی نه از ریاست جمهوری داده شد ونه از نمایندگان ونه از شاغلین وبازنشتگان این آقای اوجی اگر توان پرداخت ماده 10 را نداشت چرا همه وهمه را درگیر این ماده کرده به طوری اکثریت شاغلین وبازنشتگان دیگر نه اعتمادی به دولت دارند و نه به نمایندگان ملت چون هم ریاست دولت می توانست به صورت ضربتی از وزیر نفت بخواهد این ماده را عملیاتی کند که نکرد نمایندگان هم می‌توانستند وزیر را زیر سوال به بردند وحتی استیضاح کنند که نکردند و اعتماد همه این عزیزان از بین رفته در بین شاغلین وبازنشتگان گر چه ریاست جمهوری خودش میتواند وارد عمل بشود وضمن بازنگری در مدیریت‌های نفتی مجددا اعتماد از دست رفته را برگرداند تا دیر نشده یونسعلی حسنعلی پور از دیل گچساران بازنشته صندوق بازنشتگی بهبهان 526681
feedback
Iran, Islamic Republic of
صادق
خسته ام من!خسته ام من!
بس که قول بی عمل شنیده ام،من!
هم خودم،هم زندگی،هم وطنم را!
باخته ام ،شکسته ام،بیچاره ام من!
feedback
Iran, Islamic Republic of
عملیاتی
دروغگو تر از این دولت نیست اون از طرح مسکن ملی و ساخت 4 میلیون خانه، این از ماده ده و کنترل تورم و کاهش قیمت دلار و ماشین و هزاران وعده وعید دیگه. ما ماده ده نمیخوایم لطفا مثل نیروهای قراردادی و کارگری با ما رفتار کنید به اونا 60 درصد پارسال اضافه شد اگه همون به مقدار به کارمندان رسمی پرداخت میشد نیازی به ماده ده نبود که در بهترین حالت فقط 20 درصد به حقوق اضافه میشه
0