تاریخ انتشارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
نفت‌ آنلاین بعلت اینکه صدها بار در خصوص ماده ۱۰ نوشت و اجرایی نشد شرمنده پرسنل نفت شد.... اما آیا دولت سیزدهم و وزارت نفت بعلت وعده اجرای این قانون از طریق رسانه ملی در ۱۱ اسفندماه سال گذشته و عدم تحقق آن شرمنده پرسنل نفت نیستند؟!؟!؟!؟
ماده ۱۰ کارکنان وزارت نفت
تصویر آرشیوی پیام ارسالی همسر یکی از کارکنان اقماری صنعت نفت را نشان می دهد که خواستار اصلاح ماليات و اجرای ماده ۱۰ شده است و ظاهرا این پیام مهم همچنان دیده نشده است!!!!!!!!
 
بدون شک جایزه فداکاری و ایثار را باید به همسران پرسنل اقماری صنعت نفت داد.زنانی که مثل کوه پشت سر همسران خود ایستاده اند و در روزهایی که مرد صدها کیلومتر دورتر و در محل کار خود است ، تمامی وظایف زندگی را بر عهده دارند و برای فرزندان در نیمی از تمام سال‌های زندگی مشترک هم پدر هستند و هم مادر...
 
 این پیام سال گذشته در نفت آنلاین منتشر شده بود ، و اینبار بدلیل عدم تحقق وعده اسفندماه سال گذشته وزیر نفت در مقابل رییس جمهور جهت اجرای ماده ۱۰ مجددا بازنشر می شود.
 
⬅️ پی نوشت: نفت‌ آنلاین بعلت اینکه صدها بار در خصوص ماده ۱۰ نوشت و اجرایی نشد شرمنده پرسنل نفت شد.... اما آیا دولت سیزدهم و وزارت نفت بعلت وعده اجرای این قانون از طریق رسانه ملی در ۱۱ اسفندماه سال گذشته و عدم تحقق آن شرمنده پرسنل نفت نیستند؟!؟!؟!؟
https://naftonline.ir/video/28463/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بهنام
دزدی آشکار دولت از سفره زحمتکشان صنعت نفت
feedback
Iran, Islamic Republic of
ی
سلام به همه کسانی دغه دغه ماده 10را در وزارت نفت وشرکتهای نفتی دارند وخواهند داشته عزیزان همه وهمه میدانیم با توجه به بودن آقای اوجی بعنوان وزیری پر تلاش اما در خصوص ماده 10که خیلی شعارش را داد مشخص شد که وزیری قاطع نیست واین ماده 10باعث شد که هم ریاست دولت در بین شاغلین وبازنشتگان اعتبارش کم بشود وهم خود آقای اوجی وزیرنفت دولت مردمی کاملا بی اعتبار بشود بطوری دهان به دهان نسبت به بازنگری در مقامات ارشد نفتی این روزها بر سر زبانها افتاده وحتی طوری شده که اکثریت میگویند وزارت نفت ورشکسته شده توان پرداخت ماده 10ودیگر عقب مانده ها را ندارد ولی کاش این ماده 10را به ریاست دولت نسبت نداده بود و شعار ه گرفتن امضا ریاست دولت باز تاب نداده بودند که همه از ریاست دولت گلایه کنند و بگویند چرا ریاست دولت مردمی پیگیری ماده 10را بعداز امضایش انجام نداده ووزیرنفت را بازخواست نکرده که چرا عمل واقدام نشده همین باعث این شده که اعتبار ریاست دولت کم وکمتر بشود در بین شاغلین وبازنشتگان وحتی خانواده های این عزیزان لذا انتظار عاجزانه از آقای رییسی هست که خودش وارد عمل شود تا نظر این قشر برگردد وسلام یونسعلی حسنعلی پور از دیل گچساران 526681
تازه ترين نظرات
0