کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام مهمی از خانواده صنعت نفت که هنوز دیده نشده است!

23 ارديبهشت 1402 ساعت 23:47

نفت‌ آنلاین بعلت اینکه صدها بار در خصوص ماده ۱۰ نوشت و اجرایی نشد شرمنده پرسنل نفت شد.... اما آیا دولت سیزدهم و وزارت نفت بعلت وعده اجرای این قانون از طریق رسانه ملی در ۱۱ اسفندماه سال گذشته و عدم تحقق آن شرمنده پرسنل نفت نیستند؟!؟!؟!؟


تصویر آرشیوی پیام ارسالی همسر یکی از کارکنان اقماری صنعت نفت را نشان می دهد که خواستار اصلاح ماليات و اجرای ماده ۱۰ شده است و ظاهرا این پیام مهم همچنان دیده نشده است!!!!!!!!

 
بدون شک جایزه فداکاری و ایثار را باید به همسران پرسنل اقماری صنعت نفت داد.زنانی که مثل کوه پشت سر همسران خود ایستاده اند و در روزهایی که مرد صدها کیلومتر دورتر و در محل کار خود است ، تمامی وظایف زندگی را بر عهده دارند و برای فرزندان در نیمی از تمام سال‌های زندگی مشترک هم پدر هستند و هم مادر...
 
 این پیام سال گذشته در نفت آنلاین منتشر شده بود ، و اینبار بدلیل عدم تحقق وعده اسفندماه سال گذشته وزیر نفت در مقابل رییس جمهور جهت اجرای ماده ۱۰ مجددا بازنشر می شود.
 
⬅️ پی نوشت: نفت‌ آنلاین بعلت اینکه صدها بار در خصوص ماده ۱۰ نوشت و اجرایی نشد شرمنده پرسنل نفت شد.... اما آیا دولت سیزدهم و وزارت نفت بعلت وعده اجرای این قانون از طریق رسانه ملی در ۱۱ اسفندماه سال گذشته و عدم تحقق آن شرمنده پرسنل نفت نیستند؟!؟!؟!؟


کد مطلب: 28463

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/video/28463/پیام-مهمی-خانواده-صنعت-نفت-هنوز-دیده-نشده

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir