تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نطق جدیدی در خصوص عدم اجرای ماده ۱۰ انجام دادند.
ماده ۱۰ کارکنان نفت مجتبی یوسفی وزارت نفت
پس از انتقاد کارکنان نفت از عدم تحقق وعده اسفندماه سال گذشته رییس جمهور و وزیر نفت در خصوص اجرای ماده ۱۰ ، نفت آنلاین هفته گذشته در گفتگو با نماینده اهواز خواستار نطقی در این خصوص در صحن علنی مجلس شد و مهندس مجتبی یوسفی در خصوص عدم تحقق وعده های داده شده به پرسنل نفت روز گذشته (۱۴۰۲/۰۲/۱۸) نطق کوتاهی در مجلس انجام دادند که فیلم آن بپیوست آمده است.
 
در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت و حذف پیمانکار نیروی انسانی نیز با نماینده اهواز صحبت شد و ایشان قول پیگیری های ویژه جهت رفع ابهامات طرح و ارسال مجدد آن به شورای نگهبان را دادند.
 
⬅️ نفت‌ آنلاین : و همچنان اعضای کمیسیون انرژی که بخش کوچکی از وظیفه آنها دفاع از حق و حقوق پرسنل مظلوم نفت در مجلس است در خصوص مطالبات نفتی‌ها سکوت کرده اند و هیچگونه پیگیری از سوی آنها برای رسیدگی به مطالبات صنفی خانواده صنعت نفت دیده نمی شود !
https://naftonline.ir/video/28447/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام عالی ولی بعدا مشحض ميشود شاید از پرسنل وزرات نفت بشوند
feedback
Iran, Islamic Republic of
شیر مادر نان پدر حلالت پهلوان
feedback
Canada
قاسم
بازنشستگان بی صبرانه منتظر وعده به فعل رییس جمهور خوش قول و مردمی را در اجرا ماده بسیار معوقه ۱۰ را دارند. همچنین انتظار افزایش همسان سازی سال ۱۴۰۲ مستمری و حق همسر و اولاد ونیز افزایش سرانه های ورزش،کمک معیشت و هزینه غذا را بعد از تورم ۵۰٪ دارند.. قطعا" جناب ایشان که همیشه عمیقا" دغدغه نفتی ها را دارند،با دستور اجرا فوری این مطالبات ، دوستان خود را خوشحال و سپاسگذار خواهند نمود. همه نفتی ها، اعم از شاغل و باز نشسته منتظر صدور دستور آنجناب برای اجرا فوری خواسته های قبل الذکر همچون امور دیگر میباشند. الطالب ال توفیقات و برکاته. والسلام.
تازه ترين نظرات
0