تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
یادداشت ارسالی یکی از تولید کنندگان تجهیزات نفت و گاز

بازدید نمایشی نمایندگان مجلس از نمایشگاه نفت اهواز برای رفع تکلیف!!! + فیلم

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آخرین دقایق برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از این نمایشگاه بازدید کردند.
دانلود فیلم نمایشی بازدید نمایندگان مجلس از نمایشگاه نفت
یکی از تولید کنندگان تجهیزات نفت و گاز با ارسال فیلم پیوستی یه نفت آنلاین نوشت: اگر هدف نمایندگان مجلس از حضور در نمایشگاه نفت اهواز دیدار با تولیدکنندگان و شرکت های دانش بنیان بود پس چرا در لحظات پایانی و زمانی که بسیاری از غرفه ها در حال جمع آوری بودند به این نمایشگاه آمدند! ظاهرا هدف از این بازدید صرفا رفع تکلیف و تهیه فیلم و عکس و خبر از حضورشان در بزرگترین رویداد صنعت نفت در جنوب بود!
 
⬅️ پ‌ن: لازم به ذکر است نفت آنلاین در اولین روز این نمایشگاه از عدم توجه نمایندگان مجلس به بزرگترین رویداد زادگاه نفت انتقاد کرده بود! حال که این انتقاد مورد توجه بعضی از نمایندگان قرار گرفته ، پس چرا در ۴۰ دقیقه پایانی و زمانی که شرکت ها در حال جمع آوری غرفه ها می‌باشند حضور پیدا می کنید؟ کاش حداقل از نحوه بازدید هفته گذشته رهبر انقلاب اسلامی از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی تهران الگو می‌گرفتید و ملاحظه می‌کردید ایشان چگونه و با چه دقت خاصی در زمان مناسب میان شرکت کنندگان حضور و از دست آوردهای آنها بازدید کردند.
https://naftonline.ir/video/28044/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0