تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
تلاش برای خارج کردن طرح از دستور کار مجلس!

اتفاقی عجیب در حاشیه بررسی طرح حذف شرکت‌های پیمانکاری در مجلس!

یک نماینده مجلس از تلاش عوامل ناشناس جهت خارج شدن طرح ساماندهی کارکنان دولت از دستور کار مجلس خبر داد.
طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی
مقتدایی نماینده مجلس: برگه هایی در مجلس بدون نام و نشان و امضا توزیع شد که در صدد خارج کردن طرح ساماندهی کارکنان دولت از دستور کار مجلس بود! 
 
⬅️ نفت آنلاین : چه کسانی از ساماندهی کارکنان دولت و حذف شرکت‌های پیمانکاری نیروی انسانی ضرر می کنند؟ یقین بدانید همان‌ها این برگه ها را در صحن علنی مجلس برای تصویب نشدن طرح توزیع کردند!!! 
 
همچنین طبق اعلام مقتدایی نماینده مجلس ، رئیس جمهور نیز با کلیات طرح موافقت کردند و امیدواریم پس از سال‌ها با همکاری دولت و مجلس و تصویب نهایی این طرح ، شرکت‌های پیمانکاری برای همیشه به تاریخ بپیوندند.
https://naftonline.ir/video/27854/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بیست چهار سال عمر ما در شرکت های پیمانکاری از بین رفت سال 78 شروع بکار با دولت خاتمی و8سال دولت ایشان اوج شکل گیری شرکتهای پیمانکاری بود.بیمه یا پرداخت نمی شد یا ناقص پرداخت می شد یا حداقل حقوق .توجه کنید حداقل حقوق یعنی اگر چه حقوق ومزایای شما باید بیمه بیشتری واریز میشد اما شرکتهای پیمانکاری حداقل را پرداخت میکردند.دولت خاتمی تمام شد احمدی نژاد همان را ادامه دادولی وضعیت پرداخت بیمه بهتر شدو8سال هم ما به هیمن منوال طی شد در چهار سال دوم نیروهای قرارداد موقت متولد شدن والبته نه کارمند بودن نه کارگر و دوره دیگر از اجحاف شروع شد وتاکنون ادامه داردواین بود سرگذست 24 سال خدمت در شرکت نفت.
feedback
Iran, Islamic Republic of
همه نیروهای باید پیمانکاری بمانند و قراردادی شدن آنها هم اشتباه بود حجم دولت باید کوچک شود و کارها به پیمانکاران سپرده شوند .
feedback
United Arab Emirates
فرهنگ
شما را‌به خدا‌ این‌طرح را‌ سریع وتندتر به تصویب برسانید .تا دعا گویی شما باشیم .مخالفان این طرح زانوهای هستند که خون کارگر را در شیشه کرده اند .واین‌قدر‌حرام‌خورده‌اند که مثل‌کفتار لاش خور میخان این طرح را بایکوت کنند .
feedback
Iran, Islamic Republic of
پیمانکار نیروی انسانی باید باشد ولی باید نظارت‌ها دقیق شود
feedback
Iran, Islamic Republic of
بی نام
با سلام از مجلس ودولت محترم عاجزانه درخواست وانتظار داریم در مقابل مخالفان وذینفعان طرح ساماندهی شرکت های پیمانکاری بایستند وبا تصویب این طرح دل چندین خانواده از خود این ملت راشادکنند چندین سال است پیمانکار حق ما را مورد این در شان یک نظام جمهوری اسلامی وعلی واز نیست .
feedback
Iran, Islamic Republic of
رامین
خود این طرح هم به حاشیه رفته!
قراربود کلا قراردادی ها هم حذف بشن... که ظاهرا دارن چند موردش میکنن! اینکه دوباره همون میشه...
بابا جرات داشته باشین و رو حرفتون بمونید!
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
انشاله به مدد امام زمان به ثمر بشیند و این ظالمان به اهداف شوم خود نرسند الهی آمین
feedback
Iran, Islamic Republic of
فروزان عبدالمالکی
با سلام واحترام
پسرمن با فوق لیسانس عمران زلزله شرکتی ونگهبانه
اگه قراردادی بشه میتونه ارتقا پیداکنه.لطفا دلتون برای جوانا بسوزه اجازه بدین رشد کنند بار مالی ندارند تازه به نفع دولته
لطفا بزرگان کشور تصمیم درست بگیرند ممنونم
feedback
Iran, Islamic Republic of
یه طوری میگی فوق لیسانس انگار از دانشگاه آکسفورد مدرک گرفته .الان زنهای سرکوچه هم از دانشگاه آزاد آبکی فوق لیسانس و دکتری گرفتن در ضمن مملکت بر اساس قانون برنامه کار می‌کند نه حرفهای خاله زنکی
feedback
Iran, Islamic Republic of
پیمانکار پتانسیلی است که چنانچه به جای خود و بدرستی از آن استفاده شود(مانندنیروی انسانی پروژه ها) ، سرعت و کیفیت امور دوچندان شده واز لحاظ هزینه های جانبی بسیارمقرون به صرفه است
اما...اما...اما

ایجاد واسطه ای بنام پیمانکار مابین یک شرکت دولتی و ملی و پرسنلی که ۳۰سال قرار است انجام وظیفه کند ، آن هم در مصادری که کاملا تخصصی و نیازمند تجربه است ، جسارتا عملی است که یک معنی دارد(آب راگل آلود کردن)
تازه ترين نظرات
0