تاریخ انتشارجمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
این فیلم کار و تلاش بی وقفه پرسنل عملیاتی صنعت نفت را نشان می دهد که در آستانه ارائه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس برای نشان دادن مشقت‌های کارکنان نفت منتشر می شود.
دانلود فیلم کار و تلاش پرسنل عملیاتی شرکت نفت
این فیلم ها در آستانه ارائه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس مجددا منتشر می شود. پرسنل پرتلاش و سختکوش صنعت نفت را می‌بینید که در حال جار زدن می‌باشند؛ این عملیات ممکن است در گرمای بسیار شدید بالای ۶۰ درجه و یا سرمای سوزناک انجام شود؛ فیلم ها مربوط به یکسال گذشته هستند و در سایه این کار و تلاش همچنان بسیاری از مطالبات کارکنان نفت از جمله اجرای #ماده_۱۰ ، رفع مشکلات مالیات‌ها و ... انجام نشده است. نفت آنلاین در یکسال گذشته بیش از ۱۰۰ فیلم از سختی کار پرسنل نفت منتشر کرد و تا زمانی که مطالبات پرسنل محقق نشوند در کنارشان خواهیم بود.
 
در خصوص جارزدن نیز که فیلم‌های آن بپیوست منتشر شده است باید گفت این عملیات نیاز به قدرت بدنی بسیار بالایی دارد و بعد از انجام آن تا چند روز بدن کسانی که جارزنی را انجام دادند دچار درد و کوفتگی و ... می شود و یکی از سخت‌ترین کارها در این مناطق می باشد.
https://naftonline.ir/video/27694/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Romania
حمید
سلام هیچکدوم ازین عزیزان پرسنل رسمی نیستند یا پیمانکار یا قراردادی هستن پس چرا نباید مطالبات این عزیزان زحمت کش پرداخت شود
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام اخوی بحث رسمی و غیر رسمی نیست بحث سختی کار هست درضمن همه این این عملیات هم رسمی ها به بقیه یاد دادن و زحمت و مشقت شون رسمی ها کشیدن
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
با تشکر از نفت آنلاین
توی این فیلم هم پرسنل رسمی است و هم غیررسمی
من میشناسمشون
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند پارس جنوبی
یعنی باید فیلم فرستاد تا مسئولین باور کنند که در چه شرایط کاری طاقت فرسا و باچه سختی و زحمتی تولید و نهایت فروش نفت و گاز محقق شده و با وجود همه تحریم ها تنها منبع درآمد ارزی کشور تامین می شه مسئول محترم تولید و حفظ و نگهداری این محصولات با سحر وجادو نیست درک حق الناس نیاز به دیدن فیلم ندارد .
feedback
Iran, Islamic Republic of
دقیقا اینجاست که میگن خفته را می‌توان بیدار کرد اما کسی که تظاهر به خواب کرده هرگز!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
کاشک از مشاغل سخت وخطری دریانوردان خلبانان مهمانداران سخت کوشی پرستاران بیمارستانها مساعد فنیتخصصی جوشب ق وآب .گاز هم‌میکذاشیتید نفتی‌ها خودشون مفتخور ۰۹
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمندهای رسمی که تو ادارات گاز کار میکنن حقوقشون از زیر دستشون کمتر هست واقعاً بی عدالتی تا کی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ستاره
با همه سختی که دارن حقوقشون کمه اون وقت به مسولین میگین حق الناس کلمه ای کهتو کتابا هستش
feedback
United States
الف ک
من ۳۵ سال است که این کار انجام میدادم واز پرسنل رسمی این اداره میباشم و الان از درد کتف و بازو شبها خواب ندارم
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا یاربخت
تازه میخوان از سال جدید مرخصی۲به۲را به۲به۱تبدیل کنند البته میگن فقط حراست باید ۲به۲باشه ای کجاش عدالته چه فرقی داره اگه قانونه باید برای همه باشه.
0