تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
عملیات مقابله با آلودگی نفتی می تواند به سرعت منجر به تولید حجم انبوهی از مواد نفتی بازیافت شده و پسماندهای آلوده به نفت گردد.
دانلود فیلم تبلیغاتی شرکت پایش
استفاده از مواد جاذب نفت در عملیات مقابله با آلودگی نفتی کاربرد فراوانی دارد و می توان گفت از جذاب ترین گزینه های مقابله با آلودگی به ویژه آلودگی های کوچک نفتی به شمار می رود.

عملیات مقابله با آلودگی نفتی می تواند به سرعت منجر به تولید حجم انبوهی از مواد نفتی بازیافت شده و پسماندهای آلوده به نفت گردد.

پیش بینی و اجرای تمهیدات مرتبط با بازیافت و امحاء پسماندهای آلوده به نفت به زمان زیادی نیاز دارد که منجر به ایجاد وقفه در عملیات مقابله با آلودگی نفتی می گردد. بنابراین لازم است تا با پیش بینی امکانات، تجهیزات و تأسیسات ذخیره سازی موقت از وقوع چنین وقفه هایی پیشگیری نمود. امروزه طیف وسیعی از تجهیزات تجاری بدین منظور طراحی و تولید شده اند که می توانند در کنار سایر تجهیزات چند منظوره در دسترس (مانند بوم، فنس بوم و انواع پد و ...) به اجرای مؤثر و پیوسته عملیات کمک نمایند.

شرکت پایش با داشتن دستگاه های مجهز و به روز تولید تجهیزات مقابله با الودگی نفتی امادگی خود را در جهت تولید و تامین ملزومات مقابله با آلودگی نفتی و دریایی اعلام میدارد و انشالله با تکیه بر توان و دانش داخلی و بومی سازی این محصولات گامی بلند در جهت حفظ محیط زیست کشور مان بردارد.
 
◀️آدرس | تهران: خیابان هلال احمر ،مجتمع ایمنی و آتشنشانی نگین رازی طبقه سوم واحد ۱۳۳
 
◀️شماره همراه جهت مشاوره / خانم خاتمی  
٠٩١٢٩٧٣٢٥٢٣ 
◀️تلفن ثابت:
 ۰۲۱۵۵۶۸۸۵۰۰
 
◀️پیج اینستاگرام ما:
 
◀️آدرس وب سایت ما:
https://naftonline.ir/video/26325/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0