تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
در چهارمین روز نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز انجام شد

امضا قرارداد شرکت پتروایران و ملی حفاری در زمینه طرح توسعه میدان نفتی بینک

در چهارمین روز نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز 1400 شرکت پترو ایران و شرکت ملی حفاری ایران در زمینه طرح توسعه میدان نفتی بینک در مناطق نفتخیز جنوب ، قرارداد همکاری امضاء کردند.
دانلود فیلم امضای قرارداد
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این قرارداد روز چهارشنبه (20 بهمن ماه ) در غرفه شرکت ملی نفت ایران در محل نمایشگاه های دائمی استان خوزستان با حضور علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به امضای سپهر سپهری مدیرعامل شرکت پترو ایران و حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران رسید. 
 
براساس این سند همکاری شرکت ملی حفاری ایران با شرکت پترو ایران که برنده مناقصه بسته طرح توسعه میدان نفتی بینک از شمار طرح حفظ، نگهداشت و افزایش تولید 28 مخزن در مناطق نفتخیز جنوب است ، مشارکت می کند. 
 
در طرح توسعه میدان بینک در استان بوشهر در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حفاری چهار حلقه چاه توسعه ای و دو حلقه چاه تعمیقی و چهار تعمیری تکمیلی مدنظر قرار دارد که در راستای این سند همکاری انجام آن به شرکت ملی حفاری ایران واگذار شده است .
 
در این ارتباط شرکت ملی حفاری ایران در ابتدا یک دستگاه حفاری سنگین برای حفر چاه های توسعه ای اختصاص و در ادامه با توافق کارفرما برای شتاب بخشی به اجرای طرح به سه دستگاه افزایش خواهد داد
 
در آیین امضاء و مبادله این توافقنامه که مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونان و مدیران ارشد دو شرکت حضور داشتند مهندس سپهری و دکتر گلپایگانی بر توسعه و تقویت همکاری و هم افزایی میان دو شرکت و استفاده از ظرفیت ها و توان تخصصی دو مجموعه تاکید و در ادامه آقای یوسفی نماینده مردم شریف اهواز و آقای دانشی مدیر مناطق نفتخیز جنوب در خصوص استفاده از توانمندی داخلی سخنانی ایراد کردند.
https://naftonline.ir/video/26262/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0