تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
پروژه انجام تعمیرات مخزن FA-501 واحد pvc شرکت بسپاران در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ و در روند انجام تعمیرات اساسی این واحد به انجام رسید. 
دانلود فیلم تبلیغاتی شرکت بسپاران
پروژه انجام تعمیرات مخزن FA-501 واحد pvc #شرکت_بسپاران در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ و در روند انجام #تعمیرات_اساسی این واحد به انجام رسید. 
 
🔹وظیفه این مخزن تنظیم VCM مورد نیاز این واحد در فرآیند تولید است. نشتی گاز VCM می‌تواند خطرات و خسارات سنگینی در پی داشته باشد و به همین منظور، پروژه تعمیرات این مخزن با مدت زمان تنها ۱۹ روز در طی تعمیرات اساسی این واحد پتروشیمی، تعریف گردید. 
 
🔹از مهم‌ترین ویژگی های این پروژه می‌توان به استفاده از پوشش #پلی_اوریا گرم اجرا به مساحت تقریبی ۲ هزار متر مربع اشاره نمود. محدودیت فضای در نظر گرفته شده برای نقل و انتقال نفرات و تجهیزات و مصالح به دشواری انجام این کار افزود. 
 
🔹اجرای دقیق این حجم از کار تعمیراتی آن هم فقط در مدت زمان ۱۹ روز که باید تمامی استانداردهای مرجع در آن رعایت گرددمستلزم برنامه ریزی دقیق و استفاده از نیروهای اجرایی متخصص در کنار استفاده از ماشین آلات و تجهیزات متناسب با آن است،که متخصصان #وندا_شیمی با تلاش و کوشش فراوان و به کارگیری محصولات #دانش_بنیان این شرکت، موفق به انجام آن گردیدند.
 
◀️پیج اینستاگرام وندا شیمی:
https://naftonline.ir/video/25966/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0