تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
پرسنل پیمانکاری NIDC همچنان در انتظار اجرای یک طرح!

آیا اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در ملی حفاری به دولت سیزدهم موکول می شود؟

کارکنان پیمانکاری شرکت ملی حفاری ایران از عدم تحقق وعده های داده شده در خصوص اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت گله مند هستند.
دانلود فیلم کار و تلاش پرسنل پیمانکاری حفاری در گرمای بیش از ۵۵ درجه
یکی از مخاطبین پیمانکاری نفت آنلاین در شرکت ملی حفاری ایران با ارسال این کلیپ نوشت: در گرمای بیش از ۵۵ درجه خوزستان در حال کار و تلاش هستیم! تنها امیدمان اجرای بخشنامه وزیر نفت در خصوص پرسنل پیمانکاری بود؛ بیش از ۱۵ ماه از ابلاغ بخشنامه وزیر نفت در خصوص بهبود معیشت پرسنل پیمانکاری گذشت ، اما طرح طبقه بندی مشاغل در ملی حفاری اجرا نشد!!!!! و پرسنل نگران هستند اجرای این طرح به دولت آینده موکول شود.
 
این مخاطب پیمانکاری که در یکی از دکل‌های ملی حفاری در منطقه نفتی آزادگان کار می کند در ادامه پیام ارسالی نوشت: چگونه است مدیرعامل جدید ملی حفاری پس از انتصاب ، اکثر روسا و مسئولین این شرکت را تغییر داده اند ، اما در خصوص عملکرد مدیری که معیشت کارکنان ملی حفاری بر عهده آن است سکوت کرده اند!!!!!
 
◀️ نفت آنلاین: همچنین در خصوص اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل به اطلاع پرسنل پیمانکاری حفاری می رساند بر اساس ابلاغیه وزیر نفت باید بک پی این طرح از فروردین ماه ۱۳۹۹ به پرسنل پرداخت شود و شایعه عدم پرداخت بک پی به پرسنل پیمانکاری حفاری که در بعضی از گروه‌های واتس آپی منتشر شده است نیز صحت ندارد و ملي حفاری باید پس از اجرای طرح بک پی آن را از روز اول فروردین ۱۳۹۹ ماه محاسبه و به پرسنل پرداخت نماید.
https://naftonline.ir/video/24252/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0