تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
این فیلم آرشیوی با توجه به گله مندی کارکنان نفت از نحوه افزایش حقوق ۱۴۰۰ کارکنان بازنشر می شود.
دانلود فیلم صحبت های حاجی بابایی
فیلمی کوتاه از صحبت‌های دکتر حاجی بابایی نماینده مجلس: یکسری کارکنان هستند در شرکت نفت در جنوب ، واقعا هر چقدر به اینها داده شود حقشان است چون دارند از جانشان مایه میزارند/ فیلم آرشیوی و مربوط به سال ‌های گذشته است.
 
نفت آنلاین : جناب آقای حاجی بابایی ریاست محترم کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی: کارکنانی که شما در چند سال گذشته از تلاش و ازخودگذشتگی آنها نام بردید امروز از نحوه افزایش حقوق سال ۱۴۰۰ گله مند هستند! همانگونه که در این فیلم کوتاه صادقانه به سختکوشی آنها اعتراف کردید ، صادقانه نیز در جهت رفع مشکل افزایش حقوق آنها در سال ۱۴۰۰ بکوشید ،قطعا رفع مشکل این عزیزان در این ماه مبارک رمضان پاداش دنیوی و اخروی را برای شما و مجموعه محترم بدنبال خواهد داشت.
 
◀️نظرات مخاطبین نفت آنلاین در این خصوص را در لینک زیر ببینید:
https://naftonline.ir/video/23810/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
فرزندجانباز ارکان ثالث
باسلام وخسته نباشیدخدمت رسانه نفت آنلاین.لطفاازجناب آقای حاجی بابایی درمورد استفساریه فرزندان جانباز وایثارگرشرکتی سؤال کنیدکه چراشرکتیهاحذف شدند مگرایشان صحبت نکرده بودن که شامل نیروهای شرکتی هم می‌شود جهت تبدیل وضعیت به رسمی ولی متاسفانه شرکت نفت زیربار نرفت وفقط شامل قراردادهایی شدکه بعدازسال۹۰استخدام شدندخواهشامثل قبل پیگیری کنید که چراشرکتیهاحذف شدن.ممنون ازرسانه همیشه درصحنه نفت آنلاین
0