تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
در روزهای گذشته فیلمی با تیتر شهردار مشراگه کرکره دکان نفت را پایین کشید در محیط مجازی منتشر شد و یکی از مخاطبین نفت آنلاین با انتقاد از عملکرد آقای شهردار در این خصوص با ارسال یادداشتی به این فیلم واکنش نشان داد.
دانلود فیلم عجیب حفر خندق توسط شهرداری مشراگه!!!
به گزارش نفت آنلاین ، متن یادداشت ارسالی به شرح ذیر می باشد:

شهردار مشراگه کرکره دکان نفت را پایین کشید!!

این تیتر و عبارت تعجبی است، خبری است، تشویقی است یا تحریکی است؟ کدام دکان؟

تولید انرژی کشور در شرایط تحریم نامش دکانداری است؟

صنعتی که یک ساعت توقف آن اخلال غیرقابل جبران در تولید و تداوم کار پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، حرکت صنایع، سیستم حمل و نقل و در این زمستان سرد شبکه‌ی سراسری گاز کشور ایجاد می‌کند دکانی است که "شهردار مشراگه"!! باید کرکره‌اش را پایین بکشد و رسانه ملی هم تیتر برایش بزند؟

یاللعجب!!! پس بفرمایید سایر شهرداری‌ها هم دست بکار شوند. شاید کارکنان شب زنده‌دار نفت و حفاری چیز با ارزشی تولید نمی‌‌کنند؛ یک ماده بدبوی آلاینده‌ی بی‌خاصیت به نام نفت احتمالا در نگاه منتقدان رسانه‌ای این صنعت عظیم، بود و نبودش لابد چندان اهمیتی ندارد والا اینگونه مشعوف حرکتی بسیار نابجا، نسنجیده، تحریک‌آمیز و خلاف مصالح کشور و جامعه را به گونه‌ای دیگر روایت می‌کردند.

انشاء الله که مسئولان امر با حواس جمعی و هشیاری مراقب این دست رفتارها باشند به ویژه در شرایطی که تخریب و دستبرد به خطوط لوله و حریم ایمنی تاسیسات نفت هم به گونه‌ای معنادار در برخی مناطق در حال رخ دادن است. یادداشت ارسالی توسط یکی از مخاطبان نفت انلاین

نفت آنلاین : شایان ذکر است شهرداری مشراگه در اوایل هفته جاری با حفر خندق مسیر چاه های نفت را مسدود کرده بودند که این موضوع باعث واکنش هایی در فضای مجازی شده بود.
https://naftonline.ir/video/22709/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
من خودم اونجا رفتم با شهردار صحبت کردم
بهتره با این القاب ملی و... سعی نکنیم از واقعیت و قانون فرار کنیم
جهت اطلاع دوستان و بنا بر گفته شهردار مشراگه حدود دو ساله با شرکت نفت در خصوص اخذ مجوز از شهرداری مکاتبه شده بود (با توجه به اینکه چاه در محدوده شهر می باشد) و علی رغم وعده های شرکت نفت این موضوع عملی نشد و کار به جایی رسیده که نامه های شهرداری تحویل گرفته نمی شد لذا شهرداری با هماهنگی دادستان این کار را انجام داده است(هرچند به نظرم این روش درستی نبود)
feedback
Iran, Islamic Republic of
وقتی پولش به جای ابادکردن شهرهای جنگ زده وخراب خوزستان درجیب بی نیازهامیره والودگی ان درچشم فرزندان مامن به عنوان یک خوزستانی ازشهردارحمایت میکنم...شهرهای نفتی مسجدسلیمان...اهواز...سوسنگردهم بایدهمین کارراکنن...مشکل اب...فاضلاب....برق...جادههای مرگ...بیکاری..فقر..ریزگردها..وهزاران مشکل ...که اگرخوزستان نفت وگازنداشت الان مثل تهران واصفهان ویزدوکرمان پیشرفت کرده بود..نفتی که سهم مافقط دوده مشعلهاست رامامردم نمیخواهیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
باسلام
حق مسلم مناطق نفتی هست که بودجه اختصاصی بابت آلودگی هایی که دراین مناطق ایجاد می شود بپردازند آلودگی هایی که روی زندگی وحتی دام واحشام روستایی نشینان مناطق نفتی تاثیر گذارهست که متاسفانه شرکت نفت مطالبات مربوط به این مناطق پرداخت نمی کند
feedback
Russian Federation
عباس قادری
این کاربر بی شک پایتخت نشینه و جنوب رو از نزدیک ندیده و از روی شکم سیری حرف زده ، از قول تمامی جنوبیا بهش میگم فقط ببند دهنتو و حرف مفت نزن.
ما‌جنوبیا تو یه چیز اتفاق نظر داشته باشیم اونم اینه که هیچ رنگ و بویی از این ثروت ملی توی جنوب دیده نمیشه جزززز خسارات زیست محیطی و بی کاری به واسطه غیر بومی گزینی
feedback
Iran, Islamic Republic of
متاسفم
این روش توهین به مملکت است واحدی دولتی واحدی دیگری تعطیل کند
تازه ترين نظرات
0