کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی مخاطبین نفت آنلاین

واکنش یکی از مخاطبین به تیتر شهردار مشراگه کرکره دکان نفت را پایین کشید!!

15 دی 1399 ساعت 23:52

در روزهای گذشته فیلمی با تیتر شهردار مشراگه کرکره دکان نفت را پایین کشید در محیط مجازی منتشر شد و یکی از مخاطبین نفت آنلاین با انتقاد از عملکرد آقای شهردار در این خصوص با ارسال یادداشتی به این فیلم واکنش نشان داد.


به گزارش نفت آنلاین ، متن یادداشت ارسالی به شرح ذیر می باشد:

شهردار مشراگه کرکره دکان نفت را پایین کشید!!

این تیتر و عبارت تعجبی است، خبری است، تشویقی است یا تحریکی است؟ کدام دکان؟

تولید انرژی کشور در شرایط تحریم نامش دکانداری است؟

صنعتی که یک ساعت توقف آن اخلال غیرقابل جبران در تولید و تداوم کار پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، حرکت صنایع، سیستم حمل و نقل و در این زمستان سرد شبکه‌ی سراسری گاز کشور ایجاد می‌کند دکانی است که "شهردار مشراگه"!! باید کرکره‌اش را پایین بکشد و رسانه ملی هم تیتر برایش بزند؟

یاللعجب!!! پس بفرمایید سایر شهرداری‌ها هم دست بکار شوند. شاید کارکنان شب زنده‌دار نفت و حفاری چیز با ارزشی تولید نمی‌‌کنند؛ یک ماده بدبوی آلاینده‌ی بی‌خاصیت به نام نفت احتمالا در نگاه منتقدان رسانه‌ای این صنعت عظیم، بود و نبودش لابد چندان اهمیتی ندارد والا اینگونه مشعوف حرکتی بسیار نابجا، نسنجیده، تحریک‌آمیز و خلاف مصالح کشور و جامعه را به گونه‌ای دیگر روایت می‌کردند.

انشاء الله که مسئولان امر با حواس جمعی و هشیاری مراقب این دست رفتارها باشند به ویژه در شرایطی که تخریب و دستبرد به خطوط لوله و حریم ایمنی تاسیسات نفت هم به گونه‌ای معنادار در برخی مناطق در حال رخ دادن است. یادداشت ارسالی توسط یکی از مخاطبان نفت انلاین

نفت آنلاین : شایان ذکر است شهرداری مشراگه در اوایل هفته جاری با حفر خندق مسیر چاه های نفت را مسدود کرده بودند که این موضوع باعث واکنش هایی در فضای مجازی شده بود.


کد مطلب: 22709

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/video/22709/واکنش-یکی-مخاطبین-تیتر-شهردار-مشراگه-کرکره-دکان-نفت-پایین-کشید

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir