تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
هلدینگ انرژی سینا از برگزاری 11 کارگاه تخصصی در ایام برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با محوریت «هوش مصنوعی» و «درس آموخته‌های توسعه میادین نفتی» خبر داد.
هلدینگ انرژی گستر سینا | نفت آنلاین
هلدینگ انرژی گستر سینا | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی هلدینگ انرژی سینا، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، 19 تا 22 اردیبهشت 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور یک هزار و 500 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی از کشورهایی همچون روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش و آرژانتین با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» برگزار خواهد شد.  
 
کارگاه‌های «هوش مصنوعی» تحت عنوان Sina AI Day روز پنجشنبه 20 اردیبهشت و کارگاه‌های «درس‌آموخته‌های توسعه میادین نفتی و گازی» روز جمعه 21 اردیبهشت تحت عنوان Sina Tech Day در سالن 8 غرفه انرژی سینا برگزار می‌شود.  
 
«مدیریت هوشمند میادین نفت و گاز»، «هوشمند‌سازی کسب و کار در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی»، « اینترنت اشیاء صنعتی دروازه ورود به انقلاب چهارم صنعتی»، «طراحی و راهبری صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی به کمک هوش مصنوعی» و «هوشمندسازی صنایع با استفاده از شبکه‌های حسگر بیسیم نوین» از جمله عناوین کارگاه‌های هوش مصنوعی به شمار می‌رود.  
هلدینگ انرژی گستر سینا
همچنین در کارگاه‌های مرتبط با درس‌آموخته‌های توسعه میادین نفتی و گازی، «بررسی تحولات حقوقی قراردادهای IPC»، « اقتصاد قراردادهای IPC»، « ارزیابی ایمنی پیش از راه‌اندازی PSSR»، «نگهداری و تعمیرات مکانیزه و مدیریت دارایی‌های فیزیکی»، «درس‌آموخته‌های صنعت حفاری در زمینه تحلیل راندمان حفاری در پروژه‌های کلید در دست» و «درس آموخته‌های صنعت حفاری در زمینه کاهش هزینه سیال حفاری و کنترل هرزروی در میدان دالپری» مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.  
 
این کارگاه‌ها با هدف استفاده از توانمندی‌های نسل جدید در حوزه انرژی تحت عنوان «Sina Z-Team» از جمله دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، تهران، علم و صنعت و ... برگزار می‌شود.
https://naftonline.ir/news/29756/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0